Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18301 til 18320 af 61668
-
''eksamen i historie - vejledning''
ForumindlægHejsa Jeg skal til eksamen i historie næste uge - som min sidste eksamen Jeg orker bare ikke at læse og jeg bruger hele tiden undskyldningen om at ''vi har jo 24 timer til den''- synes i selv at det er vigtigt at læse ? - man skal jo ikke komme ind på noget til eksamen som er ir... -
FSA 2010 Maj Matematik Problemløsnings sæt
ForumindlægHej, Nogen der kan sende FSA 2010 Maj Matematik Problemløsnings sættet, jeg har mistet mit, og kan ikke finde det online nogen steder. Kun sæt (evt. svarark også) ikke facit 1. Eiffeltårnet 2. Bygningen af Den Kinesiske Mur 3. Panamakanalen - en genvej 4. Solstråler i Pantheon 5. En t... -
Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?
ForumindlægHvad kan man støde på af spørgsmål osv? -
Mundtlig Mat - eksamen - 1 årigt HN
ForumindlægSimpelt spørgsmål; hvordan kunne et spørgsmål formuleres...?Vi havde en meget ung lærer, som ikke vidste det helt præcist... Kan nogen hjælpe?På forhånd tak/Casper -
dansk mundtlig eksamen - ONDSKAB / VILLY AF charlotte weitze???
ForumindlægJeg har trukket som ondskab mit fordybelsesområde, og overvejer at tage villy af charlotte weitze som prøveoplæg, men er lidt itvivl om der er nok "ondskab" i novellen. Hvad siger i? -
24 timers eksamen: den sorte død. Perspektivering?
ForumindlægHvad er væsentligt at perspektivere til når man har trukket emnet den sorte død? :/ -
Hurtigt! Hjælp til fysik/kemi eksamen (9. klasse afgangsprøve)
ForumindlægJeg skal bruge tre forsøg til hvert emne vi har haft om i år. Jeg fatter ikke en skid af hverken fysik eller kemi så jeg ska bare ha lært nogle forsøg jeg kan fyre af ... Nogen der er eksperter her? Eller bare nogen der kender nogle gode hjemmesider eller lign. hvor man kan finde forsøg? -
SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?
ForumindlægHola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D -
Skriftlig samfundsfag eksamen d. 22 maj 2011
ForumindlægHej derude I morgen d. 23/5 skal jeg op i skriftlig samfundsfag og frygter det lidt? 1. Hvilke forskellige opgavetyper er der? (notat og redegørelse, analyse, diskussion? - andre?) 2. Nogen der har en idé om hvilke emner der skal terpes på, modeller og metoder? & har i bare nogle generelle go... -
Eksamen: Det moderne gennembrud; Anna Ancher, pigen i køkkenet
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at lave min analyse til prøven, her er min synopse. -
Hvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau
ForumindlægHvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau, ifølge bekendtgørelserne? Lige nu står i til at skulle have 100 moduler af 70 minutters varighed - mens sammenlignet med Dansk på A-niveau hvor vi kun skal have 70 moduler. Min studieretning hedder Engelsk A, Samfundsfag B, Psy... -
Skriftlig Matematik del 1 uden hjælpemidler
ForumindlægHej alle :DD Jeg skal snart op i skriftlig Matematik, og jeg derfor ved at øve lidt forskelligt :P Når der står at man skal kunne '' Anvende viden om fordoblings- og halveringskonstant for eksponentiel vækst. '' Hvad går det så ud på?? - Når det altså er uden hjælpemidler... -
Kan man godt bare tage sin mundlige eksamen om igen?
ForumindlægJeg ved sikkert godt allerede hvad svaret er, suk, men jeg vil bare være helt sikker.. Jeg var oppe i geografi, hvor jeg fik et pænt 7, som jeg er glad for efter hvordan jeg selv syntes det gik. Jeg gik helt i stå i de 3 første spørgsmål der handlede om vejret, som helt sikkert træk min kara... -
HF - Dansk A - Skriftlig eksamen 2015
ForumindlægHej, Der er vel ikke en, som kender eksamenshæftet, som var brugt til skriftlig dansk A 2015? -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej Jeg søger en der kan hjælpe mig med at læse op til franskeksamen stx fortsætter b-niveau, skal op om en måned har brug for en masse fransk repetition, og hjælp til at skrive stikord til tekster osv... Jeg bor i Gentofte, hjælpen kan både foregå over mail osv, eller hvor jeg får rigtig frans... -
Dansk a Skriftligt eksamen - hvem var oppe i dag?
ForumindlægHey folkens - skal op i morgen og ville gerne høre dem som har været oppe i dag A niveau dansk a skriftligt hvilke emner der var/og hvad det omhandlede. Tusind tak -
Dansk mundtligt eksamen i 9. - skal jeg nævne hovedestrømningen?
ForumindlægHej Mit fordybelsesområde er Danmark i billeder Jeg har maleriet Udslidt Er det nødvendigt, at jeg nævner, at maleriet er fra det moderne gennembrud??? -
Ved lærerne på forhånd om man skal op til eksamen i deres fag
Forumindlæg. -
Matematik - sammenhæng, indfør passende variable
ForumindlægHej! Jeg har svært ved at løse denne opgave, håber i kan hjælpe :) I en model for produktion af kvartssand i et bestemt land er produktionen 526.000 m3 kvartssand i 2006, hvorefter produktionen hvert år aftager med 39.000 m3 kvartssand. Indfør passende variable, og opstil en sammenhæng, der b...
