Søgning på: historie noter stx. Resultater: 18501 til 18520 af 33650
-
Panduro: Bella
ForumindlægHej!Har virkelig brug for en hjælpende hånd. Er der nogen som ligger inde med nogle noter til Leif Panduro's BELLA? Skal op til eksamen i morgen eftermiddag, og har opdaget at jeg var syg dengang vi gennemgik et uddrag af romanen.Nogen der kan hjælpe?TAk! -
kilde 25-landbrugseformer...
ForumindlægHej alleJeg har meget brug for hjlæp, jeg var indlagt da min klasse havde gennemgået en kilde fra kinashistori, "kilde 25-landbrugsreformer"Er der nogen der har gode noter til det?Bare for at være sikker på at man ikke siger noget forkert.Påforhånd tak -
Der Augsburger Kreidekreis
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter og referater til den?Jeg har fundet noget om den på nettet, men synes ikke jeg har nok, og jeg forstår stadig ikke helt hvad der foregår i den.Håber der er nogen der kan hjælpe mig!P.S. Jeg skal op mandag. -
Hjælp til udskrift ?!
ForumindlægJeg skal printe en opgave ud, eller snare noter til noget EU i samfundsfag, men når jeg har downloaded den ned på min pc aner jeg ikke hvordan jeg kan printe den ud?! Står ligesom ikke et printer ikon og kan ikke højreklikke på opgaven... Please help?! -
Budding
ForumindlægHej allesammenJeg ville lige høre om der var nogen der havde en journal over fremstilling af en budding (hydrokolloider). Er ved at læse op til eksamen og har ikke været i stand til at finde mine noter dertil. Det kunne være vidunderligt hvis nogen kunne oploade den...^^ -
Senecas slavebrev
ForumindlægSenecas slavebrev er smuttet ud af mine noter og jeg skal bruge det til"belysning af den senere humanistiske tradition" jf. Sokarates forsvarstale og Platons hulelignelse (og Pico della Mirandolas "om menneskets værdighed". Men slavebrevet handler om ?, har ? temaer og hvorfor... -
Den badende afrodite.
ForumindlægJeg skal snart op i old og statuen den badende afrodite er opgivet. Jeg har ikke været der når vi har gennemgået den så har nul og nix til den, og kan ikke engang finde te billede af den. Er der ikke nogen der har lidt noter jeg må se? Det ville virkelig hjælpe!! -
Gode facts om Imperialismen.
ForumindlægHey! Skal op til eksamen i morgen og har trukket imperialismen. Ville derfor høre om der var nogle som har nogle gode noter til dette emne, gode ting som man kunne komme ind til eksamen på eller blot nogle gode facts? På forhånd tak! -
Muerte en valencia
ForumindlægHejsa,er der nogle som har læst "Muerte en Valencia" og eventuelt ligger inde med nogle notater.Jeg mangler dem virkelig, eftersom jeg skal op til sygeeksamen, og bogen har jeg ikke fået lov til at låne igen. Og mine gamle noter er ikke tilfredsstillendeDave -
Gode forsøg til Fysik/Kemi
ForumindlægGod dag :) Er der nogen af jer, der har lidt noter eller eventuelt nogle brugbare forsøg til Fysik/Kemi afgangsprøven i 9. klasse? Og kan nogen af jer besvare dette: Hvorfor bliver en magnets kraft ikke påvirket, af at være i vand? - På forhånd, tak. -
Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen
ForumindlægHejsa folkens Jeg skal til tysk eksamen imorgen, og jeg har brug for lidt hjælp.... er der nogen af jer der har haft om Geschäft ist Geschäft, hvis i har kunne i så ik være søde og sende jere noter hvis de er Computer skrevet? På forhånd tak! -
mundtlig matematik eksamen!
Forumindlægjeg skal snart op i mundtlig matematik. går i 10. klasse. er der ikke nogen som har nogen noter jeg kan få? vi har arbejdet med: tal og algebra, funktioner, økonomi, Geometri & statistik og sandsynlighed. håber der er nogen der kan hjæpe :) -
Bølgelængde
ForumindlægVinklen til fjerde ordens pletten i et gittereksperiment er 70°. Bølgelængden af lyset er 645 nm. Hvor mange streger er der pr. mm i gitteret? - Undskyld for de mange spørgsmål, jeg har mistet alle mine noter hvor jeg havde skrevet mine formler på. -
HJÆLP!..(:
ForumindlægJeg skal til at gå igang med en tysk stil skrevet udfra "Ich lauf niemandem mehr nach", og tænkte derfor på om der var nogle rare mennesker der havde nogle noter de ville dele?Kram. -
koordinatgeometri
ForumindlægHej SP Har søgt lidt i forummet på dette emne men uden held! Så nu spørger jeg lige: Er der nogen af jer, som har nogle gode noter til følgende: "Fortæl om punkt, linje, cirkel og afstande i planen" Please :) er desperat! Mvh Mette -
HJÆLP!! -virkelig vigtigt!
ForumindlægJeg skal til at gå igang med en tysk stil skrevet udfra "Ich lauf niemandem mehr nach", og tænkte derfor på om der var nogle rare mennesker der havde nogle noter de ville dele? -
Eksamen i morgen , haster!
ForumindlægHeey .. ville høre om der er nogle der har nogle gode noter omkring landbrug i naturgeografi... jeg er gået lidt død i min tekst og kan ikke rigtige forstå meningen.. håber meget på at der kommer nogle inden kl 22. -
Pufferområde
ForumindlægHej, sidder og skal lave en kemi rapport. Jeg skal analyse en graf for en titrering af CH3COOH (0,083)og NaOH (1). Jeg kan se i mine noter at jeg har skrevet noget om et pufferområde på en graf, men kan ikke huske var der sker i pufferområdet, eller hvad det går ud på. Tak på forhånd -
Analyse af Friedrich Nietzsches 'herremoral og slavemoral'.
ForumindlægSkal analysere teksten 'herremoral og slavemoral', men jeg kan simpelthen ikke blive klog på den. Er der en herinde der ligger inde med en analyse eller noter til teksten, så jeg måske kan få en bedre forståelse? :) På forhånd mange tak -
Hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen?
ForumindlægHej. :) Jeg skal op og trække fysik næste mandag, hvor jeg har 24 timers forberedelse. :) Men, hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen? Og er der nogle der kan hjælpe med nogle noter fra bogen "Fysik C bogen"?
