Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18561 til 18580 af 48931
-
bestået mat a?
ForumindlægJeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX? -
please hjælp
ForumindlægJeg ved godt at dette er fransk-forum... men har lige denne opgave der bare lige skal kigges igennem,,,,, synes nemlig i er ret gode her inde... menge tak på forhånd.. Fedme er blevet et af den vestlige verdens største sundhedsproblemer, ikke mindst i USA. Hvem har skylden for, at vi bliver ove... -
Iran vs USA
ForumindlægHey, er der nogen der har et godt link, hvor jeg kan finde noget om iran og deres problemer med USA -
Gramatik
Forumindlæggramatiske_ sprøge fejl og stave fejl :D TAK I have the pleasure to inform you, how much I am inspired by your work, when I read an article about your firm in (The Sunday Times). About how it all began and all that heard work that you have putt on the firm. I can see that you are a great student ... -
russisk?
Forumindlægnogen som ved hvad :kartuli tu itci betyder??? -
orbitaler
ForumindlægHej allesammen..håber nogen kan hjælpe mig fordi forståe slet ikke hvad orbitaler går ud på overhovedet... :( men har følgende spørgsmål: a- bestemmer hovedkvantetal fuldstændig energien for en given elektron? b- er det rgtigt at l kvantetallet bestemmer formerne for orbitalerne c- er det rigtig... -
Hvilket grundstof?
ForumindlægHejsa Jeg har ledt mange steder på nettet og i bøger, men synes ikke jeg kan finde et grundstof, der har ioniseringsenergien 8,92 eV. Hvis nogen ved, hvilket grundstof det er, eller ved hvordan jeg kan finde ud af det, så ville jeg blive glad. Tak :) -
fysik hjælp! udtjente brændsel?
Forumindlæghej. jeg vil gerne have at du tager et kik på denne tekst. jeg er igang med en fysik rapport og er gået i stå. hvad er det udtjente brændsel og hvorfor nævner de ikke dette ved trykvandsreaktoren? er det fordi at den ikke har udtjent brændsel? kogvandreaktor, linje 6. http://da.wikipedia.or... -
Landeprofil om Polen?!
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har brug for hjælp til en lille opgave som skal afleveres engang i næste uge. Jeg skal skrive om Polen, men aner virkelig ikke hvor jeg skal søge efter disse oplysninger(?); inflationen i Polen, samt deres rente. Det er tilsyneladende ikke nok med, at google, har prøvet m... -
Hvad hedder "acetyloxonium" på dansk
ForumindlægDet ser sådan ud: CH3 - C - OH2+ || O Og dannes ved at overføre en proton til eddikesyre. Tror det hedder "ethanoat", kan det passe? -
Ny kategori
ForumindlægHej Studieportalen, Vil I oprette en ny kategori, som skal hedde "kulturforståelse" fordi det fag har jeg. -
hjælp til en sætning.
ForumindlægHej. Hvordan siger man "Jeg har trukket en eventyrtekst som hedder.." -
Flere franskmænd end englænder?
ForumindlægHvorfor bor der flere franskmænd(6 million) end britere(4,7 millioner) i Canada i dag? -
Bestemt og ubestemt artikel - tysk
ForumindlægNogle der kan forklarer hvad bestemt og ubestemt artikel på tysk er?? :-) Hilsen Laura -
Hvad er en case?
ForumindlægHej.. Jeg sidder og kan ikke helt finde ud af redegøre for begrebet case!? Hvis man eksempelvis bliver sat til opgave at lave 2 cases til emnet: Viral markedsføring kontra traditionel markedsføring.. Hvad består en case så af ? -
Det tredje rige
ForumindlægThe third Realm? -
Hello
Forumindlægi have to find out how fast a wheel rolls. It roll one round on 2.5 sec and it have a diameter on 3,6 -
STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ... -
ordstilling
ForumindlægHej. Har fået til opgave at forklare hvorfor ordstillingen er som den er og hvorfor ordet med "" skal bruges. Jeg kan bare ikke se grundende til dette, det eneste jeg kan se er det med at det er ligefrem ordstilling. Nogle der kan hitte ud af dette her, og give en forklaring på hvordan... -
sprog - ordstilling.
ForumindlægHej Jeg har set folk skrive (blot et eksempel) : "(....) derfor jeg sagde sådan..." Men så er mit spørgsmål så, er det rigtigt? Eller hedder det : "(....) derfor sagde jeg sådan"?
