Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18521 til 18540 af 141881
-
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
HF C Svar?
ForumindlægNogle der har svarene på HF C fra idag ? -
PLEASE HJÆLP- BETALER GERNE
Forumindlægnogle af jer der har lavet "fp9 matematik 2017", som kan hjælpe mig? -
SRP farvestoffeer i sodavand
ForumindlægNogen som har en SRP liggende, som jeg må kigge på, der omhandler farvestoffer ? Hilsen Jeres ven -
Passer det her?
ForumindlægKan det passe, at amider har højere kogepunkter end alkoholer? -
AT- fysik og Dansk
ForumindlægHej, Hvad skal jeg skrive i min vurdering, og hvordan skal jeg koble de to fag sammen ? -
Råd
ForumindlægHej jeg er en 8. klasses elev der gerne vil have svar på hvordan man kan blive bedre til at skrive tekster nogen der har gode råd? Er der også nogen der ved, hvordan man kan blive bedre til problemformulering i matematik vedrørende at forstå konteksten? Tak på forhånd -
Hvordan laver man en litterær artikel engelsk ?
ForumindlægHvordan laver man en litterær artikel engelsk ? -
Depression
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om depression i sin SRP, der kan hjælpe med hvad der sker i hjernen? Og hvilke ting man skal komme ind på når man snakker om depression og hjernen. Skriver i Biologi A -
Nogle der har deres årsprøve fra 1g som jeg må se?
ForumindlægHej sidder lige og læser til årsprøve imorgen! :) er der nogen der ligger inde med deres "gamle" årsprøve, som jeg vt, kunne kigge på.. Jeg ved godt det er læren der laver ens årsprøve, men kravene til hvad man skal knunne er vel ens for alle 1'ger :) Nogle der vil sende deres t... -
help
ForumindlægNOGEN DER VIL HJÆLPE MIG MED MATEMATIK? -
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
Tysk B eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S -
Praktik ansøgning.
Forumindlæghej. Jeg skal til at lave ansøgninger til en praktikplads som advokat sekretær. Er der nogen der kan fortælle hvad der er vigtigt at skrive i en ansøgning og hvad man skal skrive for at de fanger ens opmærksomhed. Håber i kan hjælpe. j-house. -
Brug af samme kilde?
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og retter min SRP, og jeg kan se at i en del afsnit har jeg brugt det samme materiale- gør det noget? Altså får det lærer og cencor til at tro at jeg ikke har sat mig nok ind i bioteknologien? mvh Maria -
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
Eksame- Fysik:)
ForumindlægHej... Jeg har eksame på fredag, og jeg mangler nogle forsøg... Bølger svingninger... Hvilke forsøg kan jeg lave med det emne?:) På forhånd, tak -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak.
