Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18501 til 18520 af 35989
  • cfc-gasser og ozonlaget

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh
  • Samfund

    Forumindlæg
    Hey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med?
  • Konjunktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika
  • Badminton noter

    Forumindlæg
    Er der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag...
  • Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?

    Forumindlæg
    NV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen?
  • Eks. på eksamensspørgsmål i kemi

    Forumindlæg
    HejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe
  • Kritik af samfundsfaglige metoder?

    Forumindlæg
    Hvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!!
  • Talepapir?

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig??
  • Lege..

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lyst til at "lege" eksamen,ved at stille et par spørgsmål om, demografi !Bare skriv dem her på siden..
  • huen??

    Forumindlæg
    Hej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!)
  • Vinkelsum i trekant

    Forumindlæg
    Hej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det?
  • massedefekt- bindingsenergi? hvad?!

    Forumindlæg
    sidder her på faldrebet (eksamen i morgen) og kan lige pludselig ikke se hvordan man finder massedefekten og bindingsenergien? kan nogen afse tid til at hjælpe mig?
  • Regnskabsanalyse

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    En hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak!
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
  • Gennemsnitlig rentefod

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig
  • Magnetisme?

    Forumindlæg
    Nogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik..
  • Datalogi

    Forumindlæg
    Hej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika
  • Nietzsche - filosofi

    Forumindlæg
    Hej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"?