Søgning på: geografi c eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 89924
  • Mundtlige årsprøver

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med?
  • pointsystem

    Forumindlæg
    hej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv..
  • Simulering.. Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ?
  • Monumenthåndtering - datering analyse osv

    Forumindlæg
    Nogen der er i besiddelse af en guide til hvordan man kommer gennem fortolkningen og dateringen af monumentet til en old eksamen.Er lidt på bar bund og ville gerne have en chance for ikke at blive slagtet til eksamenHåber der er nogen der kan hjælpe
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • trekantsdiagram over erhvervsfordelingen i DK

    Forumindlæg
    HejsaHar ledt og ledt, men kan ikke finde sådan et diagram på nettet.Håber I kan hjælpe med et link?
  • Ismerne i billedkunst.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksmen i billedkunst på tirsdag.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne med hva der er generelt indenfor stilen, malemåden osv.På forhånd tak.Mvh. Tine
  • Hvordan

    Forumindlæg
    HejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i??
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle
  • Samtale partner

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n...
  • Hvor længe?

    Forumindlæg
    Måske et dumt spgm, men er der nogen der ved, hvor længe man har huen på? Altså, om det er hele sommerferien, eller bare de første 2 uger efter dimmision?
  • Sokrates forsvarstale

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
  • stavning

    Forumindlæg
    Kan man skrive danskeksamen i et ord?
  • gl. eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej alle.. Henover sommerferien har jeg tilsyneladende glemt hvordan man navigerer rundt på uvm's hjemmeside uvm.dk og kan ikke længere finde de gamle eksamensopgaver.. Er der nogen, der kan huske hvordan man kommer frem til disse? Mvh :) ps. det drejer sig om dansk skriftligt fra d. 6. m...
  • FSA - Skriftlig fremstilling 2011 - December.

    Forumindlæg
    Hej Kunne man ikke komme op i dansk skriftlig fremstilling i december måned år 2011? Eller var der kun i maj måned år 2011?
  • Den hemmelige hule

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med med en analyse af "Den hemmelige hule" af Jesper Wung-Sung? Jeg skal bruge det hurtigst mulig. - PÅ forhånd tak for hjælpen :)
  • mundtlig

    Forumindlæg
    jeg har lige fået vide at jeg må tage engelsk om som selvstuderende fordi jeg har alt for mange dumpe karaktere... Det er 4 år siden jeg sidst har haft engelsk,,men jeg vil gerne prøve det alligevel og derfor vil jeg lige høre om hvordan det foregår... er det ikke noget 24 timers forberedelse plu...
  • Udbredelsesfarten

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, er der nogen der kan fortælle mig ligningen for udbredelsesfarten? Er det: V = λ / T og V = f*λ Er disse de to formler for udbredelsesfarten?
  • Åh Åh terminsprøve..

    Forumindlæg
    Da jeg stod op i morges havde jeg helt glemt hvordan man skriver en god samfundsfagsopgave på 5 timer. Normalt tager det mig et par dage, derfor vil jeg nok få problemer på mandag hvor vi skal op til terminsprøve. Er der nogen der har gode råd?
  • Termin imorgen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det.