Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 19021 til 19040 af 95434
-
rigtigte problemformulering ??
Forumindlæghej jeg har om dynamit i fagkombinationen fys og his og har valgt dynamit og A. nobel så mit spørgsmål er denne problemformulering god nok?? Problemformulering: Hvordan har Alfred B. Nobel og Nobelprisen ændret den verden, som vi kender? Og hvilken indvirkning har dynamit haft? -
Privat undervisning?
ForumindlægNogle der vil give privatundervisning i matematik på videregående et sted i KBH eller i Køge? Bor i Køge, så et sted i nærheden ville også være fint, plus går i skole i KBH, et sted der ville også være fint? -
engelsk london stil
Forumindlægheeej er i ikke søde og hjælpe mig???? jeg skal skrive om london spg 1 ting noget gratis jeg skal have med ? spg 2 ting noget der koster penge ??? ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive det skal være på engelsk man i må gerne skrive det på dansk så kan jeg bare selv skrive det på engelsk ef... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej ! jeg er ved at forbedre mig til tysk eksamen , men jeg er lidt nervøs for at jeg ikke har øvet mig på det jeg skulle.. Kan I give mig nogle råd på hvad det ville være bedst at øve sig på, op til eksamen ? På forhånd tak !! :D -
Ang. tysk skriftlig
ForumindlægHvad vil i give den i karakter? Lesen oder lieber Fernsehen? Ich vorziehen lesen, weil es ist mehr Gesund für der Sehkraft. Viele Menschen mit Brillen, sitzen oft davor das Tv. Der Unterschied auf lesen oder Fernsehen sehen, ist das Strahlen, der Fers... -
Tips til færdigshedregning
ForumindlægHej ., er der nogen som har nogle tips til færdigshedsregning i matematik ., hvilke ting er gode at læse på ? -
hjælp til opgave
Forumindlæghey. ved godt det er sent, men jeg er lige blevet færdig med min opgave. så vil høre om nogle gider rette den, for sprogelige fejl? julie -
substitutionsproces?
ForumindlægHvordan er reglerne for en substitutionsproces? Er der nogle forbindelser hvor der oftest forekommer disse processer? -
Beregn Solens radius og rumfang med vinkeldiameter
ForumindlægGuys jeg har virkelig brug for hjælp Vinkeldiameteren af Solen er ca. 0,53 grader ?Beregn Solens radius. Beregn Solens rumfang -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
Søger hurtig lektie hjælp. Betaler god timeløn
ForumindlægHej Søger hjælp til matematik på B Nivea går i 1G på Rystensteen gymnasium. -
Skriftlig Eksamen i mat
ForumindlægHej Ville bare gerne høre hvordan det var gået folk i skriftligt mat... -
Stamfunktion til 1/(x*lnx)
ForumindlægHvad gør jeg når jeg skal fide stamfunktionen til ovenstående? -
FSA spørgsmål.
ForumindlægEr der nogle der ved om Fsa prblemregning er sværre end de normale hæfter man får i løbet af de sidste år på fokeskolen? -
Studieretningsopgave
ForumindlægJeg skal snart til at vælge et emne til mit studieretninsprojekt, og jeg mangler lidt inspiration, eller gode forslag? Projektet skal indebære Bio plus et andet fag... KOm med nogle gode forslag og ideer... -
hastighedsopg.
Forumindlæghej, jeg har en opgave med 6 delopgaver. Jeg har lavet dem alle på nær den sidste. Så håber nogen kan hjælpe. Opg. er: Hvor mange mL KMnO4-opløsning blev der anvendt til titreringen af prøven, der blev udtaget til tiden 40 min.? Jeg har en graf med t ud ad 1.aksen og [H2O2]ud af 2.aksen. Jeg h... -
Hjælp til Opgave
ForumindlægHey folkens :) Jeg har bruge for jeres hjælp. Opgave 2 OG 3 i den vedhæftet fil. Mange tak :) -
vurdering af konflikt
ForumindlægTænkte på om der nogen der ved hvordan jeg vurdere en konflikt i historie? Gør man ligesom i dansk når man vurdere en tekst... eller? -
Løsningen til ligningssystemet
ForumindlægJeg har før spurgt om det samme spørgsmål herinde men da jeg ikke fik noget hjælp prøver jeg igen .. Jeg skal bestemme løsningen til liningssystemet til denne udregning 4x + 5y = 13 x - y = 1 Det eneste jeg ønsker er facit .. For jeg kan ikke finde ud af matematik, og lærer det helle... -
Metoder for redegørelse i dansk
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om hvilken metode jeg kan indrage i min redegørelse, spørgsmålet lyder på følgende''Redegør for universalromantikkens tanker med fokus på menneskets forhold til naturen.'' faget er Dansk A, håber i kan hjælpe og på forhånd tak.
