Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19281 til 19300 af 104934
  • rektionsmekanisme .. stærkt brug for hjælp :(

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg sidder med SRP - og sidder godt nok fast i en reaktionsmekanisme. Nogle der er gode tl det og vil hjælpe bare 10 minutters tid? Det vil jeg sætte stor pris på. Jeg skal forklare. hvad der sker trin for trin... håber en vil hjælpe mig! det er til SRP og betyder meget for mig, de...
  • kemiske spektra

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og nørklet med disse to opg. (se vedhæftede). Jeg er dels i tvivl om det er rigtigt, og mangler også forståelse for de tomme felter - er der én som kan hjælpe mig videre?
  • Replikation

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan forklare DNA replikation på en pædagoisk og nem måde. Jeg forstår den overhovedet ikke
  • Bevis integralregning

    Forumindlæg
    MATEMATIK A MUNDTLIG EKSAMEN SPG 1: Hvad er forskellen på disse b) delspørgsmål jeg vil kunne trække? Emne: Integralregning Indfør centrale begreber og forklar om udvalgte dele af emnet. Undervejs skal du: a) Forklare om stamfunktion, ubestemt og bestemt integral. b) Bevise integrals tningens fun...
  • Acceleration med gnidning

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kender en formel for udregning af acceleration, hvor man tager højde for, at der er en gnidningskoefficient? Opgaven lyder som følgende: En kraft på 0,92 N trækker en klods med massen 570 g hen over en ru overflade med gnidningskoefficienten 0,15 Beregn klodsens accele...
  • Hjææææælpe!:(

    Forumindlæg
    Hejj... Jeg har et spg. som jeg ikke er hel sikker på. Det lyder sådan: Hvor mange måltider du har spist? Og man for at vide at man spiser 1100 måltider om året. Skal jeg så bare sige 1100 gange med 14 og dividere med 24 igen? Men det er jo ik om døgnet de spørger om, men året?:))) (Gange med 14 ...
  • Reality programmer & reality shows?

    Forumindlæg
    Er der forskel på reality programmer og reality shows? Tak på forhånd!
  • Boksplot

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en opgave... Hvad er der mere at sammenligne? :-)
  • hvad er grundstoffer

    Forumindlæg
    hej jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvad grundstoffer er
  • faceændring?

    Forumindlæg
    Hvad er faceændring for noget?
  • Brøker

    Forumindlæg
    Er dette korrekt og hvorfor er det korrekt? (a/b) + (c/d) = (ad +bc)/bd Venlig hilsen
  • Differentienlregning

    Forumindlæg
    Nogen som har mulighed for at hjælpe mig med at differentiere? Har nemlig nogle opgaver jeg skal lave med hensyn til dette emne, men er gået i stå, da jeg ikke er så skarp til det.. :/
  • vektor - rette linjer

    Forumindlæg
    -4x+2y+16=0 1) bestem normal vektor: n= -4 2 2) Bestem punkt på linjen - hvordan gør man det ?
  • IS-TE?!?

    Forumindlæg
    Hvorfor er der næsten ingen sukker i is te og er is te sundt?
  • Litteraturliste

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og er i gang med min SSO opgave. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg skriver en bog ind i litteraturlisten. Jeg ved at man gør det sådan her; Wassmo, Herbjørg: "Dinas bog" (3.udg., Lindhardt og Ringhof, 1991)., men problemer er, at jeg har en bog, hvor der står to forfatt...
  • Skifte gymnasium nu

    Forumindlæg
    Hej derude: Jeg ville spørge om man kan skifte gymnasium nu i Januar måned, eller om det er forsent.
  • Konfidensintervaller

    Forumindlæg
    Hvad fortæller fejlleddet zα/2·(δ/√(n)) ? Jeg har en idé om at det den fortæller om, hvor mange af observationerne der ikke kan forklares af ___?
  • Blandet forbindelse

    Forumindlæg
    Hej. Har en opgave der sher således: Find samlede modstand i kredsen. Betegn strømmen i kredsen. Beregn spændingsfaldene over r1 r2 r3 r4 48v, r1 10ohm r2 88ohm r3 20om r4 42 ohm Nogen der kan hjælpe her?
  • Analyse af romanen "de ansatte"

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har læst romanen "de ansatte" af olga ravn, som kan svare på dette spørgsmål om den starter i en medias res og om den har en åben eller lukket slutning :) synes det er ret svært at gennemskue i dne
  • Smartpulley

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har lavet noget databehandling til smartpulley-forsøget, der tilhører emnet bevægelse og kræfter. Jeg har disse grafer, som er vedhæftet, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal databehandle dem og lave en procentvis afvigelse. Tak på forhånd.