Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18841 til 18860 af 43849
-
Perspektivering, hvordan?
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst. -
Muligt at skifte C-valgfag?
ForumindlægJeg har desværre fået en lærer i et valgfag på C-niveau, som jeg ikke bryder mig om (havde ham sidste år i 2g). Derfor kunne ejg godt tænke mig at skifte til et andet valgfag, men er det for sent nu? Vi begynder jo i skole i næste uge. -
gsk-karakterer
ForumindlægHej, jeg ville bare høre om man får "standpunkts-/årskarakterer" eller kun eksamenskarakterer på GSK (gymnasiel suppleringskursus). Vil gætte på at der gælder samme regler som HF, da det er gennem Gentofte HF. I så fald, får man årskarakterer på HF :)? På forhånd tak :) -
Antistoffer
Forumindlæghej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet? -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
"Keine Ahnung" af Karen Duve
ForumindlægHey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line. -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
Dansk synopsis HJÆLP
ForumindlægHvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en... -
Eksamensopgavesæt Maj 2005
ForumindlægHej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak -
Tove ditlevsen? hjælp
Forumindlæghej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp.. -
Fravær
ForumindlægHvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet. -
analyser
Forumindlæganalyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!! -
Skifte fra STX til HF
ForumindlægHej SP Er der nogen som har erfaring omkring, hvordan det var at skifte fra STX (en naturvidenskabeliglinje) til HF. Eller bare nogle som kan fortælle, hvordan det er at gå på HF, eksaminer, fag osv.? Tak på forhånd. -
Spørgeskema
ForumindlægHej alle studerende på HHX, STX og HTX Vi har et lille spørgeskema som vi vil være glade hvis du vil svare på. Det er upersonligt og anonymt. Der er kun 4 afkrydsningsspørgsmål, så det tager 30 sekunder. Her er linket til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=fremtidig-uddannelse På forhånd ... -
Samfunds fags prøver
ForumindlægSkal til Samfunds fags mundligt prøver. Er der nogen der kan give gode råd. -
Radioaktivitet forsøg?
ForumindlægSkal lave forsøg med radioaktivitet, men ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave. Hvis I har nogle gode forsøg, så skriv forsøge samt materialer osv. -
Gamle >< Nye
ForumindlægHej Alle fysikfolk :) Jeg har lige brugt det meste af dagen på at regne nogle fysikopgaver igennem - jeg har primært regnet de vejledende sæt, som uvm har udgivet efter den nye reform. Der er selvfølgelig nogle af jer der sikkert har regnet dem igennem og regnet tidligere eksamenssæt fra den gam... -
Spørgsmål vedr. AT
ForumindlægMå man godt have bilag med? Jeg vil desuden værdsætte, hvis der er nogen, der gider at svare på denne tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=525474 -
Ritualer i buddhismen
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle, der ved noget om forskellige ritualer i buddhismen. Jeg har læst, at det er okay at få børn, hvis man ser det som en investering, men jeg tænkte på, om der var specielle traditioner gennem livet?, kristendommen har f.eks. dåb og konfirmation... Håber I fo... -
talepair
ForumindlægHvordan skal talepapiret laves
