Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18381 til 18400 af 141881
-
USSR-Kollektivisering
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n -
AT - Samfundsfaglig metode i historie
ForumindlægHej Alle! Tænkte på om der er nogle der har styr på denne metode? Jeg har bl.a. analyseret grafer og statistikker og er lige i tvivl om jeg har anvendt de rigtige metoder. Jeg har anvendt den induktive og kvantitative metode. Håber du kan hjælpe? -
pGLO transformation
ForumindlægHeisa... skal høre om der er nogen der har lavet dette forsøg....og evt. har lidt hjælp til teori afsnittet..;) -
Bestem en funktion
ForumindlægHej jeg vil gerne hører efter om der kunne hjælpe mig med hvordan jeg bestemmer intergarlet :) se venligst billedet , og bemærk venligst jeg har lavet/forstået "gør rede for hvilken figur der hører til hvilken funktion"!!!!! -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??
ForumindlægHej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m... -
fsa maj-juni 2003
Forumindlæghej er der nogen der har fsa maj-juni 2003 som facit. Jeg laver det i min fritid for at blive bedre til matematik, jeg går på Handelsskole nu og er 36 år, så det er mange år siden jeg har gået i folkeskolen, og der har man ikke matematik på det niveau. håber der er nogen der kan/vil hjælpe mig. h... -
Naadsensbrød.
ForumindlægHej folkens.Jeg har netop læst Henrik Pontoppidans "Naadsensbrød". Jeg kan ikke helt knække, hvad der menes med "at skulle "på kassen"" - er der nogen, der kan være behjælpelig til at give en forklaring? På forhånd tak!Amigo -
Hjælp!!! til reportage er helt BLANK!!!!
ForumindlægJeg har en reportage for til på tirsdag. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om eller hvordan jeg skal starte den, jeg er helt BLANK. Ved bare at jeg skal have noget beskrivende, fakta og nogle kilder der udtaler sig med. Please nogen der kan hjælpe?????? -
HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!
Forumindlæghej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT -
Eksamensopgave om IC Companys
ForumindlægHejJeg skal til og i gang med mit eksamensprojekt i afsætning hvor jeg har valgt at skrive om IC Companys, og så ville jeg høre om der var nogle af jer som lå inde med sådanne opgave.kunne nemlig godt bruge lidt Inspiration... Håber at høre fra jer, på forhånd tak. -
Kommafejl!
ForumindlægEn der gider læse min stil igennem for kommafejl :) -
hjælp!
ForumindlægHvad er den fortalte tid og fortælletid? hvor meget strækker tiden med hensyn til eventyret "de røde sko"? nogle, der ved det..? tak ;) -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Resume af H.C. Andersens "Snedronningen"
ForumindlægJeg leder efter et kort resume af H.C. Andersens "Snedronningen". Jeg har ikke tid til at læse og analysere den fulde version - så leder derfor efter et kort resume. Mvh. CT. -
Fotoner..
ForumindlægBeregn energien af de fotoner, der udsendes, når et hydrogenatom går fra n=4 til n=3. Hvilken bølgelængde for det udsendte lys ? Ligger det i den synlige del af spektret ? -
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv. -
Skr eksamen
ForumindlægHejsa.Er der nogle der har god måde at forberede sig til skr matematik på B-niveau? -
sokrates forsvarstale - perspektivering?
ForumindlægHej, jeg spekulerer over, hvad man kan perspektivere til ud fra sokrates forsvarstale? Kan I evt. hjælpe med nogle forslag? :) -
resume af en kærlighedshistorie
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogle der vil lave et resume af en kærlighedshistorie af Naja Marie Aidt, det vil bare være super dejligt hvis i vil det :) På forhånd tak :) Hilsen Sarah -
Nogen der kan finde ud af den her??
ForumindlægØvelse 4 stil spørgsmål: 03. Im Schlafzimmer macht er das Fenster auf.
