Søgning på: Engelsk. Resultater: 18401 til 18420 af 23967
-
Studieretning på GG?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg regner med at skulle på Gladsaxe Gymnasium når jeg er færdig med 9'ende.. Hvilken studieretning kan i anbefale, hvis jeg kunne tænke mig følgende fag: Psykologi, religion, engelsk (A), matematik (B), IT eller Mediefag eller lign, Latin og tysk. http://gladgym.dk/Ny-... -
Speeches:
ForumindlægHej folks. Jeg skal analysere en tale "Back to School Event" Jeg ved ikke hvilke type tale er talen. (politisketale, lejlighedstale eller juridisketale) Jeg ved ikke hvad de taler hedder på engelsk. Link: http://www.whitehouse.gov/MediaResources/PreparedSchoolRemarks Jeg håber, at nog... -
6 a-fag
ForumindlægFagene er: SpanskBeg A, Engelsk A, Dansk A, Historie A, Matematik A og Samfundsfag A.Dette ville give mig 175 ekstra timer over hele gymnasietiden, hvilket jeg ikke anser som særligt meget, men har hørt at 6 afag er død og pine. Har nogle af jer erfaring med at have 6 a-fag? På forhånd tak -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
Analytical essay
ForumindlægHej allesammen, er der nogen herinde der kan give mig en hjælpende hånd, jeg skal nemlig skrive et Analytical essay på 800-1200 ord i engelsk. Det skal omhandle Emma Lazarus' digt "The new colossus". Jeg er helt på bar bund, så det kunne være lækkert med en lille hånd ;) På for... -
HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en lille opgave i engelsk, og jeg sidder allerede fast ved det første spørgsmål jeg skal svare på. Spørgsmålet lyder: Is a review fiction or non-fiction? Nogen kan svare på dette?? og uddybe hvorfor det enten er fiction eller non-fiction? På forhånd tak. -
Hjælp. Stx samfundsvidenskabelige retning. Er det hårdt?
ForumindlægHej, jeg skal snart vælge en linje på stx og jeg overvejer at vælge matematik på b niveau, engelsk på a, og samfundsfag på a. Er der nogen der har haft den her linje? Er det hårdt? Jeg har hørt at det skulle være hårdt og man havde næsten ingen fritid fordi man skulle lave mange lektier. Jeg er m... -
Blue sea
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe skal skrive min anden engelsk stil: Blue sea, skal analyser den og finde symboler, men er helt forvirret angående handling og symbolerne, har læst teksten 5 gange nu håber nogen kan hjælpe ville blive meget glad, teksten er vedhæftet -
terminsprøve
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
USP og ESP
ForumindlægHej til dig der læser dette. Jeg skal snart til mundtligt forsvar i SOP på hhx. (Hvilket næsten er det samme som en SRP, til alle STX'erne) Jeg har skrevet min SOP i fagkombinationen afsætning A og engelsk A. Mit spørgsmål er vedrørende USP og ESP. Kan en virksomhed både have et USP samtid... -
USP og ESP
ForumindlægHej til dig der læser dette. Jeg skal snart til mundtligt forsvar i SOP på hhx. (Hvilket næsten er det samme som en SRP, til alle STX'erne) Jeg har skrevet min SOP i fagkombinationen afsætning A og engelsk A. Mit spørgsmål er vedrørende USP og ESP. Kan en virksomhed både have et USP samtid... -
SRP - Slaverne i USA
ForumindlægHej jeg skal skrive srp i fagene historie/engelsk Er en smule lost på hvilke matrialer, der kunne være godt og bruge udover twelve years a slave. Er der nogle af jer der har nogle bud eventuelle links. og også om hvilke faglige metoder jeg kan arbejde med. tager i mod alle bud:)) -
Omformulering
ForumindlægHej folkens:) hvordan kan man omformulere denne sætning på engelsk: "racism is being prejudiced towards another group of people who are distinguished differently to you. The most common way to spot different races is skin colour" Tak på forhånd -
Jeg søger hjælp til afleveringer
ForumindlægKære alle, Jeg søger hjælp til at få lavet nogle engelsk afleveringer. Hjælpen kan foregå over mail og jeg betaler gerne vedkommende en aftalt pris. Hvis nogle skulle være interreseret så skriv en kommentar eller til mail [email protected] Venlig hilsen E -
Argumentative essay
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at skrive et argumenterende essay i engelsk. Jeg har flere artikler som jeg har læst for at skabe mig et overblik omkring emnet. Men jeg er kommet tvivl om jeg må citere fra artikelen? - Hvis jeg gerne må det, hvordan skal det så helt præcist stå/citeres i essayet? Håber ... -
Delprøve 2 - råd?
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX. Og jeg ville bare vide, om der er noget man skal være særlig opmærksom på og evt. råd til delprøve 2? Hvor lang tid ca. skal man bruge på at læse teksten i delprøve 2. Og hvilken sektion (A el. B) anbefaler I at man vælger? Kan man anvende en... -
Super size me metoder
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive i synopsis i AT. Jeg skal se super size me, og jeg skriver om fedme i USA i engelsk og biologi. Mit spørgsmål er; hvilke metoder vil i sige der er brugt til at undersøge McDonald's mad mht. fedme i filmen Super Size Me og med hensigt på metoder i biologi? -
Tidligere eksamenssæt til dansk skriftlig terminsprøve
ForumindlægJeg har lige været oppe til terminsprøve i engelsk skriftlig, og her var brugt et tidligere eksamenssæt. Nu skal jeg op i dansk skriftlig. Er der nogen som har erfaringer med at man altid bruger tidligere eksamenssæt, eller laver de også nye til terminsprøverne? Ellers kan man jo som forberedel... -
Pige/drengeklasser i gymnasiet
ForumindlægHvordan fordeler kønnene sig i de forskellige studieretninger i gymnasiet? Jeg har i hvert fald ladet mig fortælle, at i f.eks. en sproglig klasse er der mange piger og færre drenge, og i de naturvidenskabelige klasser er der flere drenge, eller 50/50. Hvad er din studieretning, og hvordan er fo... -
Hjælp
ForumindlægJeg har lige haft engelsk skriftlig prøve. jeg har nogle spørgsmål til det. da jeg kom hjem opdaget jeg at jeg havde lavet nogle fejl: your(you're) your(you're) aloud(allowed) in to(into) Vil disse fejl trække mig ned i karakter?
