Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18561 til 18580 af 321608
  • Redox - haster

    Forumindlæg
    Jeg har en redox her som jeg tvivler lidt på hvilken af dem der oxider og reducerC2O4-- + MnO4- ----> Mn2+ + CO2C2 går fra 3 til 4 = stiger med 1Mn går fra 7 til 2 = falder med 5Så ganger man 1*5 men hvad så når der står C2 skal det så ganges igen men bare med 2 så der fås 10C2??Jeg vil ha...
  • Dronning Victoria

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med oversættelse 5 i øvelseshæfte 2? Den hedder Dronning Victoria. Det ville være en stor hjælp hvis nogen lagde den ud.. \nKram..
  • begreb

    Forumindlæg
    hvad hedder det begreb når noget af mindre værdi længes efter det større, af højere værdi(eros-længsel?), og omvendt?
  • Nietzche - viljen til magt/menig??

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op i rel imorgen - den sidste før huen kommer på(jubiii!), og så stødte jeg lige på disse to begreber! Altså, hvad mener han med disse??Tak:-)
  • Oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg har fået et oplæg til en engelsk stil, men en af de punkter jeg skal besvare forstår jeg ikke, så jeg vil gerne have følgende sætning oversat til dansk: Give an outline of the various attitudes to young people in the four texts.
  • Underemne til ''verden omkring os''

    Forumindlæg
    er der nogen der har et godt underemne til overemnet ''verden omkring os''
  • Ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvad synes I, gør fortællingen "Ørneflugt" interessant og god? Tusind tak på forhånd!
  • nyhedsartikel

    Forumindlæg
    Del artiklen ind efter Nyhedstrekanten. Der står en forklaring til denne under ’Nyhedsttekanten’. I skal skrive, hvor afsnittene går fra og til. I skal IKKE skrive hele teksten af. Teksen: Stresspanelet vil lære de unge at mestre livet
  • Kritik af den narrative pædagogik .

    Forumindlæg
    Hej med jer :) . Jeg skriver opgave omkring den narrative pædagogiks indvirkning på barnets identitetsdannelse. Jeg har inddraget Jerome Bruner - Lene Brok og Scahfer som alle er tilhængere af den narrative tilgang. Er der mon nogen der ved hvem der kritiserer Jerome Bruner/ den narrative t...
  • Hyldest til mathon

    Forumindlæg
    Så vidunderlig som den person nu er, vil jeg opfordre enhver der har fået hjælp af ham til at takke ham i denne tråd. mathon er en suveræn hjælper når man behøver det mest, og jeg har sjældent mødt en person der hjælper, vejleder så godt som ham uden nødvendigvis at give dig svaret. Han gør d...
  • Underemne til projektopgave

    Forumindlæg
    Hejj Min gruppe og jeg skal i gang med at lave vores projektopgave her om ikke så langtid. Vores overemne er forandring, og vi er gået død for ideer. Vi prøver nemlig at have et lidt specielt emne, og ikke et emne som mange vælger. I 7. klasse havde min gruppe valgt underemnet; Den ideale kvind...
  • Woodstock

    Forumindlæg
    Jeg skal havde et projekt i musik om woodstcok og jeg vil sprøge om der var nogen der havde noget om det:)? På forhånd tak
  • Hjælp, det haster.

    Forumindlæg
    Hvad er bod? I forbindelse med middelalderen og faste.
  • projekt opgave emne valg hjælp!!!

    Forumindlæg
    hej jeg har projekt uge snart og skal have valg et emne. mit overemne er udviklings histiorier. er der negen som har nogle forslag.
  • sensationslyst

    Forumindlæg
    Synes I pressen har en sensationslyst? Forværrer journalisterne alting eller og hvor stor en indflydelse har de på hvem folk stemmer på for eksempel over i USA?
  • Jeg har skrevet en stil ud fra et billed på en balkon

    Forumindlæg
    er der nogle ideer til hvordan jeg skal beskrive mere i stilen osv :D
  • Opgave?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en psykologi opgave og ved ikke hvad jeg skal skrive om. Vores lærer siger, at de skal kunne enten handle om kommunikation, grupper, samspil, samarbejde i skolen, iagttagelse af børn og undervisning... Forstår simpelthen ik hvad man kunne skrive om der hører under de emner.
  • Abort

    Forumindlæg
    Hvorfor er der forhøjet risiko for spontan abort efter ca 2 en halv til 3 måneders graviditet?
  • Elektrisk synapse?

    Forumindlæg
    Hvor i kroppen findes der elektriske synapser ? Synes kun jeg er stødt på kemiske synapser ??
  • budisme

    Forumindlæg
    Hvordan forklarer man lidelse inden for buddhisme?