Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18661 til 18680 af 48240
-
lineært
Forumindlæghej der står i min opg 43,8 i 1986 88,5 i 1998 bestem hvor stor dks udgifter til undervisning vil være i 2010 under forudsætning af at disse udgifter vokser lineært i perioden 1986-2010 resultater er 133,2 mia hvordan gør de det -
Hjælp forstår vikrelige ikke denne opgave
ForumindlægKontant deponering I forbindelse med underskrivelse af købsaftalen sitllde køber en bankgaranti på købesummen på DKK. 3.150.000. denne bankgaranti blev allerede erstattet af kontant deponering mandag d. 11. oktober 2010. deponeringsrenten er 1,2 % -
Help !
Forumindlægjeg har hørt at man kan gange sit gennemsnit med et tal når man går ud af gym. Kan det passe? Jeg starter i gym i august og bliver så færdig i 2010 Kan jeg også gange mit gennemsnit når jeg engang bliver i gym ? -
Søger lejlighed i storkøbenhavn
ForumindlægJeg søger lejlighed/værelse/delelejlighed i storkøbenhavn, omkring brøndby, gladsaxe, rødovre osv. nogle der kan hjælpe? er en pige på snart 19 år. skal læse til sosu assistent til forået 2010, søger fra 1 feb. evt. før. -
Psykologi tysk - Freud
ForumindlægHej.. Jeg skal i AT 2010 skrive om Freud i tysk og psykologi. Tysk som humaniora og psykologi som naturvidenskabelig. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg får startet og sørget for ikke at bruge psykologi som humaniora? Evt. nogle ideer? På forhånd tak. -
Terminsprøve i uge 11
ForumindlægHej. jeg skal til 3g terminsprøve i næste uge i dansk (A), engelsk (A) og samfundsfag (A). Vil gerne forberede mig grundigt. Så ville høre om nogle ved hvilke emner man kan komme op i år 2010? -
HJÆLP!! boganmeldelse af pelle erobrerens 4 bind...
Forumindlæghej jeg skal aflevere en boganmeldelse af pelle erobrerenn 4 bind.. nogen der har lavet det før, det kan også godt være en eller flere af bindene det behøver ikke være alle bindene... please jeg er i tidspres.. håber nogen ville svare mig inden fredag 2 april 2010... HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!!! -
Oversigt over udlån
ForumindlægJeg har været rundt omkring, men kan intet finde så håber på der er en af jer der ved lidt om det eller kan finde det til mig. Jeg mangler en oversigt over udlån i en fra 1999 - 2010 i procent, men kan bare ikke finde det. Hvor kan jeg søge henne udover DST, Realkreditrådet osv.. -
Bestemmelse af dioxygen ud fra graf
ForumindlægHej :) jeg ville høre om nogen kunne hjælpe mig med opgave 2e i dette opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2007%2010%202.ashx Da jeg er helt blank for ideer på hvordan den skal løses. -
hvornår studiestart på vidregående ?
Forumindlæg- Jeg skal ud og rejse, og har tænkt mig at søge ind på odontologi. Er der nogle som ved præcis hvornår der er studiestart på odontologi 2010 ? Evt et link. - Hvordan foregår det med fuldmagt ? - Er der kun studiestart i odontologi om sommeren ? Taak -
Lægeuddannelse i Aalborg
ForumindlægJeg kan fortælle, at der i dag er givet tilladelse fra Regering til at Aalborg Universitet kan optage studerende til medicin-uddannelsen fra september 2010. Så det vil sige, at der bliver lidt bedre muligheder for at læse medicin i Danmark. -
Statistik - opgave på dansk
ForumindlægVi har på vores uddannelse til markedsføringsøkonom i valgfaget statistik fået udleveret en gammel eksamensopgave på engelsk, derfor ville jeg høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde den på dansk! Den er fra januar 2010 og handler om en organisation der hedder Glade børn.. -
Produkt til folkestyre og islam!!!!!!!!??????
ForumindlægHej, jeg har valgt hvorfor klinger demokrat og islam ikke? Jeg har fantastiske ideér på alle punkter!? (kender i det når man kan forestille sig argumentationerne) - Så er det jeg kommer til produktet!?!!! Det hele skal afleveres den 14 Juni 2010!!!? Det ville helt seriøst være ALLE TIDERS VENTER... -
Tegnsættelse - Dansk stil
ForumindlægHej, Jeg har skrevet en dansk stil: FSA Skriftlig fremstilling maj 2010 - Jeg husker Jeg er ikke så god til komma og tegnsættelser, så ville høre om der var en der gad, lige at kigge på den? Har rettet den igennem så godt jeg kunne. -
Darwins evolutionsteori
ForumindlægHej alle! Kan I ikke lige hjælpe mig med et spørgsmål vedrørende Darwins evolutionsteori? "Tag stilling til Darwins teori og diskuter og vurder Darwins teori (sandhedsværdien) i hans samtid og i dag i 2010" På forhånd tak :) -
Middelværdi
ForumindlægHej jeg har denne opgave jeg skal have løst. Udregn middelværdi. det eneste jeg har er frekvenserne for årstallene. Da det er en statistik over trillingefødsler?? frekvenserne 2006 = 19,7 % 2007 = 24,7 % 2008 = 18,5 % 2009 = 18,5 % 2010 = 18,5 % -
Desinfektion af swimmingpool
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med opgave 1 i dette link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF02/2002%2010%203.ashx. Har regnet a), men b), c) og d) ser fuldkommen sort ud! Tak :-) -
1800 tallet
Forumindlæghej jeg har om mad i 1800 til 2010 med f.eks sundhed den gang og vad for nogle ratter de spiste den gang????? er der nogen der ved hvad de spiste den gang (1800) men også hvor stor levetid de havde dengang?????? hilsen Christian:D -
Formel for Grundløn
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvilken formel man skal bruge for at beregne grundlønnen? År 2005 2010 2015 Grundløn (Kr.) 30000 36780 indekstal 100 136,2 best... -
Matematik
ForumindlægTorsdag den 16. december skal jeg op til terminsprøve i mat. Jeg ved at jeg skal op i dem fra sidste år, jeg ville gerne spørge om, hvad der er vigtig man har styre på i færdighed fra maj 2010 eller bare genrealt.. Tak.
