Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18701 til 18720 af 75430
-
Fastalavn!
ForumindlægHej alle i godtfolk derude! Mine veninder og jeg står i lidt af et dilemma med hensyn til en gymnasiefest vi skal til - en fastalavns gymnasiefest for at være mere præcis - vi ved ikke hvad vi skal klæde os ud som! Vi er 4 piger. Nogle der har nogle geniale forslag? (Som ikke koster en milliard,... -
At være på – muligheder og problemer
ForumindlægHej Allesammen.. Vi skal snart eller dvs. vi er begyndt at forberede til AT-eksamen. Og emnet er det jeg har skrevet som overskrift. Har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i f.eks. Bioteknologi og Fysik? -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte denne sætning "Jeg befinder mig godt i klassen" ?. -
Er det en god at vælge Fysik/Kemi i 10. ?
ForumindlægJa, jeg skal på efterskole næste år, og skal tage stilling til om jeg skal have Fysik/Kemi. Skal på gym efter efterskolen. Er det en god idé for mit videre forløb i udd. ? Venlig Hilsen William -
Hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklarer mig hvad der dette spørgsmål betyder: Redegør for forskellige teorier vedr. integration. Hvilke teorier er det?? mange tak -
1800-tallets england
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der har skrevet en SRP opgave om Kvindernes rolle i 1800-tallets England, med særlig henblik på Pride and prejudice? Det kan være en stor hjælp hvis i ville fortælle hvordan i har skrevet en lignende opgave På Forhånd tak :) -
Bourdieus teori
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig hvad Bourdieus teori om livsstil er? På forhånd tak! -
MANCHET ELLER UNDERRUBRIK?
ForumindlægDen øverste linje er rubrikken, men jeg ved ikke, hvad den der står under er. Om det er en manchet eller underrubrik. Det skal siges, at brødteksten kommer lige efter. -
Kostume til sidste skoledag
ForumindlægHej folkens! Jeg kunne godt bruge et godt råd. Har i købt kostumer på nettet? Hvor er det billigst? Hvad skal i klædes ud som? -
Hjælp til kilder.
ForumindlægValg af fag: Engelsk (A) Historie (A) Forslag til emne/tema samt litteratur: Jeg har valgt at skrive om borgerrettighedsbevægelsen i USA med fokus på, hvordan bevægelsen begyndte med inddragelse af Martin Luther King og Malcolm X og deres taler. Grunden til valget af emnet er, at borgerrettighe... -
Fysik en fjederkontakt teori
ForumindlægHey (: Jeg sidder med mine fysikrapporter og tilfører det, som mangler, og jeg er nået til et forsøg der hedder; En fjederkontakt. Og de rer jeg stødt end i 2 problemer: 1 - Jeg ved ikke hvilket emne forsøget ligger under? 2 - Som mange andre ved, skal der indskrives noget teori, der omhandl... -
undersøgelse
ForumindlægHej. Jeg har ikke rigtigt styr på, hvad undersølgelse er til naturprøven. Ved I, hvad det er, og kan i give et eksempel? På forhånd tak. -
Oversættelse
ForumindlægER der en sød sjæl, der gider at oversætte nedenstående sætninger til engelsk: Kommer din veninde? Det håber jeg. Det er Mary Det gjorde hun Det var hende -
Software
ForumindlægHvis jeg skal købe en software til matematik, hvilke andre skulle det så være, ud over TI-Nspire? -
Hvor mange ord skal et referat udfylde
ForumindlægHej alle! Er der nogen der ved hvor mange ord et referat CIRKA skal fylde... -
Avatar opgave med kristendom
ForumindlægJeg har en avatar opgave som skal afleveres imorgen!! Mit spørgsmål er: Find minimum 7 forskellige bibelske fortællinger i avatar filmen. Og jeg kan bare slet ikke finde nogle bibelske fortællinger. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. I det midste bare finde 1-2 forskellige bibelske fortælli... -
Hvordan kan Masse og Energi være ens?
ForumindlægE=mc2 Jeg forstår ikke hvordan at energi og masse kan være ens, altså proportionale? Og hvordan kan Masse omdannes til energi? Altså en genstand, kan da ikke bare blive til energi? Jeg ved godt at det er et dumt spørgsmål, hvad er så energien? -
Projektopgave
ForumindlægMening med livet. Det overnævnte er vores overemne. Jeg har valgt at sammenligne den islamistiske synsvinkel på mening med livet, og den kristne synsvinkel på mening med livet. Derefter har jeg valgt at komme ind på hvilke konsekvenser det kan have at skifte tro altså hvad valget kan have af kon... -
Protein test
ForumindlægHej vi skal snart til eksamen i fysik og vi tester om der er protein i madvarer Vi tager 2 ml af prøvevæsken (vi laver madvaren flydende) og putter derefter 2 ml NaOH(natriumhydroxid) og ca. 5-10 dråber CuSO (kobberIIsulfat) i og så ser man havd farve det får. Vi ved at indikatoren er kobber... -
hjælp, det haster
Forumindlægjeg har glemt, hvordan man skal afleverer en historie stil. den skal være ferdi til mandag
