Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18401 til 18420 af 153957
  • hjælpemidler til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej nogen der ved om man må have vø bøgerne med op til skriftlig eksamen, og må man bruge bøgerne under hele eksamen. tak på forhånd ps: det kunne være dejligt med lidt kilder, så jeg er sikker :D
  • Eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Må man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D
  • engelske ord der er gode at huske..?

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal snart op til skriftlig engelsk, så ville lige høre om I kender nogle ord der er gode at huske/ der er nyttige... nogle gode sætninger måske? eller bare tillægsord?
  • Emner til dansk sygeeksamen

    Forumindlæg
    HejJeg vil gerne vide om der er nogen som kan fortælle mig hvad emnerne var til sygeeksamen 2002 og 2003 i skriftlig dansk til studentereksamen.Gerne hvilke forfattere, emner etc.På forhånd tak.
  • grammatik i engelsk

    Forumindlæg
    hvordan kan det være jeg ikke fatter det..Er der en som kender en side hvor jeg kan læse om grammatik på engelsk eller en som vil bruge 5 min på mig og lige skrive nogle ting man skal huske når man har med skriftlig engelsk!!??på forhånd tak
  • Hvorfor er historiske personer og begivenheder interessante?

    Forumindlæg
    Som over skriften siger; hvorfor er historiske personer og begivenheder i moderne bøger, film og tv-serier blevet så populært? Giv jeres mening til kende :)
  • HJÆLP! Terminsprøve i morgen!

    Forumindlæg
    Hi Jeg skal til terminsprøve i morgen, så jeg ville spørge om nogen har været oppe i fsa 2008 skriftlig engelsk prøve, engelsk stil? Hvilke oplæg var der?
  • DRAMA

    Forumindlæg
    Hej! Er der en som sidder inde med en skriftlig opgave/aflevering i drama. Det skal helst være nogle som har lavet et teater stykke og som har skrevet en rapport om det!! Hvis ja, så skriv et svar til indlægget. På forhånd takps. det er ret vigtigt...
  • narcissisme

    Forumindlæg
    hej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en større skriftlig opgave (sso)omhandler narcissisme i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet i høj grad.
  • Matematik B niveau - 28 maj 2015

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der nogen af jer, som også var til skriftlig eksamen i matematik B 28. maj 2015, som vil sammenligne deres resultater? - Kan simpelthen ikke vente til at få svar.... Mvh.
  • HVorfor kan man ikk kopiere?

    Forumindlæg
    Hvad er grunden til, at når jeg kopierer fra Acrobat Reader til Word, går det helt amok! Skriften er bare en masse underlige tegn - og der er ingen tekst!? Hvad gør jeg?
  • Formaten

    Forumindlæg
    Hvordan skal formaten på en dansk historie opgave være? Altså skrift størelse er 12 med Times new roman, ikke? Og er der så noget om, at den skal have dobbelt linje afstand, eller 1,5 eller?
  • Tysk hjælp omkring eksamen, haster..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil blive utroligt glad for at få at vide hvad Tysk skriftlig eksamen maj 2008 hed.. Meget gerne så hurtigt så muligt.. Mvh MrBlom
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg søger titler på nogle skriftlige eksamensopgaver i engelsk på b-niveau. Gerne fra 2006,07 og 08. Nogen der kan hjælpe :) Vh. ditte
  • ekssamenssæt 2008

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der var oppe til skriftlig fransk sidste år og kan fortælle mig, hvad eksamenssættet hed eller handlede om? Eller den der var opgivet til sygeeksamen i fransk, også 2008? Håber nogle kan hjælpe.
  • hjælp til novelle start

    Forumindlæg
    hej alle sammen :D. jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig, med en start til en novelle, hvor over skriften er: røveriet - hvis i har en stil der handler om et røveri må i gerne sende den :) //tak på forhånd.
  • mat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal??
  • kemi eksamens opgave

    Forumindlæg
    Ekspert Søges til kemi..jeg har problemer med at lave struktur fomlen for dimethyldiazen som har formlen CH3NNCH3. Opgaven er fra skriftlige eksamen i Maj 2003,opgave 3.
  • Fransk B-niveau hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hey!ville bare lige høre hvordan det gik med den skriftlige eksamen i fransk på B-niveau. Synes selv at teksten var okay, skrev selv B1, og C2 synes det var dem jeg bedst kunne skrive om.
  • Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag.

Søgninger relateret til biologi a skriftlig