Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19061 til 19080 af 35989
  • Betyder det, det samme? :s

    Forumindlæg
    Hej folkens, Er intensivering og produkt udvikling det samme? Eller hvad er forskellen? Skal til eksamen i afsætning b i morgen. :) På forhånd tak!
  • hjælp til tysk. pleas

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg ville bare lige have nogen råd osv. hvad siger man når man kommer ind? i må gerne skrive det på tysk hvis i gider. på forhånd tak.
  • Skalarprodukt

    Forumindlæg
    til min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det?
  • Gøre rede for gyldne trekanter

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der kan hjælpe mig emd det her spørgsmål til mundtlig mat eksamen? Du skal også gøre rede for gyldne trekanter
  • Overophedning - een fisk? :O

    Forumindlæg
    Hehe, jeg skal til eksammen imorgen og er lidt i tvivl om begrebet overophedning? Er det når højkonjunkturen har nået sit klimaks?
  • Resultatopgørelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen Torsdag 12/6-08 og skal fremlægge om resultatopgørelser- Nogle der har nogle gode begreber, og metoder, og bare noget brugbart materiale til hjælp?
  • Iliaden 21. sang

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen. Er der nogle, der kan forklare mig lidt nærmere, hvad der sker i "kampen mod floden" og "gudernes kamp"
  • Sechzehn Jahre af Erich Junge

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak
  • AT - dansk og Weber

    Forumindlæg
    Hej, Nogle ideer til en dansk tekst (fiktiv), der kan kombineres med Weber og samfundsfag til AT-eksamen.
  • økologi - fotosyntese

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe
  • Synopsis i 24 timers historie?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl om, skal man skrive en synopsis i forbindelse med historie eksamen når der er 24 timers forbereddelse eller ej. På Forhånd tak.
  • Magnetisme

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i morgen. Kan godt lave forsøg med magneter og sådan, men hvis jeg får spørgsmålet: " Hvad er magnetisme " ?? Hvad kan an svare på det ?
  • Apollon i Olympia?

    Forumindlæg
    Det er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!!
  • magnetisme opstår hvordan ?

    Forumindlæg
    hvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :)
  • Etik og morale?!!

    Forumindlæg
    Hej alle - jeg skal op til filosofi eksamen snart. Så jeg vil høre hvad forskellen er på etik og morale.. Kender i en difinition på dem begge vil det være dejligt.. på forhånd tak :)
  • AT - dansk og Weber

    Forumindlæg
    Hej, Nogle ideer til en god tekst i dansk til at bruge sammen med Max Weber i samfundsfag til AT-eksamen? Har virkelig brug for hjælp.
  • Højre-venstre skala

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med.
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    heeej.. er der nogen som kan forklare mig forskellen på kalkulationsrenten og den interne rente og evt. give et eksempel?? Det er investeringer jeg har om til mundtlig eksamen..
  • Retorik??

    Forumindlæg
    Hej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget
  • islandsk saga? hvad er det

    Forumindlæg
    hej har eksam på mandag, mega travlt hvad er islandske saga? kan ik finde i minnoter om det, menjeg ved vi har haft den emne tak på forhånd