Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18961 til 18980 af 39570
-
erhvervsøkonomi opgave søges
Forumindlæghey alle sammener der nogen der har en EØ eksamens opgave fra JANUAR 2004. -
Vintereksamen HH
ForumindlægEr der nogen der kender nogen af emnerne fra vinterens dansk-eksamen (Hh)? -
Analyse af hækkeløb
ForumindlægJeg har lavet denne analyse til min mundtlige eksamen i idræt. Er det rigtig nok, det jeg har skrevet? -
Hjælp til AP?
ForumindlægHej! Skal til skriftlig eksamen, imorgen i latin. Er der nogle ting som I ved, at jeg støder på? :-) -
StudieOmråde HTX
ForumindlægHej. Jeg bliver student om en uge hvor min sidste eksamen er SO. Jeg har flere gange spurgt min lære om, hvad min fremlæggelse til eksamen skal handle om, men det er som om det ikke rigtigt er fesen ind. Er der nogen af jer, der selv har været HTX-studerende og har været oppe i SO (hed en gang SO... -
psykologi notater
Forumindlæger der nogen der har nogle notater til psykologi..??skal op i det til mundtlig eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.. -
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
HASTER! Naturalistisk, idealiseret eller stiliseret
ForumindlægHvad vil det sige når en skulptur enten er naturalistisk, idealiseret eller stiliseret? Det haster!! Skal til eksamen i morgen... -
Ét lille spørgsmål!!?
ForumindlægHey.. nogen der ved hvornår man får de skriftlige studenter eksamens karaktere af vide?? -
skriftlig dansk
ForumindlægEr der nogen der ved hvilket emner, der var til skriftlig HF eksame i dansk 2005??tak på forhånd! -
Biologi,, Hjælp"
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksamen imorgen, og har ikke helt forstår om Vandrensning (Til luftforurening)ØkosystemetNogen der lige kan forklare mig det??Tak. -
hjælp, har prøvet alt ! i min sidste chance !
Forumindlæghej , hvordan laver man en tysk og engelsk disposition ? det er til eksamen, og er helt lost, det står ingen steder ! HJLÆP ! -
Stiloplæg
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak -
DIO årskarakter?
ForumindlægHej mit spørgsmål lyder om man får årskarakter i Dio i slutningen inden eksamens periode? -
Noter til Peter Lyngaards Virksomhedøkonomi
ForumindlægHej. Søger nogle noter til virksomhedsøkonomi da jeg snart har eksamen, er der nogen der har nogle? -
Synopsis
ForumindlægJeg har brug for en simpel skabelon for en synopsis til eksamen, nogen der kan hjælpe? -
molins model!!!
ForumindlægNogen der hurtigt kan forklare Molins model. skal op til samf. eksame i morgen :/ -
FSA Mundtlig dansk
ForumindlægEr der nogen som vil læse det som jeg skal sige til FSA mundtlig eksamen ? Hvis i vil er min msn: [email protected] -
mat uden hjælpemidler
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdff) hvordan bestemmer jeg det? -
Notater
Forumindlægmå man gerne medbringe notater der er skrevet på computer eller skal de være skrevet i hånden til mundtlig eksamen ?
