Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18561 til 18580 af 33479
-
Biologi .. og?
ForumindlægHej alle stressede AT-mennesker. Jeg har problemer med at finde emne til AT, jeg ved jeg vil skrive i Biologi og så enten Samfundsfag eller Psykologi. Problemet er bare, hvooooordan?!! Hvilke emner? Jeg overvejede at skrive om den fysiske udvikling fra barn til voksen, og den mentale rejse i det?... -
Hvad gør jeg ???
ForumindlægHej alle :-) Hvad er vigtigst : at jeg får det gennesmsit der behøves for at læse psykologi på Århus universitet, eller opfylde de forskellige krav om Mat B og samf B ?? Jeg er pisse dårlig til mat, og vil derfor ikke opløfte det til B endnu.. Kan jeg ikke bare tage supplering kursus, i s... -
Studieretningsopgave - Depression
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive sro og er sådan ved at kunne se lyset for enden. Min opgave skal afleveres mandag d. 2 og jeg tænkte at jeg måske kunne få noget kritik inden jeg skal lave korrektur på min opgave, det skal dog siges at den ikke er helt færdig endnu. Mit emne er depression og jeg a... -
Valgfag??
ForumindlægHej Jeg går på hf og mangler to c-niveau fag (har haft mediefag og det gik IKKE godt så det skal ikke være noget alt for analyserende eller kreativt jeg skal have) Disse valgfag kan jeg vælge mellem: Billedkunst Dans Design Dramatik Ehvervsøkonomi Filosofi Innovation Multimediefag Musik Psykol... -
synopsis
Forumindlæghej :) jeg skal lave en synopsis i psykologi, jeg kan godt mit stof men er dog meget lidt kreativ til at finde på et ovenstående spørgsmål og en evt. problemformulering. mit pensum beskæftiger sig med: Freuds personlighedmodel, angst og forsvarsmekanismer primærprocesser og sekundærprocesser, vej... -
LEKTIEHJÆLP I Biologi søges i Århus omr.
ForumindlægHej, jeg læser psykologi på Århus universitet. Et af mine sidefag er her psykologisk biologi. Jeg skal til eksamen i starten af april 2009. Jeg søger en der kan hjælpe mig med at løse biologiske opgaver, hvor Hardy-Weinberg princippet anvendes, udregning af allelfrekvenser etc. Jeg hører meget ge... -
Katastrofe
ForumindlægHej Jeg er ved, ligesom alle andre 3.g'ere, at finde emne til årets AT. Jeg har linjen Mat A, kemi A, fysik B, og desuden har jeg valgfaget psykologi. Jeg har tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig at lave noget i religion. Tænker lidt på holocaust. Men ville lige høre, om der er nogle... -
C på B-niveau (psy)
ForumindlægHejFik lige at vide, at vi først skal lave psykologi i 3.g.1) Jeg vil gerne have faget på højere end c-niveau. Er det overhovedet muligt? (Hvis vi nu siger, at vi skulle have psy i 1.g)2) Hvis det nu er muligt at få psy b i 3.g (altså det der hvor man har to fag på forskellige niveauer på samme t... -
arhhhh... no no no
Forumindlægskal give et eks på hvordan jeg vil ha min 3.g opg til a se ud... aner det ikke... \n\nredegørelse - ???\nanalyse fortolkning - ???\nPerspektivering - ???\n\ngad godt drage noget psykologi med ind i.... ?? er der nogen der vil hjælpe mig med hvad jeg skal tage "fat om" (psykolige) ???? ... -
Pædagog opgaver søges.
ForumindlægJeg efterlyser opgaver fra pædagogstuderende. Jeg er selv lige bleve oprettet her på siden, og vil selvfølgelig (hvis de bliver gode) lægge mine opgaver ind.\nJeg skal, lige som mange andre pædagogstuderende, skrive to eksamensopgaver mellem jul og nytår. Jeg skal skrive i socialfag og psykologi.... -
Hvad betyder infantil?
