Studievejledning

deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?

13. marts 2016 af sjls
Hej.
Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B.
Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har derfor overvejet, om det var muligt at deltage i undervisning på et Mat B-hold, selvom jeg ikke er en del af det, såfremt jeg har tid og plads i skemaet. Tror I, det ville være en mulighed? Jeg ved selvfølgelig, at det ikke kommer til at stå på mit bevis, men jeg kunne vel bruge det, sådan så jeg ikke helt glemmer matematikken i det år, jeg ikke har det. Eller tror I ikke læreren ville synes det var i orden, at der en gang i mellem var en ekstra elev på holdet?

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. marts 2016 af peter lind

Det synes jeg du skulle spørge læreren om


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. marts 2016 af Studscientpol (Slettet)

#0

Synes du skal spørge din studievejleder om det, og om du evt. kan tilmeldes eksamen næste skoleår. Jeg mener det koster en plovmand at tilmelde sig eksamen til et fag, man ikke er udtrukket til. 


Svar #3
16. marts 2016 af sjls

Tak for svar, jeg skal vist snakke med min studievejleder efter påskeferien alligevel, så kan jeg spørge hende dér :)


Skriv et svar til: deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.