Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18321 til 18340 af 141690
-
Disposition - Filmanalyse
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP, og jeg skal deri analysere filmen "About a boy". Problemformuleringen lyder sådan: Giv en analyse og fortolkning af Nick Hornby's "About a boy". Analysen skal bl.a. afdække hovedpersonens Will Freemans udvikling gennem filmen, samt forhold sig t... -
Hvad betyder spørgsmålet
ForumindlægHvad betyder det at man skal tage stilling til de 3 debattøreres synspunkter, der fremføres? Skal man da selv tilkendegive hvad man mener om de 3 personers synspunkter... -
differentialligning SHIT!
ForumindlægHej Jeg forstår overhovedet ikke differentialligninger, er her en der kan komme med en differentialligning og løse den her step by step. Jeg kan fint forstå at man ikke altid kan få en komplet løsning til at og derfor nogen gange må "nøjes med en ligning som er løsning til at problem. BUT HO... -
hjælp skal lave læserbrev
Forumindlægfartgrænser skjern - tarm jeg vil meget gerne nogle argumentationer !" tak -
Hjælp til dansk essay
Forumindlæger der nogle der kan kommer med gode forslag til hvad med kunne skrive til sin dansk essay. jeg ved ikke hvad min stil skal handlene om. vores essay stil er et frit emne håber der er nogle der kan komme med gode ideer til hvad man kunne skrive til et essay stil. -
mellem to punkter
ForumindlægMellem to punkter A og B i to forskellige lande skal der etableres en vej APB som vist på figuren. Prisen for stykket AP er 50 mio. kr. pr. km, og prisen for stykket PB er 60 mio. kr. pr. km. a) Bestem AP og PB udtrykt ved x, idet 0 ≤ x ≤ 46 (se figuren). b) bestem prisen for vejen udtry... -
Pyrogener
ForumindlægHej allesammen :) Mangler hjælp til to spørgsmål til min aflevering. Håber der er en der kan give hints eller hjælpe mig. Spørgsmålene; 4. Forklar, hvordan mængden af udskilt interleukin kan anvendes som et kvantitativtmål for, hvor forurenet lægemidlet er. Inddrag figur 3. 5. Diskuter anvende... -
2 spørgsmål omkring idræt og bevægelse
ForumindlægHej. Jeg har 2 spørgsmål, jeg synes er svære. Er der nogle der kan og vil hjælpe mig med at besvare eller forklare dem? På forhånd tak! Spørgsmål 1: Hvordan kan man styrke handicappede børn og unge til at skabe sig en idræts identitet? Spørgsmål 2: Hvordan kan man med baggrund i børns fysisk... -
fortolkning af rødhætte
Forumindlægovenstående, bare meget kort :) -
hjælp til essay
Forumindlægjeg skal skrive et essay om det dyrebare liv, men ved bar overhoved ikke hva jeg ska skrive. nogen der kan hjælpe? -
Brøker
ForumindlægNogen der kan fortælle hvordan man regner sådan en ud? :-) 29 26a -
Har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej Jeg hár siddet og knoklet med mit matematik i 2 timer, og kan stadig ikke besvare følgende opg. er der ikke nogen som vil hjælpe mig? Beregn sandsynligheden for at 8 eller 9 af børnene er piger. Beregn det mest sandsynlige antaldrenge blandt de 13 nyfødte. -
ÅRH!
ForumindlægKan slet ikke finde rundt i det her lige nu, bliver ved med at få forskellige resultater.. håber der er nogen der kan hjælpe: Beregn stofmængden af AgNO3 i det tilsatte volumen 0,1M AgNO3. Hvor stor en stofmængde Ag+ er der tilsat? -
analyse af Pishstako
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af Pishstako novellen, som er skrevet af thomas boberg..???? -
det forsømte forår
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med mine opg. til det forsømte forår opg 1. hvem tror i morderen er ? i har 3 gæt det første skal foretages inden kapitel 11, det andet inden 27 og det sidste inden kapitel 35. -
fs10 maj 2008
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der var nogen der ved hvordan man regner 4.1 ud. jeg har læst den og alt det men forstår ikke hvordan jeg skal finde procentdelen når det et cirkel diagram. -
Hjælp til analyse og fortolkning !!!!!
ForumindlægHvordan vil du forklare begreberne analyse og fortolkning? Håber i kan hjælpe mig :) -
Hjælp søges
ForumindlægHeeej. Nogle der har tid og lyst til at hjælpe med noget digtanalyse? Hvis ja, kan jeg sende digtet over mail og skrive mere specifikt hvad jeg har brug for hjælp til. Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Befolkning
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke spørgsmålene og hvordan man håndterer dem. -
Mat C..HF?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg sku´ lige spørg om der nogen, der har en eksemplar af mat C for hf..altså en gemmel f.eks. eksamopgave.. Tak påforhånd..
