Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 19221 til 19240 af 95434
-
at gøre rede for en krig betyder??
Forumindlægat gøre rede for en krig betyder?? tak på forhånd :) -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :) -
adgangskvotienter
ForumindlægEr gået hen og blevet lidt forvirret med hensyn til de adgangskvotienter så håber der er en der kan hjælpe mig med at forstå det hele lidt bedre. Når man kigger inden på www.ug.dk kan man se adgangskvotienter for dem der søgte ind i sommers. Når jeg så vil søge ind på en bestemt uddannelse skal ... -
kronik?
Forumindlæghej.. jeg skal i gang med at skrive en kronik om en artikel med skal jeg først skrive kort hvad den handler om eller hvad er det man først skal skrive inden man helt præcist begynder at "skrive" ? :o) -
gennemsnit med ny skala
ForumindlægHejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket... -
Help !
Forumindlægjeg har hørt at man kan gange sit gennemsnit med et tal når man går ud af gym. Kan det passe? Jeg starter i gym i august og bliver så færdig i 2010 Kan jeg også gange mit gennemsnit når jeg engang bliver i gym ? -
SRO
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal imorgen til at skrive mit SRO-opgave og jeg er i tvivl om karakteren der gives, kommer til at tælle med ligesom SRP-opgaven? Er der nogen der kan give mig en forklaring, tak :) -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
sekretoriske organer.. HJÆLP
ForumindlægHvad er de feedback mekanismer der er fra de sekretoriske organer til hypothalamus og hypofysen?? Nogle der kan hjælpe mig? -
insulin - sukkersyge
Forumindlæghey :) jeg mangler lige lidt hjælp til det her emne.. sidder og kigger på en figur der viser at insulinkoncentrationen stiger ved nogle bestemte tider hos en uden sukkersyge. Jeg skal så sige hvilke tider personen spiser. Jeg tror det er hver gang insulinkoncentrationen stiger , men kan ikke fo... -
Hvordan????
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvordan en Virksomhedsøkonomi eksame foregår, jeg er så heldig og have en lærer der ikke kan svare på dette spørgsmål, eller han prøver på at kunne undgå at foreklare mig det. -
RE-eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved, om man kan tage en eksamen om, hvis man har dumpet den første gang? -
Hvordan skriver jeg en synopses i samfundsfag ?
ForumindlægHvilke ting er vigtige at få med når man skal skrive en synopses i Samfundsfag ? Jeg har en problemformulering der hedder : Hvilke indvirkninger har de socio-kulturelle verden på de etniske minoriteters integration ? problemstillinger: • De etniske unge mænd • Identitetsdannelse (t... -
Hjælp til romantikken
ForumindlægHej.. Er det rigtigt at et kendetegn ved romantikken er, at søge lykken? Hvordan bliver man lykkelig osv? Håber I vil hjælpe. Skal bruge det til min historieeksamen. Anne -
Perspektivering
ForumindlægNår man har et billede, som prøveoplæg og man gerne vil perspektivere til andre billeder, kan man godt vælge at sammenligne billederne med et område f.eks. med farver? -
Engelsk 2010 HJÆÆÆLP!!
ForumindlægEr der nogen der har været på op til skriftligt engelsk i år????? -
Fast vending på engelsk
ForumindlægHej, Hvad betyder "the bearers of the canon, were the ones celebrated by the young"? -
Tegne energiniveau diagram
ForumindlægHvordan tegner man et energiniveau diagram ud fra disse energiniveauer for Hydrogen ( med den passende længde mellem) 4 eV, 3,02 eV, 2,85 eV, 2,54 eV, 2,01 eV, 1,88 eV, 1,59 eV og 1,47 eV -
Isolering
ForumindlægHej har en udtryk hvor i jeg skal isolere L men er ikke sikker på hvordan det skal gøres, så det ville være rart vi nogen ville prøve og regne den ud så jeg kan se om det er rigtigt det jeg laver. 3200=2*L+2*B
