Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18521 til 18540 af 35989
  • Vita Andersen - Depression?

    Forumindlæg
    Hey..Jeg skal op til studenter-eksamen i morgen..og mangler lidt hjælp til denne novelle..Vil være meget taknemlig, hvis der en, der ku' hjælpe mig med den!
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Mutationer

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe?
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???
  • Fordele og Ulemper Ved EU

    Forumindlæg
    Heej. Håber i kan hjælpe mig. Hvad er ulempen for firmaet Jysk, at Danmark er medlem er EU? Skal til eksamen på torsdag, og ved ikke hvad ulempen kan være.??
  • plz... hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;)
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • Fysik - inertimoment og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til eksamen, men har svært ved at løse den vedhæftede opgave, så hvis nogen kunne give et hint eller lignende, vil jeg være taknemmelig!
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • Moonie

    Forumindlæg
    Haaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen!
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • islandske sager

    Forumindlæg
    hej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • 3x3 matrix - hvordan regnes de?

    Forumindlæg
    Har vedhæftet en opgave, angående 3x3 matrix. Skal til eksamen imorgen, og har ingen idé om hvordan denne løses. Nogen der kan hjælpe?
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias