Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19001 til 19020 af 63056
  • Mundtlig engelsk

    Forumindlæg
    Hej folkens!! :-) På mandag skal jeg til eksamen i mundtlig engelsk, og skal så småt til at forberede mig... Men jeg ville lige hører om der er nogle derude der har nogle gode fif il hvordan man kan forberede sig til den del, hvor man trækker et emne. På forhånd tak :)
  • Synopsis 2G!

    Forumindlæg
    Ja. Jeg er kommet lidt sent igang med opgaven. Men ville egentlig gerne vide hvordan i har opbygget jeres Synopsis? Hvor starter i? Hvad har i brugt som overskrifter (for de enkelte opgaver). Hvordan slutter i den? Og har efterhånden glemt hvordan man laver en Kildefortegnelse? Hvad er det nu l...
  • Tysk Slogan

    Forumindlæg
    Skal finde på et reklameslogan til et rejsebureau på tysk. Har du nogen forslag så skriv med det samme, det skal helst rime...
  • Hvordan skriver man en debat?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skal skrive et debatindlæg til en avis hvor jeg skal kommentere nogle synspunkter, hvordan gør man det? Så ska jeg vælge en rubrik til mit indlæg, hvordan gør man? jeg har aldrig prøvet dette før,håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak Sanne
  • AP-prøve! Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg har på mandag en AP prøve, men problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal forberede mig! Er der ikke nogle, der har nogle gode arbejdsteknikker?
  • hjælp, hjælp og atter hjælp(please)

    Forumindlæg
    hej alle sammen i dansk har vi fåe et essay for( jeg har om perioden romantismen), det skal handle og nye og gamle tekster(altså vi skal samligne dem og komme med vores egne meninger)Men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det, komme med mine egne meninger eller få det til at fylde 2 sider med s...
  • Forslag til projekt opgave

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal begynde på mit projekt opgave i næste uge og har stadig ikke fundet ud af hvad mit under emne skal være. Over emnet er (Det dyrebare liv) og det betyder at jeg nærmest kan skrive om alt. Kan i komme med nogle forslag for hvad mit under emne kan være? det ville være et stort hjælp ...
  • 1-06: Lyrik og video (Mundtlig)

    Forumindlæg
    Hvem har lavet opgaven hvor man skal læse disse to: Kirsten Hamman: Jeg civiliserer mig om morgenen Knud Sørenses "mellem tænderne" og bondeslutspil?... og de opgaver der skal besvares dertil?
  • Nogle ideer? LUKSUS

    Forumindlæg
    Jeg har brug for inspiration til et teknologiprojekt. Opgaven lyder på at lave et nyt produkt med "luksus" som overemne. Hvis der er nogle, der har en ide til hvad man kan lave, så skal man endelig ikke holde sig tilbage. Alle ideer kan bruges. - Tak
  • Haster!!! Blodtyper...

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder med en biologi rapport om blodtyper og skal svare på hvilken/hvilke blodtype(r) børn kan have hvis forældrene har blodtype AB og 0.. Altså spørgsmålet lyder helt præcist sådan: Hvis et forældrepar har blodtyperne 0 og AB, hvilke blodtyper kan deres børn så have? Nogen derkan hj...
  • gange med brøk

    Forumindlæg
    Et tal ganget med 1/2 giver 10 hvad kan det tal være? Jeg er helt lost? Burde det ikke blive 10/2 som en brøk istedet for bare 10?
  • Magnetisme

    Forumindlæg
    Hej jeg har en fysikopgave og en af spørgsmålene er hvem opdagede magnetismen? Nogen der kan hjælpe?
  • Problemformulering til Dansk-historie opgave

    Forumindlæg
    Hej :) jeg skal nu igang med at skrive en stor opgave om oplysningstiden og holdberg. Jeg har læst hans værk "Erasmus Montanus" som jeg skal inddrage, men jeg kan ikke finde på en problemformulering. Nogen som har nogle forslag evt 9;? :)
  • Idealisme og materialisme

    Forumindlæg
    Hvornår er et historiesyn i en tekst idealistisk og materealistisk. Hvad er er forskellen?
  • hjælp til opgave

    Forumindlæg
    Glycogen og celllose er begge polyglukoser. - hvilke funktioner har disse polysaccharider ? og hvad er den molekylære baggrund for forskellen ? Tak på forhånd
  • Rettelse aff engelskstil

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg vil høre om der er en der vil rette min engelsk aflevering her i aften, det kunne bare være rart at få den tjekket igennem!
  • LIBERALISME&KONSERVATISME

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave som lyder sådan " Find forskelle og ligheder mellem konservatismen og liberalismen. Kender i hjemmesider som jeg kan søge på og få hjælp, eller kan i svare direkte ?
  • Klima, energiforbrug og BNP

    Forumindlæg
    Hej, der er et spørsmål som jeg bare ikke kan svare på, så jeg håber i kan hjælpe. Spørsmål: Er der sammenhæng mellem klima, energiforbrug og BNP pr. indbygger? Begrund dit svar. Tak på forhånd :)
  • ET SLOGAN

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der en venlig sjæl der gider at forklare mig hvorfor Rødstrømperbevægelsen sagde at "ingen klassekamp uden kvindekamp, og ingen kvindekamp uden klassekamp" Hvad var formlået med dette slogan i 1970´erne? OG hvad betyder det egentlig? På forhånd tak..
  • KOMMA - Det haster!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for lidt hjælp til hvornår man skal sætte kommaer. Det haster da vi har FSA imorgen. Det er dog kun FSA 8.Årgang. Men har aldrig haft styr på de kommaer! Er der ikke nogen som vil forklare det for mig :-)?