Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19261 til 19280 af 42938
-
TAL
Forumindlæghey. er der nogen der kan skrive disse tal på bogstaver i fransk. så jeg ved om de udtales korekt. 40, 50, 60, 70, 80, 90 -
rette aflevering
ForumindlægHej alle. Nogle der vil være sød at rette noget fransk jeg har skrevet? send en mail til [email protected] , og jeg vil sende dig det jeg har skrevet. Den er på 100 ord. Det ville være en stor hjælp. hilsen mig, -
Hjælp til Indledning og kilder
ForumindlægJeg skal skrive en indledning i DHO (Historie). Jeg har om den franske revolution og kunne godt tænke mig at hører, hvad der er vigtigt for en god indledning samt gode kilder til mit emne. Tak på forhånd. -
Hvordan siger man...
Forumindlæg"Jeg er LIDT bange for.."? på fransk :-) Mit bud er "J'ai un peu peur", men synes det lyder lidt mærkeligt. -
Hvad betyder civilisationstænkning?
ForumindlægHelt specifikt vil jeg gerne vide hvad man mener når man siger: Hans (Amin Maalouf) bog er blevet karakteriseret som en fortsættelse af gammeldags fransk kolonialistisk 1800-tals civilisationstænkning. Bare et bud? :) -
Notater, om Dk's international placering??
ForumindlægHeyyyy folks ;) Vil være super hvis nogen af jeg havde nogle gode notater om Danmarks internationale placering fra 1914-2010???? Og om den franske revolutionn???? Mangler notaterrrrrrr til disse to emner ;( -
Nationalstaternes opståen
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan forklare, hvilken betydning overgangen fra enevælde til konstitutionel stat havde af betydning for Danmark som nationalstat, og hvordan dette eventuelt var påvirket af den franske revolution? På forhånd tak for hjælpen. -
rette en afl
ForumindlægHej er der nogle som er gode til fransk som kan hjælpe mig med at rette min afl. hvis ja så¨skriv til mig så sender jeg den over indbakke :D taak på forhånden -
Skriftlig fremstilling 9. klasse afgangsprøve 2013
ForumindlægHej, er der nogle der har været til terminsprøve i fransk, 9. klasse 2013? Hvis ja, kan i/du fortælle mig noget om hvordan den skriftlige fremstilling er stillet op? Evt billede af siden med opgaven stående. -
Frankrig problemformulering HASTER
ForumindlægHej studieportalen, Jeg har trukket Frankrig i en projekt opgave. Har i nogle gode ting at tilføje? F.eks, Religionen og andre ting måske? franske revolution -
Oplysningstiden
ForumindlægHej, Jeg har fået en problemstilling som lyder: Hvordan fremstilles den franske revolution i billedkunsten i samtiden? og som kilden til det har jeg dette billede/maleri (Som er vedhæftet nedenunder). Er der en der ville hjælpe mig med at svare på dette problemstilling?? -
frankrig
ForumindlægHej studieportalen, Jeg har trukket Frankrig i en projekt opgave. Har i nogle gode ting at tilføje? F.eks, Religionen og andre ting måske? franske revolution -
Kan man bestå sin bachelor uddannelse på sit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg håber I kan give mig noget råd om min situation. Jeg er netop færdig med min bachelor i HA, men jeg valgte at dumpe et valgfag med vilje, da valgfagseksamen var dagen før mit bachelor forsvar. Jeg dumpede med forudsætningen at jeg ville kunne gå til re-eksamen i løbet ad sommeren.... -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Kemi a maj 2014
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder nu i den situation, hvor jeg skal kemi a eksamsæt fra maj 2014. Det vil være en kæmpe hjælp, hvis nogen har den liggende. Mange tak på forhånd -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?
ForumindlægSom overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!! -
Sød opgave om metrisk rum.
Forumindlæg(a) Jeg er nået frem til at sige, at μ(x,x0) > 10. Dette må vel betyde, at de første ti element af x er samme samme som de første ti element af nulfølgen. For den n. element af x vil være forskelligt fra nulfølgen for alle n≥11. Er det korrekt? Er der en bedre måde at forklare det på? ... -
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer
