Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19001 til 19020 af 60879
-
info. til eks.?
ForumindlægBliver det betragtet som snyd, hvis man tager noget info. (artikler, skemaer, rapporter) fra internettet, putter det på harddisken og så bruger det til eksamen (den skriftlige) ? Altså, man må jo godt have alle midler med. Jeg er bare usikker, vil ikke blive taget for snyd. -
Censor og snyd
ForumindlægHej alle sammen Hvis censorer finder ud af om en person har snydt/plagieret til skriftlig eksamen, ringer de med det samme på skolen og fortælller det? Eller får skolen det først at vide, når karaktererne bliver sendt ud til skolerne? Håber at der er nogle der kan svare, på forhånd tak! -
Søger en lektiehjælper til 24-timers eksamen (Biologi B, STX 3.g) i Aarhus
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i Aarhus. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!
ForumindlægHåber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp. -
Tysk eksamen: tekst af Irina Korschunow - "Ein Haus mit Dach"
ForumindlægSidder og forebereder mig i disse timer til eksamen - har trukket teksten "Ein Haus mit Dach". Den er ret svær, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.. anything. Har hårdt brug for lidt inspiration, så hvis der er nogle, der har beskæftiget sig med netop denne tekst før, må I en... -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g... -
Sammeligning mellem den grimme ælling og historien om en moder! EKSAMEN OM FÅ TIMER!!
ForumindlægHej derude!!!!!! Det kunne betyde så meget hvis der var nogen der kunne give mig sammenligningerne mellem "Den grimme ælling" og "historie om en moder". Begge skrevet af H.C. Andersen. JEG HAR EKSAMEN HER OM FÅ TIMER! Jeg har været så dum og taget Historien om en moder til m... -
Analyse af Hans og Grete, Gode noter til mundtlig eksamen i 9.klasse????
ForumindlægHej jeg har trukket eventyr og skal imorgen op til mundtlig dansk eksamen og min selvvalgte prøvetekst er hans og grete men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen der har eventyr genretræk på Hans og Grete og nogle der kan give mig nogle gode fagord jeg kan bruge. -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
Har jeg bestået Mat A?
ForumindlægHvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin? -
Medicin adgangsgivende snit
ForumindlægRygtet fortæller, at pga. en begrænsning af de svenske og norske studerende på KU, så kan det forventes, at det adgangsgivende snit til fx Medicin falder snart, muligvis til sommer! Er der nogen der kan bekræfte det rygte - og evt. har yderligere informationer om hvad adgangskravet i så fald bli... -
ideer til indhold i samfundsfagsopgave
ForumindlægHej, jeg skal diskutere, i hvilket omfang FN er i stand til at håndtere situationen i Ukraine, samt i hvor høj grad FN kan bidrage til at finde en fredelig løsning på konflikten. så disse to parameter skal jeg benytte. Jeg skal tage udgangspunkt bilag 1 og i teorier som realisme (offensiv neoreal... -
Lærer = censor?
ForumindlægOk, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor? -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
Lektiehjælp m.m. tilbydes
ForumindlægHej alle :) Jeg er en 19-årig pige, der får min studenterhue her til sommer. I den anledning vil jeg meget gerne tilbyde min lektiehjælp i dansk, engelsk, samfundsfag, biologi, fransk og historie - eventuelt vil jeg også gerne hjælpe med at lave afleveringer - større (SRO, dansk/historie osv.) el... -
Kan man blive læge, hvis man tager dette?
ForumindlægHejsa! Bare hurtigt spørgsmål.. Hvis jeg tager studieretningen Matematik og Geografi på gymnasiet, er der stadig chance for, at jeg kan blive læge? Eller skal det være Matematik,Fysik,Kemi? Hvis jeg vil være læge, er der chance for at blive det med disse karakter i folkeskolen? Ma... -
Links til differentialligninger, differentialregning og integralregning?
ForumindlægHej folkens! Jeg er virkelig en hat til differentialregning, integralregning og differentialligninger - især sidstnævnte - så jeg ville høre om nogen af jer har nogle links til steder, hvor det bliver forklaret fra bunden og helst lidt pædagogisk? På forhånd tak! - Monika. -
Re-eksamener
ForumindlægHej med jer Er der nogen, der kender de gældende regler om re-eksamen (vist også kaldet om-prøver) på HF - Hvad er mine retigheder, når jeg er dumpet - og endvidere, når jeg har fulgt hele forløbet - blot været uheldig - kræves det så at jeg læser helt forfra - eller kan jeg gå til en evt. om-... -
Eksamensdatoer
ForumindlægHej derude! Jeg har i dag fået mine eksamensdatoer på mit GSK forløb i Matematik A at vide. Den skriftlige eksamensdato passer mig særdeles dårligt, men de skriftlige datoer ligger jo fast efter bestemmelse af undervisningsministeriet. Jeg tænkte på, om man kan vælge at gå til eksamen på...
