Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18541 til 18560 af 153957
  • MAT B eksamen HHX 23 maj

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg var til skriftlig Matemati B hhx eksamen d 23 maj på. Jeg fik lavet alle opgaverne men vil gerne have et facit til eksamensættet, hvis der var ville det være super på forhånd tak
  • Tidligere eksamenssæt HTX- helst fra 2021,2020 og 2019?

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at øve til fysik skriftlig eksamen og leder derfor efter tidligere eksamenssæt. Er der nogle, der har nogle liggende, som de kunne sende? På forhånd tak :)
  • Analyse af Frida kahlo

    Forumindlæg
    Hej. :-) Jeg skal lave en fuld skriftelig analyse af Frida Kahlos maleri 'De to fridaer' Er der en venlig sjæl, der ligger inde med en analyse af malariet, eller som vil forklare mig hvad man gør? :-)
  • Essay om sprog og dannelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive et essay om skrifts- og talesprogets betydning for børn og unges dannelse. Derfor ville det være fedt med andres accpecter på, hvilken betydning det har for dannelsen, hvis det har en betydning. :)
  • Tutor søges i Eksternt Regnskab

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op til en skriftlig eksamen i eksternt regnskab og søger i denne forbindelse en tutor til eksamensforberedelse. Det vil selvfølgelig være mod en aftalt timepris. Send gerne en besked. :)
  • 9 klasse termins prøve fra maj 2013

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til en termins prøve i morgen, og de tager de forrige prøver så det bliver fra maj 2013, men jeg kan ikke finde skrift oplægget nogen steder så vil høre om nogen kan fortælle mig det.
  • Åh nej?? Hjælp hurtigt

    Forumindlæg
    Til den tyske skriftlig terminsprøve er der så kun én opgave man skal skrive om, altså et emne alle skriver om? Ikke lige som i dansk hvor der f.eks er 6 emner man kan vælge at skrive i mellem??
  • Optagelseprøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til optagelseprøve på fg ( Frederiksberg gymnasium) det er nogle skriftlige prøver i dansk, matematik og engelsk. Nogen der har prøvet det før? Eller ved hvordan det forgår?. Tak på forhånd
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hej er nogle som er søde og rette min skriftlig aflevering der skal sættes kommaer please. :) tak på forhånd ps: inden kl 00:00 idag skriv hvis i kan ;)
  • pointgivning

    Forumindlæg
    Hej, angående den skriftlige matematikprøve fra onsdag: Hvis man i opgaven, hvor man skal tegne banekurven for s, er kommet til at indtaste en anden vektorfunktion i grafvinduet, vil man så miste fuld point for spørgsmålet?
  • Dato for opgave

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om hvor lang tid før, en lærer har pligt til at give en skriftlig aflevering? Gerne et link, eller andre konkrete svar. Mvh.
  • Kan man bestå dansk, selvom...

    Forumindlæg
    Kan man bestå dansk, selvom hvis man i lærens øjne er vurderet til 00 i både mundligt og skriftlig. Men tilgengæld formår at bestå den endelige eksamen i faget?
  • projektuge

    Forumindlæg
    hej med jer jeg har brug for hjælp til projektuge i næste uge jeg kan dsv ikke finde en problemformularing): mit runder enme er "nå ens live skrifter kurs"
  • NSPIRE

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til skriftlig matematik på torsdag. Og jeg tænkte på om der er nogen herinde der har et dokument der viser hvordan man eventuelt løser opgaver med nspire eller bl.a. wordmat. Tak på forhånd
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :)
  • BIOSTATISTIK & EPIDEMIOLOGI

    Forumindlæg
    Jeg søger privathjælp til biostatistik & STATA skriftlig opgave på kandidat niveau i start af Januar mod betaling. Kontakt mig gerne for at høre nærmere.
  • FSA GEOGRAFI HJÆLP

    Forumindlæg
    hej jeg går i 9. klasse og skal op yil eksamen i næste uge i skriftlig geografi. men jeg ved ikke hvilke emner jeg sksl læse op på. nogen der kan hjælpe? tak
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen i skriftlig fysik i morgen, men er ikke speciel skarp i faget. Er der nogen som ved, hvordan jeg udnytter pointsystemet mest muligt i forhold til opgavebesvarelse? Eller har nogle godde råd?
  • oplæsning og forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    hej alle hvordan læser i bedst op til eksamen? Jej skal til VØ skriftlig prøve og vil lige høre hvordan i læser op og tager noter og om der er nogen bestemte ting der er gode/ vigtige at have med og øve på forhånd tak
  • Bliver jeg student

    Forumindlæg
    Hey, er meget bange for om jeg ikke bliver student. Jeg har mine 7 eksamener, Dansk (Mundtligt og Skriftligt), Engelsk (Skriftligt), Samfundsfag (Mundligt og Skriftligt), Oltidskundskab (Mundligt) og SRP Jeg har været oppe til alle mine skriftlige, oppe til min SRP fik 02, og Oltidskundskab 00,...

Søgninger relateret til biologi a skriftlig