Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19101 til 19120 af 48240
-
abgehauen ?? hjæælp haster
Forumindlæghvad betyder abgehauen ?? -
Påvirkning og betydning
ForumindlægNogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet? -
Gas
ForumindlægJeg vedhæfter spørgsmålet og der er ikke direkte givet facit, så hvis nogle har tid og lyst til at kigge og fortælle om jeg har regnet rigtigt Indtil videre har jeg regnet i a)delen og fået følgende n = m/M = 8g/28(g/mol) = 0.268 mol og TB = TC = 673 K TA = 168 K ... -
Perspektivering, hvordan?
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst. -
Muligt at skifte C-valgfag?
ForumindlægJeg har desværre fået en lærer i et valgfag på C-niveau, som jeg ikke bryder mig om (havde ham sidste år i 2g). Derfor kunne ejg godt tænke mig at skifte til et andet valgfag, men er det for sent nu? Vi begynder jo i skole i næste uge. -
Terminsprøver
ForumindlægJeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge -
Antistoffer
Forumindlæghej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet? -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
Mundtlig mat på B-niveau (noter)
ForumindlægHej, Jeg søger en person, der har været oppe i mundtlig matematik på B-niveau inden for de seneste par år. Hilsen Anders -
Hypoteser om partivalg
ForumindlægHvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3. -
"Keine Ahnung" af Karen Duve
ForumindlægHey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line. -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
Tove ditlevsen? hjælp
Forumindlæghej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp.. -
Dansk synopsis HJÆLP
ForumindlægHvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en... -
Fravær
ForumindlægHvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet. -
analyser
Forumindlæganalyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!! -
Dansk D skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld... -
Spørgeskema
ForumindlægHej alle studerende på HHX, STX og HTX Vi har et lille spørgeskema som vi vil være glade hvis du vil svare på. Det er upersonligt og anonymt. Der er kun 4 afkrydsningsspørgsmål, så det tager 30 sekunder. Her er linket til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=fremtidig-uddannelse På forhånd ... -
Samfunds fags prøver
ForumindlægSkal til Samfunds fags mundligt prøver. Er der nogen der kan give gode råd. -
OPGAVESÆT EnG B
Forumindlægskal til termin imorgen, og vil gerne øve på nogle sæts... noget som nogen ligger inde med ?
