Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19061 til 19080 af 47925
-
brug for hjææælp - tysk B
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg står i denne situation at jeg skal til tysk eksamen i morgen. Da jeg ikke er særlig god til tysk, har jeg brugt mange timer på at skrive en nogenlunde sammenhængende tekst. Som sagt er jeg ikke særlig god (og slet ikke til tysk grammatik), og ville derfor høre, om nogen va... -
Induktion, vekselspænding og transformation.
ForumindlægHeej alle. Jeg skal op i fysik i morgen og vil gerne have hjælp til Induktion, vekselspænding og transformation. Hvad skal man fortælle, hvis man trække nogle af de ting og hvilken forsøg ville være vigtigt? Påforhånd tak :D -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
islam,kristendom, buddisme
Forumindlæghej hvad skal man var god til kristendom og islam og buddisme som , jeg skal va forberedt til eksamen ? -
Nogen der er jurastuderende?
ForumindlægHej! Jeg synes at jura studiet lyder rigtig spændende, men jeg har bare et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på før jeg tager min beslutning. Jeg har hørt og læst at det er et RIGTIGT hordt studie og at man skal læse rigtig meget, det er jeg også sikker på at man skal på de andre studi... -
Ang. mundtlige eksamener
ForumindlægHej!Først vil jeg lige spørge, kan det virkelig være rigtigt at ens musiklærer SKAL have hørt mit solo nummer, der skal bruges til eksamen? Altså, have hørt det før selve eksaminationsdagen...? Og er det ikke udelukkende MIT valg hvad dette solo nummer skal være?Og så noget lidt mere generelt... ... -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
spørgsmål til EP
ForumindlægHeeY Folkens :) Ville lige høre om der er nogen derude som vidste noget om eksamensprojekt :) Jeg går i HF og slutter nu her. Men det jeg egentlig ville hører noget om er hvordan eksamen kommer til at forløbe sig. Min lærer forklarede at udfra den synopsis vi skrev kommer vi kun til at snakke... -
De tyske soldater, af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Jeg er i gang med forberede mig til min dansk mundtlig eksamen, mit emne jeg trak var sagprosa. Ud fra det har jeg valgt digtet "De tyske soldater" af Tove Ditlevsen. Er så småt gået i gang med en analyse til den, er gået lidt i stå. Derfor vil jeg spørge om en af jer måske har en... -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Hvordan?
ForumindlægNogle gode råd til, hvordan man får en rigtig GOD karakter til geografi eksamen? -
Gode råd, tysk skriftligt
ForumindlægJeg søger gode råd til forberedelse til eksamen i tysk. Jeg har skriftligt tysk på tirsdag, og vil være så godt forbedret som muligt. Og gode råd, når man er inde til selve eksamen? :-) -
Mathcad
ForumindlægKan i bruge fysik rapporter skrevet i Math-Cad til noget? -
Hvad forstås ved makroskopisk beskrivelse af et stof?
ForumindlægHvad forstås ved makroskopisk beskrivelse af et stof? (fysik-relevant) -
Gode noter søges
ForumindlægHeyEr der nogle der har nogle gode noter til fysik? -
terminsprøve
Forumindlægskal til terminsprøve i fysik A hvad kan jeg komme op i? -
Konklusion
ForumindlægHvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter? -
ALKANE? hjælp§
Forumindlæghvad er en alkane? i fysik altså, noget med råolie. men HVAD!=?!?!?! hjælp mig hurtigtst muligt. -
Elproduktion og distribution
Forumindlæghej.. Nogen der ved hvad elproduktion og distribution er inden for fysik, og hvad det bruges til?
