Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19001 til 19020 af 111527
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :)
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller?
  • Matematik på Gym

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :)
  • DA mundtlig eksamen - perspektivering

    Forumindlæg
    Er det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen?
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..
  • Gymasium skift

    Forumindlæg
    Hej Ligenu går jeg på en htx gymnasium, men gerne vil skifte til en stx, er det muligt, eller er det for sent nu? Nogle der ved noget om dette?
  • Længde af eksamensforberedelsestid MAT A

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente???
  • KRONIK?

    Forumindlæg
    nogen der har downloadet denne fil: https://www.studienet.dk/Opgaver/STX-Dansk-A-Kronik-Eksamen-2011-230933.aspx , som vil sende den til mig? (: det kunne være rart med noget hjælp !
  • hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!!
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede?
  • Terminsprøven 2014

    Forumindlæg
    Hej med jer Nogle der har været op til terminsprøven på stx, i fagene, Spansk A og Matmatik A ? :) Skriv gerne privat om dette
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogle der har terminsprøven fra i år?? Altså den til stx, på A niveau.. Evt. facit, da jeg vil tjekke mine svar På forhånd tak
  • 29 maj 2013 mat eksamen facit ??? anybody hjælp :(

    Forumindlæg
    er der nogle der ligger inde med en besvarelse til mat A stx eksamenssættet fra d. 24 maj eller d. 14 august 2013 ?? :) tak på forhånd
  • Facitliste

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit?
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Hej, nogle der har "Matematik A, stx, 6. december 2023" som pdf eller andet? med eller uden svar?
  • Mat A 6. december 2023

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg tænkte på om der var nogle som ville dele opgavesvarerne til MAT A fra den 6. decmeber 2023 på stx
  • Samme analysemodel?

    Forumindlæg
    Hej Ville bare spørger om man i Dansk A på STX buger den samme analysemodel(artikelanalyse) til alle slags artikler. altså også reportage osv. ? Tak på forhånd
  • historier lærere

    Forumindlæg
    Hej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale?
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej, hvis man dumper til en eksamen på STX er der så mulighed for at tage eksamen en gang til på selvstudie eller noget andet? Eller kan det ikke ændres?
  • Multimedie C eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til multimedie eksamen C på STX. Jeg er i tvivl om hvordan den foregår?? nogle der kan hjælpe??