Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18801 til 18820 af 62610
-
Historisk metode.
ForumindlægNår jeg i historie vurdere noget. Hvilken metode bruger jeg så? Jeg er meget i tvivl. -
Spansk førnutid! 75 ord!
ForumindlægNogle der vil rette min spansk historie som skal være i førnutid og den er kun på 75 ord! :) Håber der nogle der vil:) -
kvantitative metode?
ForumindlægHej Når man bruger kort og tabeller i AT hvor man har historie som samfundsfaglig bruger man så den Kvantitative metode? -
vold
Forumindlæghvorfor kan vi lide voldige eller sorlig historie fx romeo og juliet -
1. verdenskrig
ForumindlægEr der nogle herinde som virkelig er god til faget historie og kunne tænke sig at hjælpe mig? :=) -
AT UTØYA
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har valgt at skrive om utøya i fagene historie og psykologi. I psykologi vil jeg komme ind på ondskabsteorier, og i historie vil jeg komme ind på samfundets betydning for breivik. at han er historieskabt. Men hvad synes i jeg præcis skal komme ind på? føler ikke det er... -
Kroisos9; søn
ForumindlægHvem er Kroisos9; søn ? hvad hed han? og har han ngen betydning i historien? -
tysk eksamen spørgsmål
ForumindlægHvilket årstal er historien "Die Geige" af Renate Finckh skrevet i? -
Plovmanden og døden
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvad denne tekst går ud på? Jeg har om middelalderen i historie og skal lave en kildeanalyse -
Kim Fupz Aakeson: Jomfruen
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde en historie som passer sammen med jomfruen af Kim fupz. Skal op om lidt, så hjælp mig lige :/ -
Haster
Forumindlæghej, er der en af jer, som har lavet et essay omkring historien: "spoild the child?" -
Analyse
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl der har en analyse af historien "Just like that" ? - Tak på forhånd :-) -
Fragmenterede fortælling, forskudt sekventiel fortælling
ForumindlægHvad vil det sige at en historie er en fragmenterende fortælling, og hvad vil det sige at den er en sekventiel fortælling? -
hurtig hjælpe?
Forumindlæghvad vil komposition siges? hvordan historien er opbygget? altså om det er med flashback osv eller? mvh jg0005 -
De syv dødssynde
ForumindlægHej, er der en historie, novelle eller en form for test som omfavner emnet - de syv dødssynd? :) -
Danskhistorie opgave - Problemformulering
ForumindlægHej jeg skal skrive i historie, men har lidt problemer med problemformuleringen. Er der nogen der evt. kan give et eks.? -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal til historie-årsprøve i morgen... Nogle gode råd til hvordan jeg overlevet sådan en? -
Jesus
ForumindlægHej alle sammen :) Hvad er det nu det helt præcis går ud på "Forjættelse og opfyldelse" Altså, hvad er historien bag det? :) -
eksamenshjæælp haster
Forumindlæghey er der ikke nogen som kan hjælpe mig er helt lost kan bare ikke huske historien om midea...? -
Lavere karakter fordi jeg gik over tid
ForumindlægHej alle, Er det normalt i faget historie b, at det trækker ned, hvis man går over tid?
