Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18461 til 18480 af 73643
-
1.g årsprøve
ForumindlægHey jeg skal til årsprøve i skriftlig Dansk og har nogle spørgsmål:1) Må man medbringe noter etc.?2) Hvor kan jeg finde gamle årsprøver eller eksempler på opgaver?Mange tak -
Test
ForumindlægHej.. Jeg får snart en test om organisk kemi.. Derfor kunne det være nice hvis der var nogle som havde nogle gode råd eller gerne noter til, hvad der er vigtigt at huske.. Tak :) -
Guanina og la muerte de Salcedo
ForumindlægSka til spansk eksamen og har ingen noter til disse to tekster.. GuaninaLa muerte de SalcedoSå er lidt på spanden :S er der nogen der kan hjælpe mig med nogle notater?Tak på forhånd.. -
Hormonregulering
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at lave noter til min biologieksamen i morgen, men har lidt problemer med at forstå positiv og negativ feedback. Er der nogen der kan og vil forklare det? M.v.h. Anika -
Die Beschneidung - notehjælp
ForumindlægDie beschneidung af Bernhard Schlink er blevet oågivet til eksamen...men mine noter er ret tynde..og det er svært sprog...kan nogle hjælpe mig med guldkorn?? -
Løsning på trigonometriske ligninger
ForumindlægHej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen... -
Digt :(
ForumindlægHej! er der nogen der har læst digtet "The song of the spectators"... det er et digt jeg har lidt svært ved, så hvis der er nogen der har nogle gode noter til det, så ville det være dejligt.. Yasmin -
herodot
ForumindlægJeg forstår ikke:Herodots verdensbilledeNilenFiskene i NilenHvad går jeg?? Hvis jeg trækker en af de tre tekster af Herodot er jeg død. Er der ingen af jer der har nogle noter? -
svingninger/Bølger/lyd/lys
ForumindlægHejjj allesammen.. Jeg skal op i fysik, men er ikke så god til faget.. Derfor ville jeg lige spørger om der var nogen der havde noter til de her nedestående emner:svingningerBølgerlydlysDet ville være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Das Wunder von Bern
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst artiklen "Das Wunder von Bern"? Den omhanlder Albert Einstein. Hvis du har nogle noter eller andet der kan hjælpe ville det være super dejligt -
Perserkrigen
ForumindlægNogle der har nogle gode noter til Perserkrigen, mangler rigtig meget :( Specielt afsnit 7,32-7,144 af Herodot i "Kampen om perserne"...Håber en der ude kan hjælpe... -
Athen og Melos
ForumindlægHej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected]) -
Kampen om perserne
ForumindlægJeg mangler afsindig meget nogle gode noter til "Kampen om perserne" af Herodot fra 7,32-7,144 og så bare sådan generelt om det...Er det noget nogle kan klare?? -
analyse af tekster
Forumindlæghey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?! -
EKSAMEN IMOREGN HEELP
ForumindlægHJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ? -
Thermopylai
ForumindlægHej Alle. Er der nogle som har nogle noter om Slaget ved Thermopylai? Noget buskab? et eller andet. Der er så mange slag i det afsnit og det er så svært at få det hele ind :s Help ? På forhånd tak :) -
Frække Jensen af Klaus Rifbjerg
ForumindlægDer er vel ikke nogen der skulle sidde inde med noter til Frække Jensen? Fandt lige ud af, at jeg manglede at læse den i mit pensum, og kan simpelthen ikke finde den noget steder. -
Forskel på eksistentialisme og modernisme?
ForumindlægHej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :) -
Fysiknoter i LaTeX - interesse??
ForumindlægHey. Jeg har lige været oppe i fysik (efter 2.g) og har lavet noter i LaTeX på 36 sider om Orbit1 + 2. Hvis det har interesse, vil jeg lægge dem ind på studieportalen.dk?!--Emilie -
Herodot - Hvilken fortfatning er den bedste?
ForumindlægEr igang med at lave noter til Hvilken fortfatning er den bedste? af herodot. Er bare i tvivl om hvad Herodot egen mening er, altså hvilken forfatning mener han selv er den bedste?