ForumindlægHej.. Jeg håber at der er nogen derude der kan hjælpe. Vi har lige nu om psykoanalysen og Freud. Da jeg var inde for at læse nærmere om Freud stødte jeg på ordet infantil seksualitet. Jeg er ofte stødt ind i ordet infantil i forbindelse med psykologi men er ikke helt sikker på, hvad ordet... -
Eksamensprojekt Narcissisme
ForumindlægHej, Jeg har valgt at skrive om narcissisme til den mundtlige eksamensprojekt, jeg har fagene dansk og psykologi. Jeg har overvejet at læse 'plastic' af Mette Thomsen. Hvad kan jeg mere gøre? Jeg skal snart skrive problemformuleringen, og er total lost. Er der nogen, der har skrevet ... -
HJÆLP til at stille relevante spørgsmål til teksten
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at finde nogen relevante spørgsmål til denne tekst ifht. kognition og indlæring?. Jeg er gået helt i blokkering og er så bange for/føler at de spørgsmål jeg finder, er på alt for lavt niveau.. Er der nogen som ud fra teksten kan se at det er lige DET jeg skal unde... -
AT - humaniora-metode
ForumindlægHej (: Jeg har om kvindehandel i AT, hvor jeg har dansk og psykologi med samfundsfaglig metode. I dansk har jeg læst en roman, som er fiktion. Min dansklærer mener, at jeg ikke kun har brugt den hermeneutiske spiral til at analysere bogen, altså vil hun have, jeg skal finde noget mere indenfor hu... -
Aktuelt om flygtninge i DK
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen imorgen. Mit emne er flygtninge/flugt og til min fremlæggelse skal jeg jo helst have noget aktuelt med om mit emne. Jeg har søgt lidt på nettet og sådan men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Derfor vil jeg lige høre om der er nogen som har nogle link til nogle ny... -
hvor finder man psykologiske statestkiker?
Forumindlægjeg sidder og forberede mig til at eksamen i morgen og har derfor et spørgsmål, som jeg håber der er nogle der kan hjælpe med. Jeg har skrevet om identitdannelse i det senmoderne samfund i psykologi og samfundsfag, og vil i diskussionsdelen diskutere fordele og ulemper ved fokuset på iscenesættel... -
Grænser - Abort
ForumindlægHej jeg skal til at skrive AT til min eksamen i 3.g, til sommer. Vores overordent emne er grænser. Jeg har tænkt på at skrive om emnet abort, men er lidt i tvivl om fagvalg. Jeg har selv lavet nogle ideer til hvad jeg kan bruge, men ønsker hjertens gerne hjælp. Da jeg skal have mindst et fag på... -
Voldtægt under krigen i Bosnien - CASE-studie til AT-8
ForumindlægHej SP Mit AT-8 emne er "voldtægt i krig - hvornår går krig over grænsen?" (titlen er ikke fastlagt endnu). Mine to fag er Historie A og Psykologi C. For et indgrænse mit emne har jeg valg krigen i Bosnien (måske vil jeg vælge at fokusere på en bestemt begivenhed, er ikke helt sik... -
Hjælp!!!!!!!!! Det haster
Forumindlæghej... jeg har strukket om tema kognition og læring indenfor psykologi... hvor der står: mulige forklaringer på forbindelsen mellem motorik og intellekt og dens betydning for de kognitive proesser og indlæriongen ved anvendelse af relevant psykologisk teori: herunder har jeg fået nogle artikler m... -
HASTER!
ForumindlægHej alle, jeg skal op til AT-eksamen imorgen, og jeg må ærligt indrømme, at jeg er godt og grundigt forvirret over metoderne! Jeg har problemformuleringen: Hvorledes har H.C. Andersens miljøskift fra Odense til København som 14-årig påvirket hans identitetsdannelse, og hvordan ses dette i hans væ...
