Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18321 til 18340 af 35989
-
Eksistentialismen
ForumindlægEr der nogle der har arbejdet med eksistentalismen? Og hvilke punkter stillede i op til eksamen? Lidt noget jeg går og overvejer at arbejde med :) -
Har trukker folkeeventyr i dansk, nogle ideer?
ForumindlægJeg har trukket folkeeventyr i dansk, nogle ideer hvordan jeg laver min danske eksamen? Hvor lang tig skal den vare og så videre -
Korrektur læsning
ForumindlægHej. Er ved at skrive min engelsk eksamens synopsis og mangler nu bare at læse korrektur. Én der gider at læse korrektur på den? :) -
Læseprøve!
ForumindlægSå er eksamen i retskrivning og læseprøve overstået. Hvad synes i om de forskellige prøver? er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var utrolig svær og indviklet? -
Hjælp til matematikopgave!
ForumindlægHej! Er der nogen som kan hjælpe mig med opgave 5 og 6a fra følgende matematikhæfte:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-5Vmh.pdf -
Genrer og spalter
ForumindlægHej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-) -
Musik til skriftlig prøve
ForumindlægHejsa.. Er der nogen herinde der ved, om man må høre musik, når man er til skriftlig eksamen/årsprøve i matematik - uden hjælpemidler eller betragtes det som snyd? På forhånd tak :) -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
3-methyl 1-butanol
ForumindlægHej jeg vil bare lige høre om det er rigtig at formlen for 3-methyl 1-butanol er: C5H12O - og i så fald hvad er det så hvis ikke det er det? TAK:) ps. det er til eksamen, så hjælp:) -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Søger teksten The umbrella
ForumindlægEr der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt ..... -
Nogen der har læst Les Secrets?
ForumindlægHej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :) -
Samfundsfag
ForumindlægHej, jeg søger en som er rigtig rigtig god til samfundsfag som eventuel kan hjælpe mig med min eksamen, penge inkl. -
karakter beregnings program
Forumindlægman kan få et program der beregner ens samlede karakter til eksamen... Nogen der ligger inde med det? -
hej alle sammen! det haster!
ForumindlægJeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :) -
Mit liv som indvandrer - analyse
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen med digtet "mit liv som indvandrer" - tænkte så på om der er nogle der har analyseret digtet, som måske vil sende det til mig, som hjælp/inspiration til min analyse. -
Retshistorie KU
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle hvordan retshistorie eksamen foregår på KU? Jeg er klar over man laver et projekt, men skal det bare afleveres eller skal det fremlægges? -
samfundsfag synopsis
ForumindlægJeg søger en samfundsfag synopsis til min 9klasses afgangs eksamen hvor emnet er ''de politiske partier'' på forhånd tak:-) -
Hjælp! Produkt kristendomskundskab
ForumindlægJeg skal til eksamen i islam, og jeg ved virkelig ikke, hvilket produkt jeg skal lave.... Er der nogen, som har nogle idéer?! -
Perspektivering til smag og aroma
ForumindlægHej jeg skal op til NV-eksamen i smag og aroma imorgen, og ved overhoved ikke hvad man kan perspektiverer til hvis man har om smag og aroma. HJÆLP ! tak på forhånd :)
