Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18641 til 18660 af 35989
-
GENNEMSNIT
ForumindlægTager man gennemsnittet af ens årskarakter og eksamenskarakter ifølge den nye reform? Dumpede i en eksamen, fik 00 og 7 i årskarakter.. -
Fortolkning af L.O.C Tortur
ForumindlægHey. Jeg skal til eksamen på mandag. Er der nogen der har en kort fortolkning af "L.O.C: Tortur" ? Det vil være en stor hjælp :) Kh. Camilla -
Skriftlige eksamener på STX
ForumindlægHej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft. -
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd -
Universets opbygning?
ForumindlægHvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på? -
Meine bedste freundin?
ForumindlægHej - Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som skulle have nogle notater liggende? Skal snart til eksamen i denne - derfor: Hjælp ;) -
Essay om følelser, forventninger og fordomme ved mødet med det fremmedartede! Skal lave en stil om emnet, nogen der evt har haft det før.?
ForumindlægKunne som sagt godt bruge hjælp til min stil, hvis nu nogen før har lavet denne. Den er fra maj 2005, kunne være nogen har haft den til eksamen jo:D -
binominalfordeling
Forumindlæghej skal til eksamen i mat. i morgen og har et spørgesmål: gør rede hvad man forstår ved et binominalfordelt materiale???? :o nogen der kan hjælpe mig!!!!!!!!????? -
Samf. B - hvordan og hvorledes?
ForumindlægNogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.? -
Sonntag
ForumindlægEr der nogen der har et referat / notater til SOnntag Af Max Bolliger? Skal til tysk eksamen på onsdag og har rigtig mange referater der skal skrives :O -
24 timer
ForumindlægHej.. Er der en der kan hjælpe mig med en tale hurtigt med at finde etos patos og logos, jeg har problemer med at forstå den og det er eksamen.. -
Black Like Me - John Howard Griffin
ForumindlægBlack Like Me - John Howard Griffin Nogen der har et resume af den bog? Skal til eksamen onsdag, heeeeeeeeeeeeelp me please. -
Dispositioner
ForumindlægHej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe. -
omsætning af sukker i musklerne?
Forumindlægjeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!! -
den kolde krig.
ForumindlægHej:-) Hvordan ville man kunne sige at den kolde krig, har haft indflydelse på den dag i dag? Skal til eksamen om den kolde krig og skal kunne referere til idag.. - men er lidt lost.. Hilsen Catrine -
Kemiske forbindelsers opbygning
ForumindlægHvad indebærer dette emne? Det gælder også kemiske forbindelsers egenskaber! Kan ikke rigtig gennemskue det, og skal til eksamen i morgen.. :( -
arbejdsmarkedsreform, 24 timer
Forumindlæghey folkens. nogen der kan forklare mig præcis hvornår arbejdsmarkedsreformen fandt sted og hvad den gik ud på? sidder lige med en 24 timers eksamen :( -
Mat A på HHX
ForumindlægHej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;) -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægHvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat)
