Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19281 til 19300 af 42938
  • Fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Hej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt.
  • ABC-Fag

    Forumindlæg
    Hej Jeg går på HTX (1.g) og er i grundforløbet. Jeg er lidt forvirret over karaktersystemet. A-Fag = 3 år B-Fag = 2 år C-Fag = 1 år Men hvad er forskellen på årskarakterer og standpunktskaraterer? Jeg har hørt at lærere kun må evaluere os i en hvis periode og dermed vudere for at give en kar...
  • må jeg tage det med?

    Forumindlæg
    Min lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater!
  • AT - Karakter?

    Forumindlæg
    Hejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT?
  • Engelsk A ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    Eftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak
  • hvilken betydning

    Forumindlæg
    hvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ????
  • En flinker fyr

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen.
  • Hvordan forgår det??

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal snart op i 10.klasse fysik prøve og jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Så jeh håber der er nogen der kan? Tak :)
  • deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B. Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har...
  • Overenskomst?

    Forumindlæg
    Nogen der kan, med lette ord, forklare mig hvad "overenskomst" betyder. Ved godt, at det er Dansk Arbejdsgiverforening og Landsorganisationen der skal forhandle om overenskomsten. -Men hvad er det lige "overenskomst" er? Tak på forhånd! :)
  • STX eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg...
  • Hvad gør jeg?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har fået læst alt mit kemi pensum igennem flere gange, men jeg føler desværre at jeg stadig ikke kan finde ud af kemi, som jeg skal op til om 3 ugers tid. Jeg tror jeg ikke vil kunne klare det. Det er som om jeg ikke kan finde ud af det lige meget hvor meget jeg læser. Har i en god ide ...
  • Psykologieksamen - hjælpemidler?

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der ved med sikkerhed, om man må have egne notater (som ikke er skrevet i forberedelsestiden) med ind til eksaminationen i psykologi?? Jeg har nemlig ikke kunnet finde noget om det :s og vi måtte jo gerne til historie - og sidste år havde jeg både til tysk og geografri - så j...
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar?
  • eksamenspørgsmål

    Forumindlæg
    Kan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR.
  • partiets mærkesagaer bare stikord

    Forumindlæg
    hej hvad er partiets mærkesager tak
  • Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer

    Forumindlæg
    Jeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til [email protected]
  • At dumpe sin studentereksamen

    Forumindlæg
    Jeg ville bare høre, om det er muligt at gå om, hvis man dumper sin studentereksamen, altså får et gennemsnit under 2,0? På forhånd tak :)
  • Mat-A skriftlig

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A
  • Svar fra skriftlig prøve, hvornår?

    Forumindlæg
    Hejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar?