Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 18901 til 18920 af 90566
-
Opgavebesvarelser?
ForumindlægHejsa!!!Ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der findes besvarelser af eksamenssæt i biologi A-niveau.På forhånd tak -
Årsprøve tvivlsspørgsmål...
ForumindlægHejVil man ikke oftest komme til årsprøve i tidligere brugte eksamenshæfter. Hvis man f.eks. er gymnasieelev kommer man ikke op i HF eksamenshæfter. (Jeg mener til de skriftlige årsprøver). Så det vil sige når man skal til årsprøve i et fag i år, er det så højest tænkeligt studentereksamenshæfter... -
Q-værdi
ForumindlægI opgavesættet 2004-7-1, opgave to, er der et spørgsmål om at regne et Q-værdi ud. Moderkernen er et Bi-209 atom med atomnummeret 83. Der sker et alpha-henfald, og datterkernen bliver Tl-205, atomnummer 81. Jeg har selv regnet Q-værdien til 5,029*10^-13J. Men jeg er ikke helt sikker om det er rig... -
Har SRO den store betydning?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive den, og jeg vil lebare gerne vide om SRO har en stor betydning i 2.g Tæller den karakter med i noget overhovedet? F.eks. i det fag man skriver i og afslutter samme år? -
Mat A netadgang - 28. maj 2015
ForumindlægHej allesammen! Er der andre, som var oppe i mat. A med netadgang den 28. maj 2015? Og hvad synes I om prøvesættet? Jeg synes selv, at det var sværere end sædvanligt - særligt var delprøve 1 træls. -
ln(x)
ForumindlægJeg har en funktion, som skal differentieres: f (x) = ln(x) - 5x2 Jeg ved, at ln(x) hedder 1/x differentieret, ikk'? Jeg får den differentierede funktion til: f ' (x) = 1/x - 10x Kan den forkortes yderligere? -
stud,opgaver: august 02
ForumindlægJeg har virkelig svært ved det her kemi og vil høre om nogen har lavet august 02 som vil hjælpe?Der er utrolig meget at skrive op, hvis begge opgaverne skal skrives op.Håber virkelig der en en venlig sjæl herinde, for har synderligt brug for hjælp.Skal aflevere opg. 1 og 2 i morgen.(Har ligget sy... -
AT i 2.g
ForumindlægHvor langtid skal ens AT fremlæggelse varer? Er det rigtig at det skal være omkring 10-12 min? -
ligevægtens naturlige placering?
ForumindlægJeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen.. -
Tysk for at komme ind på HTX?
ForumindlægHey! Jeg har haft tysk i 7 og 8'ende klasse, men droppede ud i 9. klasse. Vil der så ikke være mulighed for at komme ind på HTX for mig? Jeg tager forresten 10. klasse nu her ;) -
Trækker man altid matematik B skriftlig?
ForumindlægHej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op? -
Jules Verne Rejsen til månen
Forumindlæghej jeg er lidt i problemer... ER der nogen der har en analyse af rejsen til månen, som jeg må se, ved ikke lige hvordan jeg skal gøre... :) -
Roman - synopsis
ForumindlægHey. Hvis i skulle redegøre for en livsstil ud fra en roman, hvad ville i så skrive i synopsen? Ville i skrive hvorledes i gennem personkarakteristik, miljø, osv. er nået frem til en livsstil? Eller ville i bare skrive, at livsstilen i romanen er således ... også til den mundtlige fremlæggelse ... -
Digt analyse af min hjemmen
Forumindlægjeg skal lave en analyse af digtet Min Hjemmen af jeppe Aakjær og har lavet det meste af det, men nu jeg gået i stå kunne være dejligt med noget inspiration :) det haster tak (: -
Spansk sætninger, Duffy :)
ForumindlægHej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp... -
engelsk terminsprøve
Forumindlæger der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!! -
ang, matematik
ForumindlægHej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline -
Skr. Eksamensopg.
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne??? -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv..
