Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18481 til 18500 af 56550
-
Fordelingspolitik og værdipolitik?
ForumindlægEr der en, som kan forklare mig den præcise forskel på fordelingspolitik og værdipolitik? Sidder og skriver opgave i samfundsfag, og bliver helt i tvivl om jeg har skrevet det rigtige.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
HASTER, HJÆLP
Forumindlæger der tilfældigvis nogle, der skriver synopsis om "Mellemøstens indvandring til Danmark - med henblik på kvinderne"? Det er på religion B og samfundsfag C . hvad kunne være jeg f. eks bruge som materiale? -
sidste års eksamenssæt i samf?
ForumindlægHeey.. Eftersom sidste års eksammenssæt i samfundsfag A stx 2008 ikke ligger ude på internettet, ville jeg derfor gerne høre hvad emnerne var? -
Hjælp!!
ForumindlægHej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-) -
ting til skr. eksamen i dansk.
Forumindlæghej - jeg tager følgende ting med til eksamen i skr. dansk i morgen.Gads lille LeksikonPolitikens ordbog med etymologiFremmedordbogSamfundsLexSociologibog (samfundsfag)Etik (religion)Hvad vil i mene at jeg mangler? -
SAMF. A august 2008
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogle af jer der har lavet eksamensopgaven i samfundsfag august 2008? kan det ikke passe den hedder "ny politik"?? Er der nogle der har spørgsmålsformuleringen? og evt. besvarelse? Mvh Maria. -
Komparativ metode
ForumindlægHej, jeg er lidt i tvivl om man kan sige jeg bruger komparativ metode i samfundsfag. Mit emne er offentlige undskyldninger og jeg har arbejdet med 3 cases som sammenlignes. Er det komparativ metode? -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
HJÆLP til emne
ForumindlægJeg har valgt at skrive i samfundsfag og naturgeografi, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om. Det skal være indenfor fremtid - visioner og forudsigelser emnet. Nogle der har forslag? -
Offentlige indtægter
ForumindlægVi har et spørgsmål til samfundsfag aflevering. Hvordan kan Danmark finanserer et underskud (forårsaget af bygning af bro) Jeg har allerede været inde på obligationer, men hvad er der ellers? -
3 begreber jeg mangler defineret - hurtigt tak..
ForumindlægHejsa :) Jeg skal fremlægge i samfundsfag i morgen og kan ikke finde en defination eller forklaring på disse sidste begreber: Medialisering Symbolpolitik Spindoktorer Håber der er nogen der kan hjælpe mig her for det haster en smule :) -
"Det fede liv"
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gå igang med en samfundsfag afl.Det første spørgsmål er "Undersøg sammenhængen mellem sanfundsudviklingen og livsstil"Håber i kan hjælp mig... -
Terrorisme eller frihedskamp?
ForumindlægHej, jeg sidder med to spørgesmål i samfundsfag der lyder: Forklar er forskellen mellem frihedskamp og terrorisme. Sammenlign de forskellige former for terrorisme og forklar forskellene. Håber der nogle der kan hjælpe- -
Græsrodsbevægelser
ForumindlægSamfundsfag på HF c-niveau. Jeg skal give eksempler på græsrodsbevægelser ???? Jeg har meget svært ved at skelne mellem interesseorganisationer, græsrodsbevægelser og NGO´er. Nogen der kan hjælpe mig ? -
et hurtigt spørgsmål
Forumindlæghej jeg skal til AT eksamen i morgen. er der nogen som evt. kan fortælle mig hvad samfundsfag og naturgeografi kan hver for sig og hvad de kan sammen?.. Ville være en enorm stor hjælp. på forhånd tak. :) -
Synopsis - facebook
ForumindlægHej med jer, Vil høre om en af jer herinde har mulighed for at læse min samfundsfags synopsis igennem? Er meget i tvivl om den er god nok og om jeg har gjort det rigtige. Hilsen Jeanette -
Syge eksamen 2005
ForumindlægJeg mangler nogle opgaver eller et sted, hvor jeg kan finde spørgsmålene til syge eksamen 2005 i samfundsfag høj niveau nogen der kan hjælpe? -
Haster meget!
ForumindlægNår man går op til mdt. samfundsfag, skal man så have noget ekstra materiale med, eller skal man kun forholde sig til de bilag man har modtaget og kernestoffet fra timerne? Jeg skal op om 14 timer, så et hurtigt ja/nej svar ville være dejligt :) - Rikke -
HJÆLP: adgangskode til infomedia
ForumindlægHej - sidder lige og skal igang med en samfundsfags-opgave og nu er det brugernavn og password som vi har fået udleveret på gymnasiet ikke længere gyldigt på siden.. Håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig.. -
Hurtig forslag:-)
ForumindlægHej alle! Har fået en opgave i samfundsfag for der lyder således: "Du skal fortælle hvad du vil ønske for fremtiden, hvis du havde magt til at gennemføre det". Nogen gode idéer? :)
