Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 18741 til 18760 af 32040
  • Analyse af "nødråb fra børnehjemmet"

    Forumindlæg
    Heej, jeg er igang med SRP forberedelse og jeg har tænkt mig, at skrive om social arv og mønsterbrydere og dermed analysere "nødråd fra børnehjemmet" ville derfor høre om nogle har analyseret denne dokumentar?
  • Plagiat?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet min srp og i min opgaves analyse afsnit snakker jeg om en undersøgelse og nævner her dens formål og metode. Jeg har kopireret disse 1 til 1 ind på min opgave, men jeg har skrevet dem på som kilde. Er det plagiat?
  • styrker og svagheder i spansk og samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til srp mundtligt forsvar i morgen, og jeg har valgt fagene spansk og samfundsfag Mit spørgsmål er, hvad der menes med styrker og svagheder i fagene? Hvad kunne man komme ind på? Kom gerne med eksempler Tak på forhånd!
  • Emner

    Forumindlæg
    Hejj, Jeg har virkelig brug for jeres hjælp til at finde nogle emner, som jeg kan skrive om i SRP. Jeg havde tænkt på fagkombinationen Fransk A/Kemi A, men det er ret svært med emner. Håber I kan hjælpe!
  • Samfundsfag eller historie?-Hjææælp

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og skriver SRP da det går op for mig, at jeg egentlig ikke er klar over om det er en historiefaglig eller samfundsfaglig analyse jeg bliver bedt om at skrive som punkt to i min opgaveformulering. min opgaveformulering er vedhæftet på forhånd tak
  • Delkonklusioner?

    Forumindlæg
    Hej. Skal man lave del konklussioner til alle sine dele i SRP forsvar? Fordi er forvirret over om man især skal gøre det til en redegørelse. Min opgave ser nemlig således ud: Redegørelse Engelskfaglig retorisk analyse Samfundsfaglig diskussion Vurdiering
  • Dansk A og kemi B om alkohol

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 3. g og skal til at skrive SRP om alkohol i fagene dansk A og kemi B. Er der nogen, som har skrevet om det før? Eller har en skabelon som kan opstilles til emnet. Jeg tager imod alt.
  • Emne - Psykolgi og Kemi

    Forumindlæg
    Hej det er ved at være tid til SRP rundt omkring. Jeg skal til inspirationsdag og snakke med vejledere. Jeg vil gerne have nogle emner forbedret. Jeg tænkte på om der var nogle ideer til emner i Kemi A og psykologi C? Jeg er åben for bud.
  • Formidlingsopgave i dansk og matematik?

    Forumindlæg
    Hej alle Hvad er jeres erfaringer med at skrive SRP i dansk og matematik, hvor opgaven er udformet som en formidlingsopgave? Har i nogle positive/negative indtryk af denne opgaveform? Nogle ting man bør være opmærksom på? Nogle fordele/ulemper? Overvejer at skrive om uendelighed eller krypte...
  • ideer til kilder

    Forumindlæg
    Hej Tænkte på jeg gerne ville skrive SRP i biotek & historie og afdække emnet abortens historie. Men har i forslag til hvilke kilder der kunne være oplagt at analysere udover selve loven. vh frederikke
  • Aborigines rights

    Forumindlæg
    Hej jeg står og mangler nogle historiske kilder til min SRP, som skal handle om Aborigines rights gennem perioden kolonisering Keg vil helst gerne have nogle historiske kilder, som viser Aboriginal ud fra senderens synspunkt eller bare en historisk kilde som handler om Aboriginal
  • Kommunikationsanalyse og kildekritisk Analyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og jeg har simplehen SÅ svært ved at forstå "googles" svar, når jeg søger på en Kommunikationsanalyse.. er der måske én af jer som kan skære det nogenlunde ud i pap for mig? :)
  • Kommunikationsanalyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med SRP lige nu.. og er kørt fast ved en kommunikationsanalyse, og jeg tror i bund og grund det frodi jeg ikke forstår det? Er der en som kan skære det sådan lidt ud i pap for mig, hvordan og hvorledes? Det er en selvbiografi, ved ikke om det gør den store forskel ved forklaring...
  • Menneskets forhold til det guddommelige og naturen

    Forumindlæg
    I forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det?
  • Kvadratets fuldstændiggørelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen herinde som kan hjælpe mig med kvadratets fuldstændiggørelse. Jeg skal i min srp gøre rede for, hvordan man ved hjælp af kvadratetsfuldstændiggørelse kan løse andengradsligninger og derefter løse ligning 2x^2+4x+2=0 ved hjælp af kvadratets fuldstændiggørelse.
  • Intermediate kemi oversættelse

    Forumindlæg
    Sidder og skriver SRP i Kemi, og prøver at finde det danske kemifaglige begreb for 'Intermediate' mit bedste bud var et mellemprodukt, men jeg synes ikke helt det passer med sammenhængen det drejer sig nemlig om en ion der er meget reaktiv og således reagerer videre meget hurtigt
  • Haster! Afstemning af redoxreaktion vedhæftet

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med min SRP. Jeg skal afstemme en organisk redoxreaktion i surt miljø. En oxidation af salicylalkohol til salicylsyre med Beckmanns blanding, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg har gjort galt!? Reaktionen og afstemningsskema er vedhæftet.
  • Korrektur læsning af abstract

    Forumindlæg
    Jeg sidder med mit SRP i skrivende stund, og jeg mangler en kvalificeret person til at læse mit abstract igennem for fejl, m.v. Jeg skal aflevere i morgen, så det vil være fantastisk hvis der sidder en derude som kan hjælpe. Med Venlig Hilsen Amanda
  • Er det relevant at inddrage en regressionsanalyse i min vurdering?

    Forumindlæg
    Hvis man skal vurdere strategiske muligheder (hvor jeg tog udgangspunkt i vækststrategier) sammen med en økonomisk konsekvensvurdering, er en regressionsanalyse så relevant i vurderingen? Fx udregne fremtidig omsætning til at vurdere, om der er råd til de strategiske muligheder? Det er i SRP (vø,...
  • Metoder i Dansk og Biologi

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive SRP i Dansk A og Biologi A Men har haft en ret ustabil Projektlære og har derfor ikke styr på metoder til fagene. er der nogle der har nogle noter eller eksempler på metodeafsnit til de to fag sammen eller vher for sig? alt hjælp modtages med smil :)