Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18921 til 18940 af 35989
  • redegør for vektorpeodukt

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput.
  • Valgaften

    Forumindlæg
    Hey SP Jeg sider og skal til eksamen, og jeg har trukket levende billeder og valgt valgaften, men jeg kan ikke finde et oplæsningsstykke. Tak
  • Kristendom

    Forumindlæg
    Er der ikke en som kort og på en forstående måde forklar hvad " Den apostolske trobekendelse" er og hvad det indebær. Håber er er nogen der kan hjælpe.. Skal op til eksame på mandag :)
  • guillain-barré syndrom

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX061-BIAV1.pdf opg. 3 i denne ^, spørgsmål 5 kan jeg ikke finde ud af. en der vil hjælpe?
  • Engelsk outline

    Forumindlæg
    Er der nogen der har ideere til en engelsk outline, som jeg skal op til eksamen i til juni og jeg har kun 2 uger tilbage at lave den. Det skal handle om Australian Wildlife
  • A world of conflict

    Forumindlæg
    Har trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp)
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • MAT A HTX

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der har svarene til "Skriftlig eksamen HTX Mat A 2009"? på forhånd tak
  • ITK-zonen

    Forumindlæg
    Er der nogen der helt enkelt og simpelt på meget forståeligt sprog kan fortælle mig hvad ITK-zonen er? Har aldrig forstået det. Skal snart til eksamen, og ville være rart at vide.
  • HJÆLPPP til kinesisk religion

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ?
  • Elektromagnetiske spektrum

    Forumindlæg
    Jeg skal gøre rede for det elektromagnetiske spektrum til mundlig eksamen. (Varer cirka 10 minutter) Hvad er væsentligt at vide om dette spektrum? Tak på forhånd
  • Er du god til VØ og fik du 10 eller 12? HHX'er

    Forumindlæg
    Søger en hhx'er, der blev færdig sidste år, og som vil hjælpe mig med at læse op til eksamen. Du skal kunne fremvise dit karakterblad. På forhånd tak.
  • Hvad er etik?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til mundlig eksamen her lige om lidt. Jeg har to spørgsmål: Hvad er etik? Hvad er nytteetik og pligtetik? Jeg vil rigtig gerne have svar på dem:)
  • Tolkning af billede

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet?
  • Delprøve 2

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler rigtig meget delprøve 2 fra et eksamenssæt til engelsk B (hf), da jeg snart skal op til eksamen som selvstuderende. Hvis nogen kunne uploade et, ville det være fantastisk :)
  • dansk oversættelse af letzte pizza

    Forumindlæg
    Hej Er der en som har en dansk oversættelse af Letzte Pizza af Milena Moser, sidder og læser til eksamen, og kan simpelthen ikke nå det hele. Håber der er en som kan hjælpe?
  • PROTEINER

    Forumindlæg
    Hej alle Mit spørgsmål lyder: "Gør rede for hvordan celler danner proteiner" Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til dette. Det er til mundtlig eksamen. Bare en lille forklaring ville være en stor hjælp :)
  • - JUST LIKE THAT TEKST - HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har en anaylse eller et resumé af Teksten: JUST LIKE THAT - MICHAEL RICHARDS?? SKAL VIRKELIG BRUG DET - skal til eksamen imorgen. SOMEONE HELP ME!
  • Eksamensbeviset

    Forumindlæg
    Hej Vi har trukket samfundsfag C til eksamen. Kommer både min årskarakter og eksamenkarater til at stå på mit endelig bevis eller kun én af dem?
  • Problemformuleing Samfundsfag

    Forumindlæg
    Jeg går i 9.klasse og er igang med at forberede mig til 9.klasses eksamen, og jeg skal op i samfundsfag. Nogle der har et eksempel på hvordan man sætter det op, og hvad den skal indeholde? Jeg skal op i familieøkonomi