Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19261 til 19280 af 48309
  • Eng. essay

    Forumindlæg
    hey, hvis der er nogle som har et engelsk essay om historien "Sandy and her beautiful sisters" eller nogle gode ting til historien, må de meget gerne smide det op på studieportalen
  • Terror

    Forumindlæg
    Hvis man skriver om TERROR i AT i år hvilke fag vil så være oplagt sammen med dansk? Samfundsfag eller historie? Hvad kan man komme ind på hvis man vælger hhv samf. eller historie?
  • The Ones Who Walk Away from Omelas

    Forumindlæg
    Jeg forstår altså ikek historien helt.. :-S Mogen der kan forklare hvad det drejer sig om? Er det ikke et barn der bliver mioshandlet? Jeg kan ikek se hvad forfatteren vil fortælle med historien.. :-S
  • Starthjælp=ulighed

    Forumindlæg
    Hej, nu sagde vores historie lærer her for leden at starthjælp førte til mere ulighed. Men hvordan hænger det lige sammen?. Poster her da jeg mener det passer bedre her end ved historie :P
  • Udryddelseslejre

    Forumindlæg
    Skal skrive en opgave om emnet Udryddelseslejre. Det er en historie opgave og skal skrive historien over bogen stiftelsen, men internetkilder kan også bruges. Nogen der kan hjælpe med en problemformulering*? Tak
  • æneiden.

    Forumindlæg
    hey.. jeg har læst æneiden, mn jeg er ikke sikker på at jg forstår problemet i historien. tænkte på om nogen gider at give en referat af historien?
  • ide til emne

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive srp opgave i fagerne Historie og Kemi. Jeg har valgt og skrive om rygning- nikotin. har nogen en ide hvad man kan skrive i historie delen om dette emne?
  • analyse af kilde

    Forumindlæg
    Hey Jeg sidder med dansk historie opgave....I Historie skal jeg lave en analyse af en kilder, men er i tvivl om hvordan man giber det an, nogen der kan hjælpe?
  • Redegørelse - datid/nutid?

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg skrive redegørelsen i min DHO, når en dansk redegørelse skal skrives i nutid og en historie redegørelse skal skrives i datid, men dansk og historie skal blandes i denne redegørelse?
  • Mein neunter Mord - resumeee

    Forumindlæg
    Hej Skal til at skrive om historien "Mein neunter Mord" af Milena Moser. Har læst historien men fatter den ikke :S nogen der kan hjælpee?? er nemlig heller ikke god til tysk :(
  • Opmærksomhed ! er der nogen..

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg sidder her med historien "Just like that" og har lidt svært med den. Er der nogle der evt. har læst den, og kan give et lille referat af denne historie? Tak på forhånd! Louise
  • Projektopgave - mobning

    Forumindlæg
    Vi er to 9. klasses elever, der er i gang med at lave en projektopgave om mobning. Vi vil gerne spørge, om der er nogle, der har nogle historier om mobning. At I selv har mobbet eller har en historie. På forhånd tak. :-)
  • fsa: det stille ocean

    Forumindlæg
    hej er der nogle der har ideer til hvad min historie kan handle om. det er en fsa hvor jeg har valgt et billede der hedder "det stille ocean" af Alex Colville historien skal være i jeg-form. Tak på forhånd.
  • Haster skal afleveres imorgen!!

    Forumindlæg
    Skal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl??
  • Haster helt vildt meget!! skal afleveres imorgen

    Forumindlæg
    Skal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl??
  • Blekingegadebanden

    Forumindlæg
    Hej, Min veninde og jeg skal skrive om Blekingegade banden i AT og vi skal til eksamen i næste uge. Det er et rigtig svært emne, synes jeg og jeg har ikke rigtig styr på nogen af tingene. Derfor håber jeg at nogen af Jer lige kan give et par små svar på mine problemstillinger eller bare komme m...
  • Blekingegadebanden

    Forumindlæg
    Hej, Min veninde og jeg skal skrive om Blekingegade banden i AT og vi skal til eksamen i næste uge. Det er et rigtig svært emne, synes jeg og jeg har ikke rigtig styr på nogen af tingene. Derfor håber jeg at nogen af Jer lige kan give et par små svar på mine problemstillinger eller bare komme m...
  • Blekingegade banden!?

    Forumindlæg
    Hej, Min veninde og jeg skal skrive om Blekingegade banden i AT og vi skal til eksamen i næste uge. Det er et rigtig svært emne, synes jeg og jeg har ikke rigtig styr på nogen af tingene. Derfor håber jeg at nogen af Jer lige kan give et par små svar på mine problemstillinger eller bare komme m...
  • Korstogene: Hvilke religionsbegreber kan der bruges?

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen. I forbindelse med min AT-eksamen skriver jeg om Korstogene i religion (hum) og historie (samf), og jeg gør brug af en tale af Bush, hvor han omtaler krigen i Afghanistan og Irak som et korstog samt jeg gør brug af Pave Urban II's tale. Jeg har valgt at lave om på min...
  • Dansk skriftlig FSA - hvor mange ord?

    Forumindlæg
    Hej studies! Jeg skal i morgen op til dansk skriftlig eksamen, men er kommet lidt i tvivl, hvor meget det jeg skriver skal fylde. Det afhænger nok af, hvilken genre det er, men hvis det bare er et essay eller en novelle, historie. Hvor meget skal den så fylde. Det har min lærer ikke fortalt m...