Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18981 til 19000 af 36437
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • Velfærdsstaten - Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej. Skal aflevere en problemstilling med velfærdsstaten, som jeg måske skal op i eksamen i, her kl 23.59 senest og kan slet ikke finde på noget.. nogen der kunne hjælpe? på forhånd tak.
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • svært v matematik

    Forumindlæg
    heej jeg har svært ved matematikken selve logikken hvad kan jeg gøre forberede mig til eksamen har I nogle gode råd ?
  • hvad er en foton?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
  • Gode råd til dansk stx mundtlig.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts
  • Fysik: Atomer og stråling

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • analysemetoder i Dansk??

    Forumindlæg
    Heey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P
  • Forslag til eksamensemner - Beeing different

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at gå et eksamen med i overemnet Being Different, men jeg er lidt død for idéer. Er der nogen, som har nogle gode idéer?
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej er der plz nogen som kan hjælpe mig med at beskrive tid og sted i den grimme ælling. skal bruge den til eksamen. det ville være super fedt. tak på forhånd
  • HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS.