Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18681 til 18700 af 75430
-
Musik & Pædagogik
ForumindlægHej.. jeg skal til at lave min afsluttende eksamen, på Pau uddanneslen, mine mit hoved fag er Musik/kultur. også skal der noget pædagogik i også.. jeg er bare HELT låst fast ved ikke hvad jeg skal skrive om overhoved, og har hellere ikke nogen problemstilling som skal afleveres på tirsdag e... -
Knyt hånden, og sig nej til dårlig mad
ForumindlægHej folk :) jeg vil høre om der er nogle som har dette opgavesæt til Knyt hånden, og sig nej til dårlig mad.. Da jeg på nuværende tidspunkt ikke selv har nogen ide om hvordan jeg skal udforme opgave mv. Håber nogle kan hjælpe , tak :) -
Euroen til Danmark
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en opgave om EU. Er der nogle der har en mening om euroen skal til Danmark, hvilke fordele og ulemper?? -
Class voting - Samfundsfag B
ForumindlægJeg sidder midt i en 24timers eksame i Samfundsfag og har om Politiske ideologier, jeg støder mange gange på ordet "class voting", jeg har søgt rundt på internettet, men kan ikke finde noget der desideret forklare definitationen? På forhånd tak for jeres tid og svar. :-) -
hjælp til udregning af matematik opg.
ForumindlægStoffet natrium-24 er radioaktivt og omdannes gradvis til et andet stof (magnesium-24). Mængden af natrium-24 aftager eksponentielt som funktion af tiden med en halveringstid på 15,0 timer. Et præparat indeholder på et tidspunkt 3,00 mg (mikrogram) natrium-24. a) Hvor mange mikrogram natrium... -
1800 tallet
Forumindlæghej jeg har om mad i 1800 til 2010 med f.eks sundhed den gang og vad for nogle ratter de spiste den gang????? er der nogen der ved hvad de spiste den gang (1800) men også hvor stor levetid de havde dengang?????? hilsen Christian:D -
God matematikbog?
ForumindlægHej alle. Jeg søger en god opslagsbog, lidt mere forklarende end blot en formelsamling, til matematik på A-niveau i gymnasiet. Gerne med ord og forklaringer, så det ikke kun er udelukkende matematisk sprog som det fx er i Matematik 112. Nogen, der kender nogle gode/vil anbefale? -
Engelsk prøve spørgsmål
ForumindlægHej Sp Er der nogen der gider at fortælle mig hvordan de der prøvespørgsmål Kunne være??tusinder tak på forhånd!!!!:) -
Novelle (:
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp til en novelle som foregår en sensommeraften. overskriften er "Skumring" Hvad kan den handle om ? -
Fysikeksamen - skøøø..øeh..nt?
ForumindlægYeds.. Fysik - sikkert et looovely fag i manges øjne.. - Jeg går på HTX, og har det på B-niveau. Eksamen fungerer som en 24-timers, hvor man først trækker emnet, skal udfører et forsøg og til sidst hjem og forberede sig. Mit geniale og meget store spørgsmål omhandler forsøgsdelen. Det forsøg man... -
kristendom mundtlig
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til kristendoms mundtlig eksamen på folkeskole niveau. Hvis der en der trækker noget om f.eks. spise regler i de forskellige religioner, kan jeg så trække det sammen næste dag? -
engelsk 6 kl. læse- og grammatikbøger
ForumindlægHej, jeg søger inspirerende engelsk læsestof til en pige i 6 kl. Også gerne forslag til bøger omhandlende grammatik. /hans erik nordby -
Hvad betyder position ?
ForumindlægJeg er igang med at forberede mig til mundlig samfundsfag C om Pierre Bourdieu, og der er et ord jeg ikke lide kan forstå. Han mener at et individ kan have forskellige typer at kapital, som kan bruges til at forbedre sin position i samfundet. Håber i kan hjælpe :) -
kort engelsk rettelse :)
Forumindlæghej alle sammen, er der nogen der har tid til at rette min engelsk stil? :) håber at i vil hvis i vil kan i skrive her så sender jeg den privat, da jeg helst ikke vil ligge den ind her da min lærer tjekker plagiat, så det kan godt skabe lidt problemer :)) på forhånd tusind tak :) -
Fastalavn!
ForumindlægHej alle i godtfolk derude! Mine veninder og jeg står i lidt af et dilemma med hensyn til en gymnasiefest vi skal til - en fastalavns gymnasiefest for at være mere præcis - vi ved ikke hvad vi skal klæde os ud som! Vi er 4 piger. Nogle der har nogle geniale forslag? (Som ikke koster en milliard,... -
At være på – muligheder og problemer
ForumindlægHej Allesammen.. Vi skal snart eller dvs. vi er begyndt at forberede til AT-eksamen. Og emnet er det jeg har skrevet som overskrift. Har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i f.eks. Bioteknologi og Fysik? -
Klasseforskel i Storbritanien
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig, hvorfor Storbritanien har klasseforskel og, hvad konsekvenserne er ved det? -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte denne sætning "Jeg befinder mig godt i klassen" ?. -
Er det en god at vælge Fysik/Kemi i 10. ?
ForumindlægJa, jeg skal på efterskole næste år, og skal tage stilling til om jeg skal have Fysik/Kemi. Skal på gym efter efterskolen. Er det en god idé for mit videre forløb i udd. ? Venlig Hilsen William -
Hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklarer mig hvad der dette spørgsmål betyder: Redegør for forskellige teorier vedr. integration. Hvilke teorier er det?? mange tak
