Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19201 til 19220 af 46276
-
problemformulering
Forumindlæghey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering. -
AT-Projekt.
ForumindlægHEJ. jeg er igang med min at-årsprøve, og jeg har valgt at skrive om kokain, i biologi og historie. Jeg har valgt at have en samfundsvidenskabelig vinkel på historie (da det er tilladt) Jeg vil komme ind på coca's historie og de fremtidige visioner i at mindske misbrugen af kokain. Det jeg... -
AT
ForumindlægJeg skriver i historie og samfundsfag om KIna. Er der andre der også gør dette? Så kan vi evt. dele viden! -
Kilde
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en historie opgave, skal man analysere et billede altså en kilde.. Jeg skal jo have de taksonomiske niveauer med.. vh Fassos -
Historieopgave
ForumindlægHej Jeg leder efter der kan rette min historie opgave for fejl. sprogligt, indholdsmæssigt og grammatisk.. -
læse min synposis?
ForumindlægNogen der har tid at læse min synopsis (i fagene idræt og historie) når jeg engang bliver med den? -
Hjælp synopsis
ForumindlægNogle der vil se på min historie-synopsis om terrorisme... som j ikke er helt færdig, men savner ideer & kommentar til at gøre det godt! -
Kongemagten i middelalderen
ForumindlægHvad var kongemagtens funktion i middelalderen? skal bruge det til min AT historie opgave, hvor jeg skriver om Aristokratiet og kongemagten indtil reformationen. -
Det ærlige samfund?
Forumindlæg"[...] ærestabet betød, at man var udstøft af det ærlige samfund for altid" i en tekst om velfærdsstatens historie. Hvad er det "ærlige samfund"? -
AT kampen om det gode liv mat og his?
ForumindlægJeg skal til at finde et emne i AT. Fagene er Matematik (A) og Historie (A), nogen der har nogle gode forslag? Tak på forhånd. -
Hvad er temaet i en "Flinker fyr" - Pia Juul
Forumindlæghej, jeg sidder og analysere "en flinker fyr" af Pia Juul, og ville hører om der var nogle som ved hvad temaet er i historien??? -
slange
ForumindlægHvorfor er slangen et vigtigt symbol i oldtidskunstskaben? mener det var noget med at de kom fra jorden. Men kan ikke huske deres præcise historie? -
Dio
Forumindlæghej hvad kan man vælge, hvis man skal skrive i historie og samtidshistorie tænkte på uddannelse, hvordan uddannele i gennemtiden er ændret at man tager ud og studere osv -
Aenieden.
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvorfor at Vergil vælger at bruge så utroligt mange forskellige navne for grækeren og trojanere i historien ? -
FÅÅÅRK!
ForumindlægHjælp hjælp hjælp! jeg sidder i 24 timers forberedelse i historie, og har et kæmpe spørgsmål. SKAL man bruge alt materiale og analysere alle (7) tekster/tabeller? -
"Ane og koen" af Johannes V. Jensen
ForumindlægEn der kan give et kort resume af hvad historien handler om? Skal læse den til imorgen men kan ik finde teksten :/ -
Ødipus noter søges!
ForumindlægEr der nogen der har nogle guldnoter til Kong Ødipus? Jeg kunne virkelig godt bruge dem, da vi snart skal igang med den historie i old. -
Oplysningstiden - centrale ting
ForumindlægJeg har lige været opppe og trække til historie, 24 timer. Jeg trak Oplysningstiden.,. Hvad er de vigtigste ting derfra? -
pest - biologi metoder?
ForumindlægHej, Har emnet pest med de to fagkombinationer biologi og historie. Er lidt i tvivl om, hvilke metoder inden for biologi jeg kan bruge i min redegørelse for hvad pest er og hvordan den smitter. -
Spanien og Portugsl
ForumindlægNogle historie eksperter der kan hjælpe mig med at besvare dette: "Redegørelse for de forhold, som er grundlaget for portugiserne og spaniernes opdagelser i 1400-1500 tallet"
