Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18621 til 18640 af 48240
-
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart op i dansk mundtlig eksamen og jeg har trukket eventyr. Jeg ved ikke helt hvilket eventyr jeg skal vælge, derfor ville jeg lige spørge om der er nogle der har nogle gode eventyr som jeg kan bruge :) , men eventyret skal kunne perspektiveres med et af eventyrene: Fyrtøjet,... -
HJÆLP!!
ForumindlægHej,jeg skal (også) til latin eksamen (1.g) i næste uge, og har virkelig brug for hjælp.- Er der nogle der har været oppe der kan fortælle hvordan det foregår og om det er så sk... svært som det lyder??- Er der nogle der kan forklare hvordan man kender forskel på en bi- og en hovedsætning? (og hv... -
rehtoric
ForumindlægHvordan kan man bruge af : repetition finde how can someone use repetition to finde in the text of: Senator Barack Obama's acceptance Speech in chicago, Illinois from wednesday , November 5, 2008 Help - Eksam :S -
TI-89 Titanium
ForumindlægHej. Jeg har matematik A på gymnasiet og selvfølgelig ejer af en TI-89 Titanium. Jeg kender dog ikke vanvittigt meget til maskinen, og ved slet ikke alt det den kan. Kan den egentlig regne alt ud såsom vektor opgaver, differentialligningsmodeller og hvad der ellers hører til i et typisk eksamens... -
GLOBALISERING HVAD ER DET? (SAMFUNDSFAG)
ForumindlægHej :-) Jeg står og skal op til samfundsfags eksamen på onsdag... Jeg har læst mine opgivelser og fundet alle mine noter frem... Jeg kan bare ikke finde mine noter omhandlende globalisering og da hjemmesider fra google ikke rigtigt hjælper mig til at finde ud af hvad det er, ville jeg lige spørge... -
Vektorregning
ForumindlægHej,Jeg har problemer med en opgave fra et eksamenssæt fra 2002, 3-årigt A-niveau på gym.Det er opgave nr. 4 fra følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-3.PDF(tror næsten det er nemmest at have henvisning til PDF'en, da der er en illustration som måske er ... -
Formal analyse og betydnings analyse
ForumindlægHej Studieportalen, jeg står i den situation at jeg skal lave en formal analyse og en betydningsanalyse af et billede jeg selv har malet.. Men synes det er rigtig svært da når jeg selv har malet det, kunne godt bruge nogle gode fagbegreber i analysen, men hvis der er en der ville lave analysen af... -
5 minutter
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at talen man skal fremlægge i engelsk eksamen i starten, absolut kun må være på 5 minutter. Min lære siger at den skal være præsict på 5 min og her taler jeg ikke 20 sek over elle under. men det virker underligt at den ikke må være over 5 min. Hvad mener I? -
Hjælp med disposition!
ForumindlægSidder her og laver deispositon(er) til min kommende FSA eksamen på torsdag, men er dog stået helt af, er nærmest fortabt! Jeg fik a min lærer at vide at man ville komme op i emnerne fra bogen og ikke afsnittene.. Skal jeg så lave disposoion til HVERt emne? Der er 27 emner :( Så jeg skal altså ... -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Kan man dumpe i gymnasiet på baggrund af eksamener?
ForumindlægHej, jeg står i den situation hvor jeg frygter for at jeg ikke består min matematik eksamen. Hvis jeg skulle være så uheldigt og dette skulle ske, kan jeg så risikire ikke at få huen på? Jeg har pt. et snit på 7,5 ellers, og ser ikke nogen grund til at det skulle gå nedad. Håber i kan hjælpe -
Forskel?
ForumindlægEr der nogen der kan sige mig hvilken forskel komma gør? All the students who had not passed the exames left early. All the students, who had not passed the exames, left early. Den første betyder vel : Alle eleverne der ikke har overstået eksamerne gik tidligt. Men hvad bliver forskellen med ko... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
Kviksølvs spektrum
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og på mit spørgsmålsark står der at jeg skal komme ind omkring kviksølvs spektrum. Jeg ved at det ca. har noget et gøre med at lade en kviksølvslampe lyse ind mod et optisk gitter, og se på de farver der kommer? Men det er faktisk alt jeg ved? Hvis der var nogle de... -
Hvor meget må man rette i afleveret synopsis?
ForumindlægJeg er i den uheldige situation, at jeg ikke føler, at mine problemstillinger lægger op til det jeg gerne vil med mit AT. Derfor har jeg tænkt noget over, om man godt må ændre i problemstillingerne, hvis man blot oplyser det, når man kommer ind til eksamen - ligesom hvis man har nyt materiale ? ... -
HASTER! funktionsanalyse
ForumindlægHej jeg har lige bruge for hjælpe til at bestemme monotoniforholdet og ekstrema for en polynomiumsbrøk for denne her eksemple: f(x)= x^2+2x-8/3x+6 f’(x)= 3x^2+2x+36/(3x+6)^2 hvor d<0 for tælleren Håbe virkelig i kan hjælp, skal bruge den til eksam imorgen -
TIL ALLE STUDENTER
ForumindlægHej alle studenter :) Jeg har selv fået min hue idag og vil ønske alle stort tillykke med deres hue også. Denne tråd er oprettet for at studenter kan skrive til andre studenter- skriv om din sidste eksamen, sidste karakter, en fed gymnasieoplevelse eller noget helt andet :) -
#Virksomhedsøkonomi brug for noter
ForumindlægHej folkens.. der skulle tilfældigvis ikke være en gavmild person, som har en VØ niv. B eksamens opgave fra 2013 fra torsdag d. 15 aug, som handler om: - Gyldendal A/S - Engrosvirksomheden Kontor A/S - produktionsvirksomheden NewArt - Virksomheden Auto A/S Det ville være meget dejligt, ... -
Tysk skriftlig fremstilling??
ForumindlægTil den tyske eksamen/terminsprøve forgår det sådan som dansk at man får et hæfte udleveret og så kan man selv vælge imellem nogle emner, som man ønsker at skrive? Eller er der kun en opgave man skal skrive om og ikke noget med at man selv kan vælge mellem opgaver? For i dansk nemlig, så kan man ... -
Undersøgelse om eksamensnervøsitet
Forumindlæg1160 af jer brugere har deltaget i vores eksamensundersøgelse, som har løbet den seneste måned. Det fremgår af jeres svar, at eksamensnervøsitet er et stort problem for mange. Over hver anden mandlige studerende bliver så nervøs, at det går ud over præstationen, og hele 3 ud af 4 kvinder oplever ...
