Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19101 til 19120 af 65601
-
Matematik Undervisning Tilbydes København
ForumindlægHey folkens, jeg er studerende på kandidatuddannelsen i Matematik, og jeg tilbyder mig selv som privatunderviser (i Københavns området self.). Hvis det bare er noget hjælp til en opgave eller over en længere periode så er jeg game, jeg har undervist privat i lang tid og elever plejer at være godt... -
"Smarte" sætninger til eksamen i fransk
ForumindlægHalløj/salut, Sidder lige og forbereder mig til eksamen - min taktik er bl.a. at sørge for at sproget er på plads. Dvs. at jeg lære nogle "smarte" sætninger uden af som så kan bruges til eksamen. Men jeg tænke om der er nogle der har nogle forslag til hvilke sætninger der kan være god... -
Stud. Eksamen I dansk...Sp. om prioritering
ForumindlægHey... Ville lige høre havd der er vigtigst at forberede sig godt på. Jeg har nu gjort rede for ALLE littærere perioder i mit eksamenshæfte, så jeg kan slå op i det til eksamen...at gennemgå disse perioder har jeg brugt ca. 4 dage på. Har jeg begået en fejl eller? Syns ikke det er det vilde man k... -
Mat B sproglig
ForumindlægHej.. Jeg skal op i mundlig matematik i morgen.. og jeg læser og læser.. men jeg mangler notater til Differentialkvotient, Regning med differentialkvotient, Asymptoter og Potens funktioner.. kan bare ikke finde noget inde under opgaver.. er der nogen der kan hjælpe?på forhånd tak =) -
hjæælp til nogle matematik opgaver haster!!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle matematikopgaver opgaverne lyder... opgave 1 Foretag en funktionsundersøgelse af funktionen undersøg funktionen med hensyn til - definitionsmængde - asymptoter - nulpunkter og fortegn - monotoniforhold - værdimængde opgave 2 Et fodboldstadion ... -
Eksamen Tekst (resume)
ForumindlægHejsa alle sammen.. Er der nogen som gider læse og evt. komme med rettelser, til mit resume til min årsprøve? Jeg går i 1.g på Gymnasiet. Teksten hedder Metin og Martin Vær opmærksom på at: At Metin og Martin Uzunoglu er den samme person, Tülin og Claudia er piger, og Doran er Martin/Metin'... -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Metode til Samf A eksamen? Nej vel?
ForumindlægHej Vil høre om man skal inddrage en metode, når man udarbejder en synopsis til samfundsfag eksamen A? Er det ikke kun i AT man inddrager metode?? -
Samfundsfag B 24timers Eksamen Spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal op til samfundsfag B i morgen, og jeg har som nævnt de 24 timer til at forberede mig. Jeg har fået udleveret 3 bilag der tager udgangspunkt i den dårlige økonomi i grækenland og EU generelt. Jeg skal lave en synopsis som skal afleveres til lærer og sensor. Men jeg kunne godt tænke ... -
Krav til at bestå studenter eksamen
ForumindlægSkal man består samlet snit dvs. årkarkater og eksmenkarater samlagt Ellere skal man også have bestået hver for sig -
Franskhjælp tilbydes! Kender du nogen som skal til eksamen?
ForumindlægSå skriv en mail til mig på k_overseas@hotmail.com. Glæder mig til at høre fra dig! KH Kristel -
Stænderinstitutionens indførelse?? EKSAMEN I MORGEN PLEASE
ForumindlægHej alle. Jeg analyserer Orla Lehmans tale fra 1842 om Ejderpolitikken, men der står som intro inden selve talen: "Ved mindefesten for stænderinsitutionens inførelse d. 28 maj 1842 på Skydebanen i København .." Hvad er stænderinstitutionens indførelse? Kan ikke finde noget som helst... -
Eksamen hjælp Nå-generation til Nå!-generation
Forumindlæghej er der en der kan forklare mig hvorfor de unge blev kaldt for Nå-generation men de lavede det til til Nå!-generation -
Hjælp til Mat B eksamen- eksponential funktion
Forumindlæg1)Vi har brug for hjælp til hvad man skal gøre ved dette spørgsmål: Gør rede for den naturlige eksponentiel funktion og den eksponentielle vækstmodel f(x)=b*e^kx. 2) især har vi brug for hjælp til, hvad der menes med at gøre rede for differentialkvotienten af de to funktioner. Altså den n... -
24 t eksamen kold krig hjælp
Forumindlæg -
GOD KARAKTER TIL FYSIK B EKSAMEN
ForumindlægHej, Hvad skal der til, hvis jeg gerne vil have et co-cifret tal til fysik eksamen stx B niveau? Skal op her snart, og vil gerne komme ud med en flot karakter:-) Ønsker råd og gode tips til eksamen og eksamenslæsnibg til fysik, sådan at man på en effekt og nyttig måde kan læse op:) -
Matematik, ligninger, 2 grads funktioner
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af nogle opgver som jeg har fået for i matematik. De lyder sådan her: Hvor langt slår Lis med sit 6-jern? Beregn toppunkt Beregn diskriminat Beregn parablens to løsninge, X og X^2 hvilken værdi har a, b, og c Det hører under en opgave som lyder: På boldens bane ... -
Matematik på 2. og 3. år
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ikke valgte matematik her da jeg startede på HHX. Kan jeg vælge niveau C eller B på 2. eller 3. år? NB! Det er også mig der skrev det identiske indlæg nedenunder, men jeg havde bare glemt at logge mig ind. Derfor! -
SRP i Fysik og Matematik
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive SRP i Fysik og Matematik om emnet: Tyngdeaccelerationen. Så jeg skulle høre om der er nogle af jer der har skrevet en tilsvarende SRP? Jeg kunne nemlig godt tænke mig noget inspiration til hvordan man griber den an, desuden kunne det også hjælpe mig meget, hvi... -
Matematik/Kemi studerende AU
ForumindlægHej, Jeg søger en Matematik og kemi studerende, der hører til på Århus Universitet. Du skal fungere som en mentor igennem 3.g i overnævnte fag, som jeg begge har på A-niveau. Lønnen er god, kontakt mig på mail, så forklarer jeg mere C. PS: undskyld jeg opretter to indlæg, men da dette er vigt...
