Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18601 til 18620 af 56550
-
Borgerretighedsbevægelsen i USA
ForumindlægI mit desperate forsøg på at finde et emne i en presset situation, nåede jeg frem til, at jeg skal skrive om borgerrettighedsbevægelsen i USA i fagene historie og samfundsfag (begge hovedfag). Jeg har styr på, hvad jeg vil skrive om i historie, men i samfundsfag er jeg helt fortabt. Mine ideer bl... -
Emne forslag
ForumindlægHej Er der nogle med gode emne forslag til en AT kombination i Samfundsfag og psykologi Bare fyr af med en masse forslag, vil gerne have en masse muligheder at tænke over...?! På forhånd tak... -
Nytårstale
ForumindlægHej fokens :D Jeg skal i samfundsfag skrive en nytårstale hvor jeg repræsenterer Anders Fogh. Hvilke emner kunne jeg fortælle om, og er der noget, der er karakteristisk for en nytårstale? :) -
Diskurser i nazismen
ForumindlægHej Er er nogen der kort og godt kan forklare mig hvad diskurser går ud på ift. samfundsfag? - Og hvis i kan, hvordan brugte Hitler og nazisterne diskurser i deres taler/sprog? Tak på forhånd -
det danske demokrati?
Forumindlæghej,. er der nogen der har skrevet samfundsfags aflevering om det danske demokrati? kan jeg få lidt hjælp til min undersøgelse: hvad kendetegner de danske vælgere og deres opfattelser af demokratiet i Danmark. På forhpnd tak,. -
SRP - meget brug for hjælp!
ForumindlægJeg er gået lidt fast i en diskussion. Kan i komme med noget samfundsfaglige argumenter for i mod om hvorvidt politikerne har ret til at bestemme hvad der er rigtigt og forkert ? -
Sælger bøger RUC SIB basisdel
ForumindlægEr der nogle herinde som skal starte på uddannelsen International Bachelor i Samfundsfag (SIB), Roskilde Universitet, så sælger jeg 1. og 2. semesters pensum. Alle bøger er uden overstregninger. -
Omfordeling
ForumindlægHej! Er der en dejlig sjæl der har mulighed for at forklare mig hvad "Omfordeling" betyder i samfundsfagligt sammenhæng? Jeg har prøvet at læse lidt rundt på det, men har ikke rigtigt forstået det. Tak på forhånd :D -
de 3 livsformer
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig eksamen i morgen og har nu trukket en artikel om børn ogkarriere går hånd i hånd. Da jeg aldrig har været til eksamen i samfundsfag, ville jeg høre om nogen har et godt råd til mig... -
miljøpolitik og globalisering
Forumindlæghej jeg skal op i miljøpolitik og globalisering i samfundsfag på b-niv. og jeg har tænkt på at bruge diskus analyse men er i tvivl om hvad jeg ellers kan bruge begreber og teorier.... -
vidensamfundet
Forumindlægheej!!! Jeg skal til eksamen i samfundsfag og jeg kan komme op i vidensamfundet, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad vidensamfundet er i må godt skrive hvis i ved det??? På forhånd tak :D -
Eksamen, synopsis.
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt tænke at der var en som gad at kigge på den:)? -
AT
ForumindlægHej, jeg har valgt Historie og Samfundsfag til min AT-opgave og vores emne er Katrofer - "Årsager og konsekvenser" Er der nogen der har en idé om, hvad jeg kan skrive om? Tak på forhånd :) -
SSO Amish people
ForumindlægHej :) Jeg overvejer, at skrive om amish people i min SSO. Nogen der har erfaring med det? Jeg skal skrive i samfundsfag. Nogen der kan anbefale nogle bøger, eller som tidligere har skrevet om dem? -
Metoder
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan hjælpe mig med AT-metoder i samfundsfag og psykologi. Jeg har bare brug for at vide om jeg har grebet afsnittet rigtigt an? Det vil være en kæmpe kæmpe hjælp :) -
privatlære til srp samf/dansk!!
Forumindlæghej .. vi er to piger, som søger en privatlære til vores srp. Vi skal skrive i samfundsfag og dansk. Vi bor i hovedstadsområdet. Skriv endelig til min indbakke hvis du er interesseret... -
VIGTIGT eksamen tirsdag!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
Eksamen tirsdag!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
Hjælp AT - Statistikker!
ForumindlægHej SP. Jeg sidder og skal op i AT i næste uge, og vil gerne vide, hvor gamle statistikker egentlig må være, før de stadig kan belyse problemstillinger i samfundet? Skriver i samfundsfag. -
srp
ForumindlægHej. Hvis nogle skulle være interesserede i en srp omkring fedme, så har jeg min liggende - som jeg fik 12 for. Den er skrevet i fagene samfundsfag A og biolog B.
