Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19261 til 19280 af 179351
-
Nogen som har skrevet SRP om alkohol i kemi A og dansk A?
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen der havde skrevet deres SRP om alkohol i fagkombinationen dansk A og kemi A? Hvis jeg er så heldig at der er en/nogen som har, så ville jeg meget gerne se hvordan i har stillet den op? :D På forhånd tak -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
Psykologi eksamen b niveau
ForumindlægHej. jeg sidder netop nu med en 24-timers eksamen. jeg har trukket emnet "familiepsykologi" og mange af emnerne ligger op til udviklingspsykologi og/eller mønsterbryder. Der er nogle børn i teksterne, som mangler opmærksomhed, har haft en psykotisk mor og en dreng, der ikke kan gøre... -
Beregn vinklerne A,B,C
ForumindlægHej " I en trekant ABC er M midtpunktet af siden AC. Der oplyses at |AB|=|AM|=3 og |BC|=4 Beregn vinklerne A,B,C i trekant ABC" Jeg har regnet vinklen A ud vha. cosinusrelationen således: CosA=3^2+3^2-4^2/2*3*3 CosA=83,62062979 Derefter har regnet siden B ud; CosB=4^2+3^2-3^2/2*4*3... -
Mellem Niv. Idræt EKSAMEN
ForumindlægTil alle Jer som har været oppe i mellem niveau idræt:Kan I ikke give mig nogle eksempler på forskellige eksamensspørgsmål?Hvad trak i?På forhånd tak. -
Dansk mdt. eksamen
ForumindlægHey jeg skal op i Dansk mdt. og jeg har trukket fiktionstekst fra 1980'erne. Jeg har derfor valgt Et digt af Michael Strunge "Revolution" men jeg kan ikke finde noget godt stof omkring digtet og i det hele taget ikke noget brugbart om Michael Strunge. Så hvis der er en eller a... -
eksamen b. mdt.
Forumindlæghey.. jeg skal op afslutte eng i år(yes).. men ved ikk nogle problem m fremlæggelsenhvordan sakl man sætte din power point op til mdt. fremlæggelse..? vi har afleveret en synopsis for 2 uger siden som bestod af: Introduction Problem solving Main Results of the study Conclusion Bibliography skal m... -
Planetsystemet? Fysik C eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har trukket et spørgsmål ångående planetsystemet. Det lyder således: "Lav en præsentation hvor du fortæller om jordens, solens og månens indbyrdes beliggenhed, og hvilke iagttagelser det giver anledning til fra jorden" Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad... -
Hjælp - analyse til mdt historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til studentereksamen i historie, og er faktisk usikker på hvordan jeg helt præcist skal gribe det an. Jeg har ikke rigtig forstået hvad de der analyser indebærer, hvis det nu f.eks. er en eller anden krig man kommer op i? Nogle der kan hjælpe mig. -
Hjælp - kemi eksamen i morgen!!
ForumindlægHvad er det lige teoretisk og praktisk udbytte er?? synes ikke, at der er given nogen ordenlig forklaring på dette i min bog :( -
AT eksame imorgen ;-)
Forumindlæghej. Nogen der kan komme med nogle guldkorn, til hvad jeg kan perspektivere mit emne til. Jeg har om robotter/kunstig intelligens med fokus på Issac Asimov. Fagkombinationen er Engelsk/historie jeg har perspektiveret det til mit studieprojekt, men ved ikke hvad jeg ellers kan perspektivere det... -
eksamens morgenen (digt)
Forumindlæg07.00 Morgen Sover Vågner Sover Meget uroligt Vågner pludseligt Øjnene sammenhængende Vil ikke Ser rundt Det venter Er ikke klar Kommer på benene Slæber træt kroppen Vand i ansigtet Tankerne kører rundt Kigger i spejlet Er du klar nu? Maden spises meget langsomt Hver eneste bid smages Tiden t... -
Dansk-mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Videreuddannelse uden tysk eksamen
ForumindlægHvordan skaffer jeg overblik over hvilke ungdomsuddannelser min datter afskærer sig fra ved ikke at have tysk. Hvilken konsekvens vil det have for hendes fremtidige valg? Hilsen Helle -
Herman bang eksame
ForumindlægNogle der kender en god tekst, der er skrevet af herman bang som man kan perspektiver Den sidste balkjole til. -
Dansk mundtlig eksame, længde?
ForumindlægHey. Jeg skal op i dansk i morgen. Jeg har dog det problem at min fremlæggelse ca. tager 15 min. Har hørt den kun må tage 10? Er det rigtigt? Hvad siger I? Mvh. Peter PS Det er folkeskolens afgangsprøve :) -
Psykologi c eksamen ?
ForumindlægHej Alle Jeg tænker på når jeg får min case og skal analyser den på de 48 min., hvad skal jeg gøre med disse psykologiske teorier ? 1.) Adfærdspsykologi 2.) Psykoanalysen 3.) kognitiv psykologi 4.) kritisk psykologi 5.) eksistentiel psykologi 6.) postmoderne psykologi Altså skal jeg fortælle hv... -
Eksamen i old - gennemgået tekststykke?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal i gang med at læse op på old, men er kommer i tvivl om en ting: Man trækker 1-1½ side af en "kendt tekst" - hvis vi siger, at det er Odysséen, vil det så sige, at jeg kun kan komme op i det tekststykker, vi har gennemgået i timerne, eller vil det bare sig... -
SOS EKSAMEN I MORGEN!!!! EU!!!!
ForumindlægNogle der har en ide til en problemformulering til EU jeg tænker noget med demokratisk underskud i forhold til EU?? -
Essay analyse eksamen
ForumindlægJeg har lige trukket essay som mit fordybelsesområde, og jeg har rigtig svært ved at vælge et essay. Er der nogen som har et forslag til et essay jeg kan gå op i? Jeg tænker lidt på Dan Turells essay: En københavner i Jylland. Er der nogen som har erfaringer med anysering af dette essay?
