Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18401 til 18420 af 35989
-
1. delprøve i Engelsk A 2008
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008? -
eksamenshæfte 2005
ForumindlægEr der en som har haft eksamen i 2005, og kan fortælle mig hvilke emner der er i den? Til dansk stil.Skriv skriv skriv. -
Matematik
ForumindlægHej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H. -
Dansk stil
ForumindlægJeg er igang med at skrive en stil "Rævefabler" fra eksams sættet 2008 - kunne virkelig godt bruge noget inspiration - nogen som har skrevet den??? -
Naturfag, eksamensopgave, sommer 2002
ForumindlægNogen der ligger inde med afleveringen, da jeg gerne vil tjekke resultater/udregninger. Tak.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-17-1.pdf -
maj 1996 opgave 1
ForumindlægHjælp! Jeg sidder og kan ikke løse opgave 1 i eksamens sæt maj 1996. Det drejer sig om spørgsmål c od d! Tak -
Der blaue brief opgave 2/3 !??
ForumindlægHej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ? -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!?? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
Atomets opbygning
ForumindlægHey... Jeg har eksamen her på torsdag, og jeg ville gerne høre om der er nogen, der kan nogle forsøg til emnet ´´atomets opbyging´´? :) -
Biologi hjælp
ForumindlægJeg søger biologi hjælp til eksamen, vil selvfølgelig gerne betale for det. Håber der er nogen som har tid og lyst til at hjælpe. -
hjælp til tysk lektier
Forumindlæghej jeg søger hjælp til tysk i hverdagene og til eksamen som er den 8 juni 2009 (det er en 24 timers) jeg giver 100.- i timen og bor i Århus -
Banekurve og funktioner
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!! -
Rentes regninge ??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfOpgave 4.Jeg skal bare vide om man skal bruge rentesregningen i første del? -
Metaller
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan nogle gode forsøg til emnet Metaller (eksamen på torsdag), da jeg selv er helt tom for ideer. -
Redegør for en ligning på c-nivea
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal til mundtlig eksamen i år og aner ikke hvordan jeg skal redegøre for en ligning, nogen der kan hjælpe mig ?? -
Ytringsfrihed??
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave om ytringsfrihed. Kender I til nogle episoder i ENGELSKTALENDE lande, hvor ytringsfrihed har ført til en masse uroligheder? Tak på forhånd. -
Reaktion
ForumindlægHejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan?
