Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19161 til 19180 af 132250
-
Eksamens træning i micro økonomi
ForumindlægHej Jeg søger en der akn hjælpe mig med at løse de matematiske lignninger og derefter aflæse dem på en graf for de 4 markeder Monopol, monopolistisk, oligopol, og det perfekte markede. -
Skriftlig eksamens emner 2016
ForumindlægHej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd -
EKSAMEN Mat 2003-8-6v
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail [email protected] Mvh Marc -
Eksamen produkt samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal d. 24/5 lave et produkt til min samfundsfag fremlæggelse. Jeg har trukket emnet Ideologi og politiske partier. Tak på forhånd. -
Eksamen 10. klasse
ForumindlægHej alle Jeg sidder lidt fast i min synopseskrivning, er nået til at jeg skal finde et oplæsningsstykke meeeen, jeg kan simpelthen ikke finde noget, som giver bare en smule mening i sammenhængen. Jeg trak H.C Andersen - fantasi, etik og moral, og har så valgt den lille pige med svovlstikkerne o... -
Kønsroller, Dansk eksamen mundtlig
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet kønsroller, er der nogle, som kender nogle gode tekster med lige netop det tema? Jeg har tænkt lidt på at vælge denne her reklame. Kan man bruge den? [page6image20616] [page6image20616] -
ANALYSE AF EN ARTIKEL - EKSAMEN
ForumindlægHej SP :) Er der nogle som har nogle gode ideer til hvad der er godt at analysere når det gælder det sproglige i en artikel? Det vil betyde sindsygt meget hvis bare I ville bruge få minutter på at hjælpe! :) Tak på forhånd. -
Skrift. Eksamen 2005
ForumindlægEr i gang med den og er rimeligt presset, nogen der ved hvordan jeg kan finde dens rettevejledning på uvm's forbandede hjemmeside. Det er den med Lighed og ulighed :). -
MUNDTLIGT DANSK EKSAMEN!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i mundtligt dansk på fredag, og har trukket "artikler om eksistens" - men jeg er gået i stå mht. at analysere artiklen, da det er blevet en større udfordring for mig. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det går ud på. Altså mht. selve opbygningen, layout ... -
Hjælp til fysik eksamen i 9 klasse
ForumindlægSkal man lave en disposition til fysik prøven og hvornår skal man begynde på den -
Eksamens hjælp! - Yahya Hassan: Barndom
ForumindlægJeg er i gang med at analysere Yahya Hassans Barndom. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til Miljø og personkarakteristik. Er der evt en som har analyseret den??? ;) -
Mundtlig Eksamen Abort
ForumindlægHej, jeg har allerede svaret nogenlunde på mine spørgsmål som hedder: - Hvilke etiske dilemmaer står man overfor i valget for eller imod abort? - Hvad er kristendommens syn på abort? - Er det ikke en kvindes rettighed at gøre hvad hun vil med sin krop? Men min tekst er langt fra så lang som d... -
Eksamen - Efterskole liv
ForumindlægHej jeg har trukket Efterskole Liv som fordybelsesområde, og jeg har nu ledt længe efter nogle tekster dog uden held. Jeg tænkte på om der var nogle her inde som kendte en tekst jeg kan bruge. :-) -
AT-EKSAMEN - AKUT SPØRGSMÅL !!
ForumindlægJeg har akut brug for hjælp, hvad angår brugen af metoder i mit AT-projekt. Min problemformulering lyder som følgende: "Hvordan overskrider staten grænser for regulering af vores adfærd gennem etablering af bestemte diskurser i sundhedskampagner". Inden for faget dansk har jeg benyttet... -
Vandforurening udvidet eksamens...
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med, hvad jeg kan komme ind på, hvis jeg fik følgende eksamensspørgsmål i biologi c-niveau: De fleste danske vandløb, søer og kystnære områder påvirkes af menneskets aktiviteter. Gør rede for nogle forhold, som belaster vores vandmiljøer. Forklar hvordan ... -
Hjælp til disposition og opsætning dansk eksamen
ForumindlægJeg har trukket " Et pust fra 1800-tallet" og har valgt et billed som jeg vil analysere, men jeg kunne godt bruge noget hjælp og nogle gode råd til hvordan man kunne bygge en disposition op til side 2, og hvordan jeg skal fortælle sammenhængen (mest hvordan jeg kan sætte det op) men f... -
Essay synopsis Eksamen Hjælp!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en synopsis om det emne jeg trak i Dansk mundligt, som var Essay. Og har aldrig lavet noget ligende så er i tvivl om hvordan jeg skal gøre osv.. Fik afvide det skal være ca en side så please hjælp mig har ingen ide hvordan. Ps det skal afleveres imorgen, så vil v... -
dansk hhx eksamen 2006
ForumindlægEr der nogen der nogen der har eksamensemnerne fra eksamenssættet 2006 i dansk. Eller måske har skrevet en af opgaverne? :) -
Fysik eksamen 2012 (Dispositioner)
ForumindlægNogen der har lavet dispositioner til følgende emner: Syre Baser Metaller Salte Radioaktivitet Magnetisme Induktion Transformation Det ville være rigtig dejligt hvis i havde lyst til at dele dem... -
eksamens tekst sidsteår
ForumindlægHej.. Hvilken eksamensopgave var der sidste år i spansk både maj-juni og sygeeksamen???
