Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19261 til 19280 af 35989
-
Gennemsnitlig årlig rente
ForumindlægDa jeg er igang med at læse til eksamen skal jeg kunne gøre rede for begrebet 'gennemsnitlig årlig rente'.... - Og hvordan gør man så det? :S -
Hjælp til mediefag
ForumindlægEr der nogen , der kan hjælp mig med at analysere Filmen Kill bill vol.2? Jeg skal til mediefag eksamen og har bruge for den! Plez Hjælp!!!:( -
Hvad er MnO4-?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal til eksamen i kemi og er i gang med at læse op. Så er der nogle som ved hvad MnO4^- er? Kunne det være Manganoxid eller sådan noget? -
kinetisk og potentiel energi
Forumindlæghej.. er der en der har tid til at forklare de grundlæggende principer i kinetisk og potentiel energi? har lidt svært ved at forstå det.. og står og skal til eksamen.. på forhånd tak -
disposition
Forumindlæghej hvad synes i .. hvordan skal jeg lave en dispositin til mundtlig engelsk eksamen... Kender i evt. soldiers home...? pls. help:) Taak -
Matematik a august 2008
ForumindlægHey er der nogen der har matematik eksamen på a fra august 2008, skal bruge den som facitliste kunne være dejligt hvis nogen havde den :) -
Layout
ForumindlægHej hvis man kommer til at bruge 2,0 linjeafstand og man skal bruge 1,5 tror I at man vil dumpe sin eksam på grund af det? -
differentialregning
Forumindlæghvordan giver man en difinition en af differentialkvotient.. og hvad vil det sige at funktionen er differentiabel i xo. det vil være en stor hjælp da jeg skal op til eksamen meget snart.. -
Borgmester Hoeck og Hustru?
ForumindlægHej søde mennesker, er der nogen som har haft om Borgmester Hoeck og Hustru? Jeg skal bruge det til min eksame, eller gode noter til den.. Need help! -
Interessant forsøg ! Udenlandsk
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=zbmLMm2Mpa8 1. Hvad er det man prøver at bevise i dette forsøg? 2. Hvordan kunne man bruge det i en eksamens sammenhæng? evt. smarte hints. -
Matematik stx A 11 aug 2011 facit
ForumindlægHej alle sammen... Nogen der har facit fra stx matematik A eksamen fra 2011 (11. AUGUST) Ville hjælpe mig rigtig meget. -
Hjælp til AT
ForumindlægHvad skal man komme ind på til sin AT eksamme? Skal man gennemgå hele synopsen fra indledning til delkonklusioner også metoder også slut? -
Dansk HHX mundtligt
ForumindlægHej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd! -
AKUT AT IMORGEN!
ForumindlægHvad er fordele og ulemperne ved filmanalyse, komparativ analyse, og oldtidskunskab stilistisk analyse? Skal bruge det til eksamen imorgen! -
Fortsætter A-niveau
ForumindlægHej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd -
Religion
ForumindlægJeg har fundet ud af at jeg skal op i matematik mundtilig og religion mundtlig. Men hvad går religions eksamen så ud på? Er stadig i tvivl -
Lektiehjælp MatB, KemiC
ForumindlægHej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden. -
hjælp til at finde et essay?
ForumindlægHej. Jeg har trukket essay til dansk eksamen, og er meget i tvivl om hvilken essay jeg skal vælge. Så hvis i har et godt essay, vil jeg meget gerne havde det af vide :) -
Potens funktion
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede eksamens spørgsmål, og er i tvivl om noget med potens vækst. Hvad vil dette sige: (1 + ry) = (1 + rx)a -
HJÆLPPPP ENGELSK FSA!!
ForumindlægHej. Folkeskolernes eksamer nærmere sig, og jeg har valgt at fortælle om Difficult love, men ved virkelig ikke hvad jeg skal snakke om.. PLeaasseee kom med ideerr:)):)):)
