Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18661 til 18680 af 48240
  • lineært

    Forumindlæg
    hej der står i min opg 43,8 i 1986 88,5 i 1998 bestem hvor stor dks udgifter til undervisning vil være i 2010 under forudsætning af at disse udgifter vokser lineært i perioden 1986-2010 resultater er 133,2 mia hvordan gør de det
  • Hjælp forstår vikrelige ikke denne opgave

    Forumindlæg
    Kontant deponering I forbindelse med underskrivelse af købsaftalen sitllde køber en bankgaranti på købesummen på DKK. 3.150.000. denne bankgaranti blev allerede erstattet af kontant deponering mandag d. 11. oktober 2010. deponeringsrenten er 1,2 %
  • Help !

    Forumindlæg
    jeg har hørt at man kan gange sit gennemsnit med et tal når man går ud af gym. Kan det passe? Jeg starter i gym i august og bliver så færdig i 2010 Kan jeg også gange mit gennemsnit når jeg engang bliver i gym ?
  • Søger lejlighed i storkøbenhavn

    Forumindlæg
    Jeg søger lejlighed/værelse/delelejlighed i storkøbenhavn, omkring brøndby, gladsaxe, rødovre osv. nogle der kan hjælpe? er en pige på snart 19 år. skal læse til sosu assistent til forået 2010, søger fra 1 feb. evt. før.
  • Psykologi tysk - Freud

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal i AT 2010 skrive om Freud i tysk og psykologi. Tysk som humaniora og psykologi som naturvidenskabelig. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg får startet og sørget for ikke at bruge psykologi som humaniora? Evt. nogle ideer? På forhånd tak.
  • Terminsprøve i uge 11

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til 3g terminsprøve i næste uge i dansk (A), engelsk (A) og samfundsfag (A). Vil gerne forberede mig grundigt. Så ville høre om nogle ved hvilke emner man kan komme op i år 2010?
  • HJÆLP!! boganmeldelse af pelle erobrerens 4 bind...

    Forumindlæg
    hej jeg skal aflevere en boganmeldelse af pelle erobrerenn 4 bind.. nogen der har lavet det før, det kan også godt være en eller flere af bindene det behøver ikke være alle bindene... please jeg er i tidspres.. håber nogen ville svare mig inden fredag 2 april 2010... HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!!!
  • Oversigt over udlån

    Forumindlæg
    Jeg har været rundt omkring, men kan intet finde så håber på der er en af jer der ved lidt om det eller kan finde det til mig. Jeg mangler en oversigt over udlån i en fra 1999 - 2010 i procent, men kan bare ikke finde det. Hvor kan jeg søge henne udover DST, Realkreditrådet osv..
  • Bestemmelse af dioxygen ud fra graf

    Forumindlæg
    Hej :) jeg ville høre om nogen kunne hjælpe mig med opgave 2e i dette opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2007%2010%202.ashx Da jeg er helt blank for ideer på hvordan den skal løses.
  • hvornår studiestart på vidregående ?

    Forumindlæg
    - Jeg skal ud og rejse, og har tænkt mig at søge ind på odontologi. Er der nogle som ved præcis hvornår der er studiestart på odontologi 2010 ? Evt et link. - Hvordan foregår det med fuldmagt ? - Er der kun studiestart i odontologi om sommeren ? Taak
  • Lægeuddannelse i Aalborg

    Forumindlæg
    Jeg kan fortælle, at der i dag er givet tilladelse fra Regering til at Aalborg Universitet kan optage studerende til medicin-uddannelsen fra september 2010. Så det vil sige, at der bliver lidt bedre muligheder for at læse medicin i Danmark.
  • Statistik - opgave på dansk

    Forumindlæg
    Vi har på vores uddannelse til markedsføringsøkonom i valgfaget statistik fået udleveret en gammel eksamensopgave på engelsk, derfor ville jeg høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde den på dansk! Den er fra januar 2010 og handler om en organisation der hedder Glade børn..
  • Produkt til folkestyre og islam!!!!!!!!??????

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt hvorfor klinger demokrat og islam ikke? Jeg har fantastiske ideér på alle punkter!? (kender i det når man kan forestille sig argumentationerne) - Så er det jeg kommer til produktet!?!!! Det hele skal afleveres den 14 Juni 2010!!!? Det ville helt seriøst være ALLE TIDERS VENTER...
  • Tegnsættelse - Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har skrevet en dansk stil: FSA Skriftlig fremstilling maj 2010 - Jeg husker Jeg er ikke så god til komma og tegnsættelser, så ville høre om der var en der gad, lige at kigge på den? Har rettet den igennem så godt jeg kunne.
  • Darwins evolutionsteori

    Forumindlæg
    Hej alle! Kan I ikke lige hjælpe mig med et spørgsmål vedrørende Darwins evolutionsteori? "Tag stilling til Darwins teori og diskuter og vurder Darwins teori (sandhedsværdien) i hans samtid og i dag i 2010" På forhånd tak :)
  • Middelværdi

    Forumindlæg
    Hej jeg har denne opgave jeg skal have løst. Udregn middelværdi. det eneste jeg har er frekvenserne for årstallene. Da det er en statistik over trillingefødsler?? frekvenserne 2006 = 19,7 % 2007 = 24,7 % 2008 = 18,5 % 2009 = 18,5 % 2010 = 18,5 %
  • Desinfektion af swimmingpool

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan hjælpe mig med opgave 1 i dette link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF02/2002%2010%203.ashx. Har regnet a), men b), c) og d) ser fuldkommen sort ud! Tak :-)
  • 1800 tallet

    Forumindlæg
    hej jeg har om mad i 1800 til 2010 med f.eks sundhed den gang og vad for nogle ratter de spiste den gang????? er der nogen der ved hvad de spiste den gang (1800) men også hvor stor levetid de havde dengang?????? hilsen Christian:D
  • Formel for Grundløn

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvilken formel man skal bruge for at beregne grundlønnen? År 2005 2010 2015 Grundløn (Kr.) 30000 36780 indekstal 100 136,2 best...
  • Matematik

    Forumindlæg
    Torsdag den 16. december skal jeg op til terminsprøve i mat. Jeg ved at jeg skal op i dem fra sidste år, jeg ville gerne spørge om, hvad der er vigtig man har styre på i færdighed fra maj 2010 eller bare genrealt.. Tak.

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010