Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19101 til 19120 af 48240
  • abgehauen ?? hjæælp haster

    Forumindlæg
    hvad betyder abgehauen ??
  • Påvirkning og betydning

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet?
  • Gas

    Forumindlæg
    Jeg vedhæfter spørgsmålet og der er ikke direkte givet facit, så hvis nogle har tid og lyst til at kigge og fortælle om jeg har regnet rigtigt Indtil videre har jeg regnet i a)delen og fået følgende n = m/M = 8g/28(g/mol) = 0.268 mol og TB = TC = 673 K TA = 168 K ...
  • Perspektivering, hvordan?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst.
  • Muligt at skifte C-valgfag?

    Forumindlæg
    Jeg har desværre fået en lærer i et valgfag på C-niveau, som jeg ikke bryder mig om (havde ham sidste år i 2g). Derfor kunne ejg godt tænke mig at skifte til et andet valgfag, men er det for sent nu? Vi begynder jo i skole i næste uge.
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge
  • Antistoffer

    Forumindlæg
    hej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet?
  • længde på essay

    Forumindlæg
    jeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være?
  • Mundtlig mat på B-niveau (noter)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en person, der har været oppe i mundtlig matematik på B-niveau inden for de seneste par år. Hilsen Anders
  • Hypoteser om partivalg

    Forumindlæg
    Hvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3.
  • "Keine Ahnung" af Karen Duve

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line.
  • "Praxis" af Fay Weldon

    Forumindlæg
    Hej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog...
  • Tove ditlevsen? hjælp

    Forumindlæg
    hej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp..
  • Dansk synopsis HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en...
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet.
  • analyser

    Forumindlæg
    analyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!!
  • Dansk D skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld...
  • Spørgeskema

    Forumindlæg
    Hej alle studerende på HHX, STX og HTX Vi har et lille spørgeskema som vi vil være glade hvis du vil svare på. Det er upersonligt og anonymt. Der er kun 4 afkrydsningsspørgsmål, så det tager 30 sekunder. Her er linket til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=fremtidig-uddannelse På forhånd ...
  • Samfunds fags prøver

    Forumindlæg
    Skal til Samfunds fags mundligt prøver. Er der nogen der kan give gode råd.
  • OPGAVESÆT EnG B

    Forumindlæg
    skal til termin imorgen, og vil gerne øve på nogle sæts... noget som nogen ligger inde med ?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010