Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18361 til 18380 af 56550
-
Årsprøver...
Forumindlæghej allesammen! Er der nogle der ved hvad der sker, hvis man dumper i en årsprøve? vil det have en indflydelse på om man kommer videre op i næste klasse??? -
Stofopbygning
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen! -
Halvårskarakter
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og jeg har et spørsmål. Skal man søg ind på gymnastik med sin Halvårskarakter eller ens hele årskarakter ? -
London 19th century
ForumindlægHvordan var de forskellige klasser? Altså middelklasserne osv, hvordan var de fattige i forhold til de rige.. Har brug for al slags information om London i den tid :) -
Hvor meget tid?
ForumindlægHvis vi siger der er 30 elever i en klasse og vi skal finde ud af hvor meget tid hver elev har af en time på 45 min? Skal man så sige 45/30=1.5min -
Haster: Østrigs forhold til de allierede fra 1945-1956
ForumindlægOm ca. en 1½ skla jeg fremlægge i klassen om Østrigs forhold til de allierede, men kunne ikke rigtig finde noget. Det ville være fedt, hvis I kunne komme med nogle informationer om det! Tak på forhånd! -
Vejledende eksamensopgaver 08-10
ForumindlægHej :) I klassen har vi fået udleveret både 2008 og 2010 udgaverne af Vejledende eksempler på eksamensopgaver. Findes der forskel på de to? -
navn til avis
Forumindlæghej min klasse har skriv til avisen. og har svæært ved at finde et navn. emnet er : vi er ude og navnet skal gerne have noget at gøre med det -
Nationaletest
ForumindlægHej allesammen, nogle der har været til nationaletest i 8 klasse, som der kan fortælle hvike emner de var oppe i . Derudover hvad med fysik kemi/Geografi :) -
Virkelig vigtigt, hurtigt hjælp rapport afleveres i aften inden kl.00!!!!
ForumindlægNogen gode hjemmesider om Københavns udvikling i fremtiden? Nogen ideer til hvad man mere kan fortælle om København??? Hurtigt hjælp tak... Går i ottende klasse..... -
FSA24b (DET HASTER)!
ForumindlægHej allesammen håber i kan hjælpe mig. jeg har lavet side 24b og imorgen skal vi gennemgå dem i klassen, er der nogen der har rettelserne? tusind tak på forhånd.. -
Tolkning af billede
ForumindlægHej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet? -
kvadratloven
Forumindlægjeg har om afstandskvadrat lov jeg har bare et spørgsmål. gælder afstandskvadraloven også i et klasse værelse, når det har noget med lyd at gøre -
termins bedømmelse i karekter
Forumindlæghej er der nogen , der gider bedøm en 10 klasse termins karekter, hvor meget jeg vil få for den håber for svar , så kan jeg nemlig sende den privat til dig -
karakter
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige spørge jer, hvor godt ens projekt skal være for at få 12. Projekt: Niende klasses projektuge. -
Længden af en tysk stil
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne spørge hvor mange ord en tysk stil i 9-10. klasse typisk skal være på. på forhånd tak :-) -
Sandsynlighed?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilken formel man skal bruge i denne opgave: Vi har en klasse på 31 elever. Hvad er sandsynligheden for at 2 af dem har fødselsdag samme dag? -
Det gamle Ægypten
ForumindlægHeej! Er der nogen der ved, hvordan var forholdet mellem klasserne(overklassen, middelklassen og underklassen) i det gamle Egypten? På forhånd tak søde mennesker! :) -
Kreativt Produkt Alkohol
ForumindlægVi er to drenge der går i 8. Klasse og vi har en projektopgave om unges Alkohol Forbrug. Vi mangler ideer til et produkt, og vi kunne godt bruge jeres hjælp. -
Hjælp ! hvordan reducér man?
ForumindlægHej ! jeg går i 7. klasse og forstår ikke hvordan man reducér. hjælp mig ! Jeg har f.eks. et stykke her: 3+(4a-2) hvordan regner man dette stykke ud. på forhånd tak (:
